Skocz do zawartości

teczka + WIPy - sumo129


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

na początku chciałem się przywitać. Jest to mój pierwszy post na tym forum chociaż często do niego zaglądałem. Wrzucam tu mój pierwszy model który dociąłem do końca. Pewnie nie jest za dobry ale mam nadzieje ze nie jest tez tragiczny.

 

Tak wiec bez przedłużania:

Faces :1467

textura: 1024X1024

 

c23966287abe953c.jpg

 

6eb0cffce80fa456.jpg

123f71f375e6d58f.jpg

0c3e3803e30cf1b7.jpg

 

Liczę na konstruktywną krytykę ale nie przesadzajcie.

Edytowane przez sumo129
zmiana załącznika
  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witamy. Jedynie mam wrażenie, że tekstura jest zbyt ciemna, albo taki render dziwny. Prawie nie widać detali. Chyba, że o to chodziło.

Napisano

Co do koloru tekstury to wzorowałem się na zdjęciu. Może jak podszkolę się w renderowaniu to będzie lepiej.

Tutorial na pewno się przyda, dzięki.

Napisano

Szału nie ma, ale poczatek dobry - jak koledzy wyżej powiedzieli. Po uvce (konkretnie to stripie z normalmapą) moge powiedzieć, że sporo miejsca straciłeś.

Tekstura straszna, jak już przepaliłeś HP z normalki, to zrób jaśniejszą teksę, co będzie trochę te normalki widać :P

ogółem to wygląda, jakby go czyszczono skałami wulkanicznymi. Na pewno do poprawy.

No ale pierwszy model, nie martw się - ja robilem dużo gorsze rzeczy jako pierwsze. Nie przestawaj modelować, za rok zrobisz go nanowo i sam się będziesz śmiał.

Napisano

Siema, wrzucam to co wymodelowałem dotychczas. Modele dość proste, może z wyjątkiem głowy(włosy dodałem poglądowe) i potworka. Tekstury są jakie są bo na razie lepszych nie umiem zrobić. Podpowiedzcie nad czym powinienem popracować.

 

95108a5fd23ae441gen.jpg

 

99d7146261b012f2gen.jpg

 

287edd839813e975gen.jpg

 

f51e1099d98d8f55gen.jpg

 

92d8f1c520cfce27gen.jpg

 

ef0167ad13e3d3dcgen.jpg

Napisano

nad czym popracowac...hmm...nie pokazujesz siatek. Ale Modeluj, ogladaj tutoriale i cwicz, podgladaj jak robia inni. Zapoznaj sie z UDK. Nie zapominaj o specularach, bo ich tutaj wogole nie widac.

Napisano

No to przede wszystkim powinienes popracowac ostro nad proporcjami. Zacznij od tych prostych obiektow (krzeslo, stol) i porownaj z czyms realnym. Jak musisz to zmierz linijka. Bo na razie jest zle. Potem to samo z butem. Do postaci tez mozesz podeprzec sie blueprintami i zobaczysz jak bardzo rozjezdzasz sie rzeczywistoscia.

Napisano

Siemka, postanowiłem spróbować zrobić postać od początku do końca. Na razie mam model bez detali. Przydałyby się też jakieś sugestie bo model robiony bez konkretnego konceptu i trochę kuleje. Mam też pytanie jako że ma to być krasnoludzki wojownik to przydała by mu się broda i nie wiem właśnie czy lepiej ją wyscluptować czy ułożyć później z "plejnów".

edd8658596cdceafgen.jpg

Napisano

hej - na poczatek broda:

generalnie - zalezy troche od stylu w jakim chcesz go wykończyć: bardziej handpainted/kreskówkowy - lepiej by pasowała broda normalnie z geometrii, jeżeli bardziej 'realistycznie' to chyba z planów z alphami - a w sumie można by pewnie połączyć oba (czyli baza jako geometria żeby zbudować 'mase/objętość' brody i na to dodatkowe plany żeby dodać 'kudłatości' :)

 

generalnie - no troche słabo jest szczerze powiedziawszy...

sylwetka - teraz to box z wystającymi rękami, nogami - tu trzeba jakichś kształtów

zbroja - na nogach nie wiadomo co gdzie jest - w sensie - wygląda jakby blacha przechodziła gładko w nogi? naramienniki - chyba przyklejone?

dłonie - cienkie jakieś

 

generalnie - jak robisz postać która ma coś wspólnego z hmm... rzeczywistością (niech będzie 'fantastyczną') a nie masz konceptu jako takiego - dobrze jest sobie stworzyć 'reference sheet' - czyli po prostu obrazek z wklejonymi zdjęciami które pokazują np. kawałki średniowiecznych zbroi, paski, klamerki, rysunki krasnoludów - i nie musisz robić dokładnie jak na zdjęciach - ale przypatruj się jak pewne rzeczy są rozwiązane

 

najlepiej ze wszystkiego to mu mordka wyszła :) (tylko uszy jakieś płaskie :)

 

pozdrawiam

f.

Napisano

Dzięki za rady. Dobrze jak ktoś spojrzy świeżym okiem i podpowie co zmienić. Mi się zdawało że wszystko jest dobrze. Wrzucam to co na razie zrobiłem. Nadal liczę też na uwagi odnośnie modelu.

ff2f94bcd74b6783.jpg

Napisano

no jest progres :) ale caly czas jest on taki troche nieporadny

 

dłonie -> mam wrażenie że palce ma za długie (w porównaniu z kciukiem) i całe dłonie wciąż trochę za cienkie

stopy -> chyba za długie i śródstopie powinno być wyższe - no i jeszcze ta blacha na piszczelu by mi sie w to śródstopie przy chodzeniu wrzynała

nogi - chyba tak generalnie powinny być grubsze - teraz jakieś takie cienkie :D

zbroja - jakieś mocowanie naramienników do napierśnika i naplecznika, fajnie że robisz klamerki itd. - ale może troche za wcześnie - sylwetka jeszcze troche kuleje - naprawiłbym to a dopiero później detale

 

tyl generalnie troche mało dopracowany (zarówno plecy jaki i nogi, stopy,pięty)

 

na prawym obrazku - jak patrz na jego ramie od łokcia do dłoni - jakoś tak dziwnie do góry się wygina - ale to może tylko ten kawałek zbroii tak robi

 

pozdrawiam

f.

Napisano

Witam po dość długiej przerwie, w końcu udało mi się dokończyć swój projekt. Nie wszystko wyszło tak jak chciałem ale w najbliższym czasie pewnie nic nie będę poprawiał. Co powiecie o samym modelu i czy teksturki ujdą w tłoku.

 

cb83788023f8fb4d.jpg

3753aca49c598bde.jpg

ee645e2392c9f5a8.jpg

06bb7d2f0f678d66.jpg

c6fc6f42bf7c7a9a.jpg

0ee280804cf4c048.jpg

29322ecc1896ac6d.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności