adek Napisano 28 Sierpień 2012 Napisano 28 Sierpień 2012 Szwajcarski programista Florian Boesch zamieścił na swoim blogu przykład implementacji sceny 3D z globalną iluminacją w czasie rzeczywistym w technologii WebGL. Zachęcam do przetestowania swoich komputerów i przeglądarek. Udostępniony został również kod źródłowy. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2547
plasti Napisano 28 Sierpień 2012 Napisano 28 Sierpień 2012 meeega kozackie, rozdzialka 1;1 i 45 fpsow, jest moooc!!! :)
Miłosz3ds Napisano 28 Sierpień 2012 Napisano 28 Sierpień 2012 plasti - a na jakiej przeglądarce? Ja 1:1 miałem 2 fpsy, a na 1:2 - 67 fpsów, bawiłem się na Firefoxie. Pewnie na Chrome działa lepiej, ale nie mam jak sprawdzić.
BLADE Napisano 28 Sierpień 2012 Napisano 28 Sierpień 2012 (edytowane) 1:1 62 fps, do 71 dobija ale tak średnio 62. W tle działa blender obciążony oraz klipy lecą na youtube o ile to ma jakiś wpływ. ciekawy bajer. btw. przeglądarka to firefox. Edytowane 28 Sierpień 2012 przez BLADE
Miłosz3ds Napisano 28 Sierpień 2012 Napisano 28 Sierpień 2012 Fałszywy alarm. Zamiast 1:1 ustawiłem 2:1 :) Bardzo dobra opcja. Swoją drogą - znajome miejsce :)
Quentin Napisano 28 Sierpień 2012 Napisano 28 Sierpień 2012 U mnie chrome i przy 1:1 około 60fps. Całkiem fajne to :D
Nezumi Napisano 28 Sierpień 2012 Napisano 28 Sierpień 2012 Najpierw wcale sie nie wlaczalo ale moze photoshop i illustrator otwarte "troche" przeszkadzaly ;) teraz tez 60 klatek w chromie, jakies 9 klatek na najwyzszym ustawieniu.
mateusz_s Napisano 29 Sierpień 2012 Napisano 29 Sierpień 2012 z tego co zrozumiałem ze strony autora, to globalne oświetlenie jest liczone raz i zapisane jako tekstura, czyli przy zmianie ustawienia lub natężenia świała ta mapa musiałaby byc policzona ponownie co zajmuje więcej czasu, także wychodzi na to że GI nie jest tu liczone w czasie rzeczywistym...
Miłosz3ds Napisano 29 Sierpień 2012 Napisano 29 Sierpień 2012 Ale jak manipulujesz sobie ustawieniami i położeniem słońca to wszystko chodzi płynnie, nie widać takich problemów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się