Skocz do zawartości

[Modele 3d] T72 i UAZ


PiSz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Poniżej screeny tego co ostatnio udało mi się wymodelować... tekstury po 2k, UAZ 11k tri, T72 18,5k.

Konstruktywna krytyka mile widziana, pozdrawiam.

 

 

T72

 

1

t7201.jpg

2

t7201m.jpg

3

t7201hp.jpg

4

t7202.jpg

5

t7202m.jpg

6

t7202hp.jpg

7

t7203.jpg

8

t7204.jpg

9

t7206.jpg

10

t7205.jpg

 

 

UAZ

 

1

uaz9.jpg

2

uaz9m.jpg

3

uaz9hp.jpg

4

uaz10.jpg

5

uaz10m.jpg

6

uaz10hp.jpg

7

uaz11.jpg

8

uaz12.jpg

Edytowane przez PiSz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Pewnie wyjdzie, że się czepiam bo jestem zielony w ga ale co tam.

T72 ma za mało trisów z tyłu na zbiornikach tak to byłby idealny ;)

UAZ ma moim zdaniem za płaskie i za "srebrne" koła też by się tam więcej trisów przydało np. wyciągniętych z tych elementów wnętrza uchwyty itp. o ile to możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie wyjdzie, że się czepiam bo jestem zielony w ga ale co tam.

T72 ma za mało trisów z tyłu na zbiornikach tak to byłby idealny ;)

UAZ ma moim zdaniem za płaskie i za "srebrne" koła też by się tam więcej trisów przydało np. wyciągniętych z tych elementów wnętrza uchwyty itp. o ile to możliwe.

 

Rzeczywiście - koła UAZa wyglądają lepiej od wewnętrznej strony.

Ogólnie bardzo ładnie - aż się prosi o jakąś małą scenkę z low poly drzewkami :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra koniec słodzenia, pora powytykać akurat spore wady, które by poprawiły odbiór naprawdę sporo. Po 1 materiały, niestety ale metal nie wygląda metalowo jedynie rdza pokazuje, że to ten materiał. Po 2 trochę za bardzo randomowe zabrudzenia, te które mają logiczny sens są ładne, ale te którym sensu brak są po prostu brzydkie i wydają się jak wstawione na siłę aby zapełnić miejsce. Po 3 w niektórych miejscach można trochę poly przyciąć na przykład na felgach. W ogóle spójrz na to, że zawias do drzwi ma chamfera o takiej samej liczbie co przód uaza, co jest hmmm dziwne bo ten obiekt jest kilkanaście razy mniejszy :D. Ale żeby nie było odbiór pozytywny ale dało się sporo rzeczy zrobić lepiej. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie jest, jak ktoś wspomniał - za dużo czerni, ja bym stawiał na za mocny aoc.

Opony są słabiutkie- nie wyglądają jak guma (matowe) tylko jak błyszczący plastik. Pewnie wystarczy poprawić spec/gloss.

No i opony są czyściutkie. Tak samo fotele.

Rzeczywiście brak logiki w użyciu tekstur, ogólnie modele spoko, tex wyglądają jakby z fabryki wyjechał już pordzewiały model.- zastanawiaj się zawsze gdzie kolesie/rzeczy obcierają, gdzie chodzą, gdzie farba się odłupuje, gdzie kurz się zbiera.

Np. w UAZ ja bym dał błocko i ślady po butach (obtarcia) tam gdzie koleś strzelający z ckmu stoi i się obraca.

Więcej błota z przodu, więcej kurzu w kątach. Tam gdzie masz osłonięte kąty powinieneś miec mniej obtarć a więcej kurzu (bo trudniej tam umyć.

Takie coś ci naprawdę urozmaici model - np. czołgi które duzo strzelają mają okopcony wylot lufy, dymy z silnika brudzą tył wieżyczki itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie bomba. Też się ostatnio morduje z GA i Twoja praca bardzo mi się podoba.

Na czołgu bym zlikwidował rdzę ponieważ T-72 nie zdążyłby tam zardzewieć. Kratki gdzie wylatują spaliny i okolice powinny być niemal czarne, bo tam wali dym że hoho. Jak grill. Na drzwiach uaza widać bump który powstał pewnie z tego że wrzuciłeś zabrudzenia na normal mapę i przez to uaz ma mocno porowate drzwi, jakby był odlewem. Jeżeli to brud jest taki wypukły, to poprawić speculara i zrobić na diffuse głębsze kolory brudu.

W Twoim UAZie brakuje silników do wycieraczek, powinny być na górze ramki z szyby.

Szyba przednia jest opuszczana i powinna mieć do tego dwa zawiasy.

Ale tak ogólnie to naprawdę dobra robota.

 

W czym zrobiłeś screena? Bo ja używam marmosete toolbag

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze

 

Kanciate beczki zauważyłem dopiero przy wysyłaniu screenów, oczywiście do poprawy, odnośnie czerni to pewnie zasługa tego że pracuję na 2 zupełnie różnych wyświetlaczach - jeden pokrywa 98%, a drugi 60% Adobe RGB, do tego różne typy matrycy - ciężko było mi wyważyć żeby na obu wyglądało dobrze. Nad zabrudzeniami miejscami faktycznie można by jeszcze posiedzieć...

 

Screeny robione bezpośrednio w max-ie z Xoliul shaderem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności