Vehr Napisano 28 Wrzesień 2012 Napisano 28 Wrzesień 2012 Witam wszyszkich, Poniżej mój ostatni loft :). Tym razem chciałem się zmierzyć z dużo większą sceną niż dotychczas. Mogłem pokusić się o dużo więcej ujęć ale nie miałem już cierpilwości. Dożuce jeszcze mały szkic tego projektu ale to tylko tak :). Bo z trudem przychodzi mi rysunek chcociaż nie poddaje się i cwiczę :). p. Tomek Fanpage:) : http://facebook.com/ThreeDegreesStudio/
drumratio Napisano 28 Wrzesień 2012 Napisano 28 Wrzesień 2012 Czesc Kolor i światło mistrzówka. Trafny wybór treści szkiców. Rozumiem ,że projekt wnętrza jest Twojego autorstwa, ale wieje troche dizajnem, który nie zawsze jest uzasadniony-rura mnie nie przekonuje :d szkice na komodzie przy znanej mi fizyce chyba stłukłuby sie. Całość świetna. Pozdrawiam
Logos Napisano 29 Wrzesień 2012 Napisano 29 Wrzesień 2012 Ujęcie na szklankę jest chyba najgorsze z całego zestawu. Materiał płynu jest słaby, ciężko stwierdzić co to jest (sok, herbata?) ale i tak zasługuje na fronta ;)
Mikołaj Napisano 29 Wrzesień 2012 Napisano 29 Wrzesień 2012 Eleganckie wizki. Co do rur - forma wynika z funkcji. Jeśli spełnia daną jej funkcję, to pozostają tylko względy estetyczne. Nie kłóciłbym się czy tam pasuje czy nie. Czasem warto odkryć nowe zastosowanie materiału czy produktu, bo nieżadko okazuje się lepsze. Trudno mi mówić o szkicach w dziale 3D. Z tego co widzę, to jest to rysunek ołówkiem > skan > kontrast. Staraj się nie rysować przedmiotów poprzez dziesiątki linii bo tworzy się przez to efekt "siana" i jest to mało estetyczne. 1 linia to 1 krawedz. Narysuj sobie linie perspektywiczne. Ciekaw jestem jak świeci ta lampka z sześcianów. Pozdrawiam
Vehr Napisano 30 Wrzesień 2012 Autor Napisano 30 Wrzesień 2012 Hej Dziękuję za wszystkie komentarze :), drumratio - Rur jest dużo więcej przy suficie itp. Tak to jest z tym Loftem :). Jeśli chodzi o szkice są one oparte o ścianę(nie widać tego, takie ujęcie). Mogłem zrobić więcej ujęć ale nie miałem ceirpliwości. Logos - Dziękuję ;) tak to jest jak brakuje już cierpliwości :D Mikołaj - Lampa też jest mojego projektu :)Postaram się przetestować i włączyć ją, A szkic to taki "for fan" przed rozpoczęciem lukasjogabonito - Nic specjalnego sky + Vray light w oknach.
rly Napisano 30 Wrzesień 2012 Napisano 30 Wrzesień 2012 Hmm cos dziwnego Ci sie dzieje z wyswietlaniem kolorow sprawdz sobie jaki masz profil w PS.Pewnie rendery robione w LWF zapisywane do 32 pamietaj ze w necie widac to inaczej i najlepiej zeby zobaczyc to pod sRGB.W tym momencie kolory sa troche blade ale wrzucilem do PS i jest ok
Vehr Napisano 1 Październik 2012 Autor Napisano 1 Październik 2012 rly - tak dokładnie tak to było, tylko zmiana profilu koloru w PS na sRGB nic nie zmieniła(dopiero przy 1.8). I nie wiem czy to o to chodziło :/
terenas Napisano 1 Październik 2012 Napisano 1 Październik 2012 Naprawdę dobrze to wyszło :), rura w sypalni mnie nie przekonuje, odstaje od konwencji dołu mieszkania, aczkolwiek widzę jej praktyczne zastosowania ;). Bardzo dobrze prezentuje się woda na oknach i para na nich, co prawda wydaje mi się że skala kropel odrobinę za duża, ale wygląda świetnie. Możesz powiedzieć coś więcej jak to uzyskałeś ? Rozumiem że krople to bump, a zaparowanie ? Mapka z szarością w slocie refraction glossines ? Czy jakaś większa filozofia ? Pozdrawiam!
Vehr Napisano 14 Październik 2012 Autor Napisano 14 Październik 2012 terenas - Dzięki, tak krople to bump a zaparowanie to vray blendmtl z maską, materiałem szyby i zaparowania :)
Lucek Napisano 14 Październik 2012 Napisano 14 Październik 2012 I tak cały klimat robią oszronione okna. Bardzo dobre!
