Napisano 11 Wrzesień 201212 l Witam Poniżej screeny tego co ostatnio udało mi się wymodelować... tekstury po 2k, UAZ 11k tri, T72 18,5k. Konstruktywna krytyka mile widziana, pozdrawiam. T72 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 UAZ 1 2 3 4 5 6 7 8 Edytowane 11 Wrzesień 201212 l przez PiSz
Napisano 11 Wrzesień 201212 l Pewnie wyjdzie, że się czepiam bo jestem zielony w ga ale co tam. T72 ma za mało trisów z tyłu na zbiornikach tak to byłby idealny ;) UAZ ma moim zdaniem za płaskie i za "srebrne" koła też by się tam więcej trisów przydało np. wyciągniętych z tych elementów wnętrza uchwyty itp. o ile to możliwe.
Napisano 11 Wrzesień 201212 l Pewnie wyjdzie, że się czepiam bo jestem zielony w ga ale co tam. T72 ma za mało trisów z tyłu na zbiornikach tak to byłby idealny ;) UAZ ma moim zdaniem za płaskie i za "srebrne" koła też by się tam więcej trisów przydało np. wyciągniętych z tych elementów wnętrza uchwyty itp. o ile to możliwe. Rzeczywiście - koła UAZa wyglądają lepiej od wewnętrznej strony. Ogólnie bardzo ładnie - aż się prosi o jakąś małą scenkę z low poly drzewkami :P
Napisano 11 Wrzesień 201212 l Ano czołg klasa. Tylko te zbiorniki paliwa od razu rzuciły sie w oczy. Cały model ładnie zaokrąglony a tu takie coś. Te +200 trisow przy 18.5k nikomu nie zrobi różnicy :D.