Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 3,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Świetnie :) Na drugim ujęciu zasłony nienaturalne. A na pierwszym nie widać białej skóry. Robiłeś proceduralką skórę czy jakaś mapa?

Napisano

Ładnie, jak już kolega wyżej wspomniał zasłony odstają od reszty, dziwne ułożenie. Podzielisz się ich materiałem? ;)

Napisano
  • Autor

Dzięki.

Rzeczywiście z zasłonami miałem problem i nie do końca jestem z nich zadowolony. Następnym razem muszę je dobrze "ściągnąć" do siebie i uważać jak układają się przy ziemi. Co do prześwietlenia w pierwszym ujęciu może przesadziłem ale ogólnie tak mi się też podoba:) Skóra jest zrobiona wyłącznie mapą.

Logos co do materiału zasłon to szału nie ma. tak jak pisałem wcześniej miałem z nimi trochę problemu. Screen w załączniku.

Tutaj mam przy okazji prośbę do tych co się bardziej znają. Czy dobrze, że do zasłon użyłem VRay2SidedMtl i co sądzicie o tym materiale? Back material jest taki sam jak w Front. Do reflect wrzuciłem tą samą mapę co do bump.

Sorki za taką jakość screenu ale myślę, że wystarczy.

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Dzięki wszystkim za komentarze i oczywiście za fronta na stronie. :) Bardzo się zdziwiłem, że moja wizka trafiła na fronta. :)

pozdrawiam.

Adam Bęczkowski.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności