Skocz do zawartości

Implementacja globalnej iluminacji w WebGL (realtime)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Szwajcarski programista Florian Boesch zamieścił na swoim blogu przykład implementacji sceny 3D z globalną iluminacją w czasie rzeczywistym w technologii WebGL. Zachęcam do przetestowania swoich komputerów i przeglądarek. Udostępniony został również kod źródłowy.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=2547

 

 

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

1:1 62 fps, do 71 dobija ale tak średnio 62. W tle działa blender obciążony oraz klipy lecą na youtube o ile to ma jakiś wpływ. ciekawy bajer.

 

btw. przeglądarka to firefox.

Edytowane przez BLADE
Napisano

Najpierw wcale sie nie wlaczalo ale moze photoshop i illustrator otwarte "troche" przeszkadzaly ;) teraz tez 60 klatek w chromie, jakies 9 klatek na najwyzszym ustawieniu.

Napisano

z tego co zrozumiałem ze strony autora, to globalne oświetlenie jest liczone raz i zapisane jako tekstura,

czyli przy zmianie ustawienia lub natężenia świała ta mapa musiałaby byc policzona ponownie co zajmuje więcej czasu,

także wychodzi na to że GI nie jest tu liczone w czasie rzeczywistym...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności