Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wrzucam takiego Dzika , sporo się w tym modelu zmieniło od ostatniego razu, ma być użyty w grze, więc długim łańcuszkiem dostaję informacje co mam w nim zmienić. Do tego sam poprawiam wiele rzeczy. Ale myślę że niedługo go skończę :)

 

039.jpg

 

040.jpg

 

041.jpg

 

042.jpg

 

043.jpg

 

044.jpg

 

Aktualnie walczę z wnętrzem Dzika.

 

A tu lajf wiu :)

AMZ Dzik-3 v. 30 (View in 3D)

j4BAk

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na razie wygląda jak jedna wielka masa koloru moro. ;)

 

Tekstura powinna chociaż trochę podkreślać kształt (imitując choćby w małym stopniu oświetlenie), a przetarcia powinny być w logicznych miejscach. Na razie obecna wygląda dopiero jak początek prac. :)

Napisano

Czy możesz mi napisać jak ja tą teksturą mam podkreślić kształt?

Ten model idzie do moda z BF2 i chyba nie bardzo da się świrować z podkreślaniami, bo tu jest dość istotny realizm a nie styl.

Resztę pewnie dopełni oświetlenie z silnika gry. Parametry techniczne określone są przez game-devów.

To jest rzeczowe pytanie, a nie sarkazm, żeby nie było :) Bardzo chcę się nauczyć.

 

btw, od pewnego czasu walczę ze środkiem Dzika, oto postępy:

 

srodek_10.jpg

 

srodek_12.jpg

 

srodek_13.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności