PiSz Napisano 11 Wrzesień 2012 Share Napisano 11 Wrzesień 2012 (edytowane) Witam Poniżej screeny tego co ostatnio udało mi się wymodelować... tekstury po 2k, UAZ 11k tri, T72 18,5k. Konstruktywna krytyka mile widziana, pozdrawiam. T72 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 UAZ 1 2 3 4 5 6 7 8 Edytowane 11 Wrzesień 2012 przez PiSz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logos Napisano 11 Wrzesień 2012 Share Napisano 11 Wrzesień 2012 Pewnie wyjdzie, że się czepiam bo jestem zielony w ga ale co tam. T72 ma za mało trisów z tyłu na zbiornikach tak to byłby idealny ;) UAZ ma moim zdaniem za płaskie i za "srebrne" koła też by się tam więcej trisów przydało np. wyciągniętych z tych elementów wnętrza uchwyty itp. o ile to możliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek_kane Napisano 11 Wrzesień 2012 Share Napisano 11 Wrzesień 2012 Pewnie wyjdzie, że się czepiam bo jestem zielony w ga ale co tam. T72 ma za mało trisów z tyłu na zbiornikach tak to byłby idealny ;) UAZ ma moim zdaniem za płaskie i za "srebrne" koła też by się tam więcej trisów przydało np. wyciągniętych z tych elementów wnętrza uchwyty itp. o ile to możliwe. Rzeczywiście - koła UAZa wyglądają lepiej od wewnętrznej strony. Ogólnie bardzo ładnie - aż się prosi o jakąś małą scenkę z low poly drzewkami :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iniside Napisano 11 Wrzesień 2012 Share Napisano 11 Wrzesień 2012 Ano czołg klasa. Tylko te zbiorniki paliwa od razu rzuciły sie w oczy. Cały model ładnie zaokrąglony a tu takie coś. Te +200 trisow przy 18.5k nikomu nie zrobi różnicy :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozpruwacz Napisano 11 Wrzesień 2012 Share Napisano 11 Wrzesień 2012 swietna robota, gratuluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 11 Wrzesień 2012 Share Napisano 11 Wrzesień 2012 dobra robota mi się wydaje :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sliterin Napisano 12 Wrzesień 2012 Share Napisano 12 Wrzesień 2012 Dobra koniec słodzenia, pora powytykać akurat spore wady, które by poprawiły odbiór naprawdę sporo. Po 1 materiały, niestety ale metal nie wygląda metalowo jedynie rdza pokazuje, że to ten materiał. Po 2 trochę za bardzo randomowe zabrudzenia, te które mają logiczny sens są ładne, ale te którym sensu brak są po prostu brzydkie i wydają się jak wstawione na siłę aby zapełnić miejsce. Po 3 w niektórych miejscach można trochę poly przyciąć na przykład na felgach. W ogóle spójrz na to, że zawias do drzwi ma chamfera o takiej samej liczbie co przód uaza, co jest hmmm dziwne bo ten obiekt jest kilkanaście razy mniejszy :D. Ale żeby nie było odbiór pozytywny ale dało się sporo rzeczy zrobić lepiej. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 12 Wrzesień 2012 Share Napisano 12 Wrzesień 2012 Genrealnie modele sa dobre natomiast przy texturakach nie podoba mi sie ze masz za duzo czeni .Moze to wina monitora slabej jakosci i nie jestes stanie zrobic dobrej gamy na texturach . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 13 Wrzesień 2012 Share Napisano 13 Wrzesień 2012 Fajnie jest, jak ktoś wspomniał - za dużo czerni, ja bym stawiał na za mocny aoc. Opony są słabiutkie- nie wyglądają jak guma (matowe) tylko jak błyszczący plastik. Pewnie wystarczy poprawić spec/gloss. No i opony są czyściutkie. Tak samo fotele. Rzeczywiście brak logiki w użyciu tekstur, ogólnie modele spoko, tex wyglądają jakby z fabryki wyjechał już pordzewiały model.- zastanawiaj się zawsze gdzie kolesie/rzeczy obcierają, gdzie chodzą, gdzie farba się odłupuje, gdzie kurz się zbiera. Np. w UAZ ja bym dał błocko i ślady po butach (obtarcia) tam gdzie koleś strzelający z ckmu stoi i się obraca. Więcej błota z przodu, więcej kurzu w kątach. Tam gdzie masz osłonięte kąty powinieneś miec mniej obtarć a więcej kurzu (bo trudniej tam umyć. Takie coś ci naprawdę urozmaici model - np. czołgi które duzo strzelają mają okopcony wylot lufy, dymy z silnika brudzą tył wieżyczki itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flamaster69 Napisano 17 Październik 2012 Share Napisano 17 Październik 2012 Dla mnie bomba. Też się ostatnio morduje z GA i Twoja praca bardzo mi się podoba. Na czołgu bym zlikwidował rdzę ponieważ T-72 nie zdążyłby tam zardzewieć. Kratki gdzie wylatują spaliny i okolice powinny być niemal czarne, bo tam wali dym że hoho. Jak grill. Na drzwiach uaza widać bump który powstał pewnie z tego że wrzuciłeś zabrudzenia na normal mapę i przez to uaz ma mocno porowate drzwi, jakby był odlewem. Jeżeli to brud jest taki wypukły, to poprawić speculara i zrobić na diffuse głębsze kolory brudu. W Twoim UAZie brakuje silników do wycieraczek, powinny być na górze ramki z szyby. Szyba przednia jest opuszczana i powinna mieć do tego dwa zawiasy. Ale tak ogólnie to naprawdę dobra robota. W czym zrobiłeś screena? Bo ja używam marmosete toolbag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiSz Napisano 7 Listopad 2012 Autor Share Napisano 7 Listopad 2012 Dzięki za komentarze Kanciate beczki zauważyłem dopiero przy wysyłaniu screenów, oczywiście do poprawy, odnośnie czerni to pewnie zasługa tego że pracuję na 2 zupełnie różnych wyświetlaczach - jeden pokrywa 98%, a drugi 60% Adobe RGB, do tego różne typy matrycy - ciężko było mi wyważyć żeby na obu wyglądało dobrze. Nad zabrudzeniami miejscami faktycznie można by jeszcze posiedzieć... Screeny robione bezpośrednio w max-ie z Xoliul shaderem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się