Skocz do zawartości

ruchoma woda w wannie , w dodatku podświetlana, jak najprosciej?


superkb

Rekomendowane odpowiedzi

witam, musze wykonać animacje w ktorej będzie woda w wannie delikatnie się kolysac i dodatkowo od dołu będzie podświetlana. czym to najprosciej wykonac w maxie? nie musi byc nie wiadomo jakie fotoreal, ot takie w miare ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

wlasnie zrobilem noise - zawsze tak wode robię i jakosc jest ok do tego działania, tylko pytanie, jak go zanimowac by nasladował w miare udane falowanie wody, tzn przedewszystkim plynne. Myślę ze noise wystarczy jesli chodzi o jakosc prosze tylko o prosty sposob na animacje go. a houdini się przyglądne:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten plugin jest naprawde fajny, kombinuje tylko jak zrobic by falowanie bylo nie w jednym kierunku, da sie?:) vray ocean shader tzn? bo nie rozumiem

 

- - - Updated - - -

 

ok z falowaniem zrobilem - za pomoca wiatru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok wyszlo spoko oceanmtl i houdini:) problem w tym ze chyba nie dawno Ci dalem i na razie nie moge dac ponownie bo system blokuje, ale bede pamiętał:)

 

pytanie numer dwa do tematu:

 

jak uzyskac odbicia lusta wody na scianach takie wyraznie jak na zdjeciu z linka i oczywiscie ruszajace sie- ale to juz wynik ruchu lustra wody. na razie mi wychodza jedynie takie porozrzucane plamki miekie w zarysach

 

link:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b9370f593ec27d03.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności