Napisano 28 Sierpień 201212 l Szwajcarski programista Florian Boesch zamieścił na swoim blogu przykład implementacji sceny 3D z globalną iluminacją w czasie rzeczywistym w technologii WebGL. Zachęcam do przetestowania swoich komputerów i przeglądarek. Udostępniony został również kod źródłowy. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2547
Napisano 28 Sierpień 201212 l plasti - a na jakiej przeglądarce? Ja 1:1 miałem 2 fpsy, a na 1:2 - 67 fpsów, bawiłem się na Firefoxie. Pewnie na Chrome działa lepiej, ale nie mam jak sprawdzić.
Napisano 28 Sierpień 201212 l 1:1 62 fps, do 71 dobija ale tak średnio 62. W tle działa blender obciążony oraz klipy lecą na youtube o ile to ma jakiś wpływ. ciekawy bajer. btw. przeglądarka to firefox. Edytowane 28 Sierpień 201212 l przez BLADE
Napisano 28 Sierpień 201212 l Fałszywy alarm. Zamiast 1:1 ustawiłem 2:1 :) Bardzo dobra opcja. Swoją drogą - znajome miejsce :)
Napisano 28 Sierpień 201212 l Najpierw wcale sie nie wlaczalo ale moze photoshop i illustrator otwarte "troche" przeszkadzaly ;) teraz tez 60 klatek w chromie, jakies 9 klatek na najwyzszym ustawieniu.
Napisano 29 Sierpień 201212 l z tego co zrozumiałem ze strony autora, to globalne oświetlenie jest liczone raz i zapisane jako tekstura, czyli przy zmianie ustawienia lub natężenia świała ta mapa musiałaby byc policzona ponownie co zajmuje więcej czasu, także wychodzi na to że GI nie jest tu liczone w czasie rzeczywistym...
Napisano 29 Sierpień 201212 l Ale jak manipulujesz sobie ustawieniami i położeniem słońca to wszystko chodzi płynnie, nie widać takich problemów.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto