Napisano 27 Październik 201212 l Wrzucam takiego Dzika , sporo się w tym modelu zmieniło od ostatniego razu, ma być użyty w grze, więc długim łańcuszkiem dostaję informacje co mam w nim zmienić. Do tego sam poprawiam wiele rzeczy. Ale myślę że niedługo go skończę :) Aktualnie walczę z wnętrzem Dzika. A tu lajf wiu :) AMZ Dzik-3 v. 30 (View in 3D)
Napisano 5 Listopad 201212 l Na razie wygląda jak jedna wielka masa koloru moro. ;) Tekstura powinna chociaż trochę podkreślać kształt (imitując choćby w małym stopniu oświetlenie), a przetarcia powinny być w logicznych miejscach. Na razie obecna wygląda dopiero jak początek prac. :)
Napisano 10 Listopad 201212 l Autor Czy możesz mi napisać jak ja tą teksturą mam podkreślić kształt? Ten model idzie do moda z BF2 i chyba nie bardzo da się świrować z podkreślaniami, bo tu jest dość istotny realizm a nie styl. Resztę pewnie dopełni oświetlenie z silnika gry. Parametry techniczne określone są przez game-devów. To jest rzeczowe pytanie, a nie sarkazm, żeby nie było :) Bardzo chcę się nauczyć. btw, od pewnego czasu walczę ze środkiem Dzika, oto postępy:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto