Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Szwajcarski programista Florian Boesch zamieścił na swoim blogu przykład implementacji sceny 3D z globalną iluminacją w czasie rzeczywistym w technologii WebGL. Zachęcam do przetestowania swoich komputerów i przeglądarek. Udostępniony został również kod źródłowy.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=2547

 

 

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 7,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

plasti - a na jakiej przeglądarce? Ja 1:1 miałem 2 fpsy, a na 1:2 - 67 fpsów, bawiłem się na Firefoxie. Pewnie na Chrome działa lepiej, ale nie mam jak sprawdzić.

Napisano

1:1 62 fps, do 71 dobija ale tak średnio 62. W tle działa blender obciążony oraz klipy lecą na youtube o ile to ma jakiś wpływ. ciekawy bajer.

 

btw. przeglądarka to firefox.

Edytowane przez BLADE

Napisano

Najpierw wcale sie nie wlaczalo ale moze photoshop i illustrator otwarte "troche" przeszkadzaly ;) teraz tez 60 klatek w chromie, jakies 9 klatek na najwyzszym ustawieniu.

Napisano

z tego co zrozumiałem ze strony autora, to globalne oświetlenie jest liczone raz i zapisane jako tekstura,

czyli przy zmianie ustawienia lub natężenia świała ta mapa musiałaby byc policzona ponownie co zajmuje więcej czasu,

także wychodzi na to że GI nie jest tu liczone w czasie rzeczywistym...

Napisano

Ale jak manipulujesz sobie ustawieniami i położeniem słońca to wszystko chodzi płynnie, nie widać takich problemów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności