flamaster69 Napisano 27 Październik 2012 Napisano 27 Październik 2012 Wrzucam takiego Dzika , sporo się w tym modelu zmieniło od ostatniego razu, ma być użyty w grze, więc długim łańcuszkiem dostaję informacje co mam w nim zmienić. Do tego sam poprawiam wiele rzeczy. Ale myślę że niedługo go skończę :) Aktualnie walczę z wnętrzem Dzika. A tu lajf wiu :) AMZ Dzik-3 v. 30 (View in 3D)
KMiklas Napisano 5 Listopad 2012 Napisano 5 Listopad 2012 Na razie wygląda jak jedna wielka masa koloru moro. ;) Tekstura powinna chociaż trochę podkreślać kształt (imitując choćby w małym stopniu oświetlenie), a przetarcia powinny być w logicznych miejscach. Na razie obecna wygląda dopiero jak początek prac. :)
flamaster69 Napisano 10 Listopad 2012 Autor Napisano 10 Listopad 2012 Czy możesz mi napisać jak ja tą teksturą mam podkreślić kształt? Ten model idzie do moda z BF2 i chyba nie bardzo da się świrować z podkreślaniami, bo tu jest dość istotny realizm a nie styl. Resztę pewnie dopełni oświetlenie z silnika gry. Parametry techniczne określone są przez game-devów. To jest rzeczowe pytanie, a nie sarkazm, żeby nie było :) Bardzo chcę się nauczyć. btw, od pewnego czasu walczę ze środkiem Dzika, oto postępy:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się