Napisano 31 Lipiec 201212 l witam, musze wykonać animacje w ktorej będzie woda w wannie delikatnie się kolysac i dodatkowo od dołu będzie podświetlana. czym to najprosciej wykonac w maxie? nie musi byc nie wiadomo jakie fotoreal, ot takie w miare ok.
Napisano 31 Lipiec 201212 l spróbuj Houdini Ocean Tools dla maxa i na to vray ocean shader czy jak to sie zwie
Napisano 31 Lipiec 201212 l Zależy co rozumiesz przez "ot takie w miare ok" ale może starczy sam animowany modyfikator noise (albo kilka nałożonych na siebie). Metoda prostacka ale myślę że powinna dać radę.
Napisano 31 Lipiec 201212 l Autor wlasnie zrobilem noise - zawsze tak wode robię i jakosc jest ok do tego działania, tylko pytanie, jak go zanimowac by nasladował w miare udane falowanie wody, tzn przedewszystkim plynne. Myślę ze noise wystarczy jesli chodzi o jakosc prosze tylko o prosty sposob na animacje go. a houdini się przyglądne:)
Napisano 31 Lipiec 201212 l Autor ten plugin jest naprawde fajny, kombinuje tylko jak zrobic by falowanie bylo nie w jednym kierunku, da sie?:) vray ocean shader tzn? bo nie rozumiem - - - Updated - - - ok z falowaniem zrobilem - za pomoca wiatru
Napisano 31 Lipiec 201212 l Żeby nałożyć na mesha. Nie wiedziałem jak się znasz na sofcie to od razu wszystko mówiłem. Tak właściwe jak możesz to daj repa, bo zbieram na zmiane statusu membera ;) http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/vray-oceanmtl
Napisano 31 Lipiec 201212 l Autor ok wyszlo spoko oceanmtl i houdini:) problem w tym ze chyba nie dawno Ci dalem i na razie nie moge dac ponownie bo system blokuje, ale bede pamiętał:) pytanie numer dwa do tematu: jak uzyskac odbicia lusta wody na scianach takie wyraznie jak na zdjeciu z linka i oczywiscie ruszajace sie- ale to juz wynik ruchu lustra wody. na razie mi wychodza jedynie takie porozrzucane plamki miekie w zarysach link: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b9370f593ec27d03.html
Napisano 31 Lipiec 201212 l Najprościej to chyba światełko puścić z projekcją tekstury, skierowane na sufit - i to animowane - skala + przesunięcia. Np taką mapkę wrzuć do światła: i powinno być fajnie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto