superkb Napisano 31 Lipiec 2012 Share Napisano 31 Lipiec 2012 witam, musze wykonać animacje w ktorej będzie woda w wannie delikatnie się kolysac i dodatkowo od dołu będzie podświetlana. czym to najprosciej wykonac w maxie? nie musi byc nie wiadomo jakie fotoreal, ot takie w miare ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 31 Lipiec 2012 Share Napisano 31 Lipiec 2012 spróbuj Houdini Ocean Tools dla maxa i na to vray ocean shader czy jak to sie zwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 31 Lipiec 2012 Share Napisano 31 Lipiec 2012 Zależy co rozumiesz przez "ot takie w miare ok" ale może starczy sam animowany modyfikator noise (albo kilka nałożonych na siebie). Metoda prostacka ale myślę że powinna dać radę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
superkb Napisano 31 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 31 Lipiec 2012 wlasnie zrobilem noise - zawsze tak wode robię i jakosc jest ok do tego działania, tylko pytanie, jak go zanimowac by nasladował w miare udane falowanie wody, tzn przedewszystkim plynne. Myślę ze noise wystarczy jesli chodzi o jakosc prosze tylko o prosty sposob na animacje go. a houdini się przyglądne:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 31 Lipiec 2012 Share Napisano 31 Lipiec 2012 to tylko plug nie chodzi mi o program jak coś :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
superkb Napisano 31 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 31 Lipiec 2012 ten plugin jest naprawde fajny, kombinuje tylko jak zrobic by falowanie bylo nie w jednym kierunku, da sie?:) vray ocean shader tzn? bo nie rozumiem - - - Updated - - - ok z falowaniem zrobilem - za pomoca wiatru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 31 Lipiec 2012 Share Napisano 31 Lipiec 2012 Żeby nałożyć na mesha. Nie wiedziałem jak się znasz na sofcie to od razu wszystko mówiłem. Tak właściwe jak możesz to daj repa, bo zbieram na zmiane statusu membera ;) http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/vray-oceanmtl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nameless02 Napisano 31 Lipiec 2012 Share Napisano 31 Lipiec 2012 Może modyfikator Wave 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
superkb Napisano 31 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 31 Lipiec 2012 ok wyszlo spoko oceanmtl i houdini:) problem w tym ze chyba nie dawno Ci dalem i na razie nie moge dac ponownie bo system blokuje, ale bede pamiętał:) pytanie numer dwa do tematu: jak uzyskac odbicia lusta wody na scianach takie wyraznie jak na zdjeciu z linka i oczywiscie ruszajace sie- ale to juz wynik ruchu lustra wody. na razie mi wychodza jedynie takie porozrzucane plamki miekie w zarysach link: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b9370f593ec27d03.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 31 Lipiec 2012 Share Napisano 31 Lipiec 2012 Najprościej to chyba światełko puścić z projekcją tekstury, skierowane na sufit - i to animowane - skala + przesunięcia. Np taką mapkę wrzuć do światła: i powinno być fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się