Zbychowaty Napisano 16 Październik 2012 Napisano 16 Październik 2012 A ja pokręcę nosem: Obrazek 2, redner 1 - Kadr może być. Jaką grubość ma strop i z czego jest? Dywan jest idealny by się potknąć. Model kanapy podobnie jak zasłon brzydki - niedopicowany. Kolorystyka no niech Ci będzie ale żółcienie zbyt jednolite - ciężko by Ci było w rzeczywistości tak trafić. Jak ten loft jest ogrzewany? Obrazek3, render 2 - smutny jakiś. Render 3 jak dla mnie nie trafiony. Pamiętaj, że Twym zadaniem głównym jest pokazanie arch wnętrz - tu jej nie widzę. Sypialnia - poza półeczkami o ile nimi są w ogóle nad łóżkiem i lampą żarówkowatą ujdzie. Reasumując - pokazujesz wnętrze w taki sposób który niewiele o nim mówi - nie wiem gdzie stoję, w jakiej przestrzeni się poruszam ani nawet jaką wysokość ma dane pomieszczenie. Kadry na detal pozostaw może na później. Kolorystyka może być choć odnoszę wrażenie że nie jest "naturalna" w swym istnieniu lecz trochę wymuszona. Niektóre materiały masz bardzo fajne (narzuta na sofie, łóżku) a inne nudne (sofa, ściany). Za mało myślenia fakturą - materiałem. Zrób dla ćwiczeń to wnętrze bardzo monochromatyczne ale za to popracuj bardzo mocno fakturami i materiałem tak by było ciekawe. Wnioski mogą być bardzo budujące. Pozdrawiam, Z.
Vehr Napisano 16 Październik 2012 Autor Napisano 16 Październik 2012 Lucek - dzięki Zbychowaty - Dzięki wielkie za interesujący komentarz za uwagi,wskazówki. Na pewno przećwiczę to wnętrze w monochromatycznych kolorach. Na swoje usprawiedliwienie odnośnie ujęć mogę dodać ze sporo jest ta scenę i trochę ram już brakowało :). No i trochę przez wakacje pracowałem pod dyktando co mogło mi zaszkodzić(odmienny, gorszy dla mnie sposób), ale teraz po swojemu będę dalej się rozwijał:). Dzięki wielkie za "fronta". p. Tomek
PurePixel Napisano 17 Październik 2012 Napisano 17 Październik 2012 Fajne rendery, podoba mi się oświetlenie. Jak zrobiłeś kołdre?
piko84 Napisano 18 Październik 2012 Napisano 18 Październik 2012 Podzielam zdanie zbychowatego. Jak dla mnie wrzuciłeś narożnik w środek kadru, a on jak dla mnie bardzo plastikowy jest. Zasłony podobnie. Mam też wrażenie że coś z balansem bieli nie siedzi. Kołdra i poduchy na łóżku wyszły super. Tutaj odromna dysproporcja między łóżkiem i narożnikiem. Dywan sprawia wrażenie jakby był z jakiegoś materialu bez tej grubej podklejki czy jak to się tam nazywa - wygląda bardziej jak szmata na podłodze niż chiński wyrób wysokiej klasy, ale jego materiał jest OK, kwestia samego modelu. Podoba mi się materiał drewna na tym telefono-budziku koło łóżka. No i w szklance jest kisiel - płyny w szklankach zazwyczaj są poziomo, tutaj wygląda na to że masz fale dunaju. Ogólnie klientowi można pokazać, ale do folio bym jeszcze dopracował.
Vehr Napisano 18 Październik 2012 Autor Napisano 18 Październik 2012 PurePixel -Kołdra robiona w Marvelous Designer. piko84 - Dzięki, No tak jak pisałem wcześniej trochę już męczyła mnie ta wizka(duża, mało ram).
piko84 Napisano 18 Październik 2012 Napisano 18 Październik 2012 Jak cię ram tak męczy to może zamienić część modeli na proxy - np. książki
Winkiel Napisano 18 Październik 2012 Napisano 18 Październik 2012 Jak dla mnie to bardziej do portfolio pasuje niż dla klienta. Rzeczywiście projektu tym nie sprzedajesz. Ale popis umiejętności z zakresu wizualizacji. A jest się czym pochwalić! Gratulacje. Błędy ci już wytknęli.
PurePixel Napisano 18 Październik 2012 Napisano 18 Październik 2012 Szkoda że Marvelous Designer kosztuje ponad 2k..widać po kołdrze że daje dużo możliwości przy modelowaniu szmat.
Rekomendowane odpowiedzi