Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wrzucam takiego Dzika , sporo się w tym modelu zmieniło od ostatniego razu, ma być użyty w grze, więc długim łańcuszkiem dostaję informacje co mam w nim zmienić. Do tego sam poprawiam wiele rzeczy. Ale myślę że niedługo go skończę :)

 

039.jpg

 

040.jpg

 

041.jpg

 

042.jpg

 

043.jpg

 

044.jpg

 

Aktualnie walczę z wnętrzem Dzika.

 

A tu lajf wiu :)

AMZ Dzik-3 v. 30 (View in 3D)

j4BAk

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 5,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na razie wygląda jak jedna wielka masa koloru moro. ;)

 

Tekstura powinna chociaż trochę podkreślać kształt (imitując choćby w małym stopniu oświetlenie), a przetarcia powinny być w logicznych miejscach. Na razie obecna wygląda dopiero jak początek prac. :)

Napisano
  • Autor

Czy możesz mi napisać jak ja tą teksturą mam podkreślić kształt?

Ten model idzie do moda z BF2 i chyba nie bardzo da się świrować z podkreślaniami, bo tu jest dość istotny realizm a nie styl.

Resztę pewnie dopełni oświetlenie z silnika gry. Parametry techniczne określone są przez game-devów.

To jest rzeczowe pytanie, a nie sarkazm, żeby nie było :) Bardzo chcę się nauczyć.

 

btw, od pewnego czasu walczę ze środkiem Dzika, oto postępy:

 

srodek_10.jpg

 

srodek_12.jpg

 

srodek_13.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności