Jump to content
Sign in to follow this  
Pablo

Honda CBR 900 RR

Recommended Posts

Witam....pokazuje Wam moje tygodniowe wypociny przy stworzonym oto motorze superbike :))...powiedzcie mi ktory render jest lepszy ten jasniejszy czy ciemniejszy...i w ogole co mozecie powiedziec o tej prace..jakie bledy itd ...jescze jedno... to jest moj pierwszy motor !

Share this post


Link to post
Share on other sites

jasniejszy lepszy - zmienil bym material na oponach

 

Reflektory mi sie podobaja - to tekstura czy tak fajnie wymodelowales ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model hyba dobry (pokaz go samego i siatke itp) Jednak ogolnie wyglada jakos tak jak pokrzywiony tzn. textury ktore powiiny byc lepszejsze tzn, ogolnie materialy no i brak realizmu.

Jasniejszy jest lepszejszy :)

 

[Edited on 5-3-2003 by MaggeM]

Share this post


Link to post
Share on other sites

moim zdaniem cos jest z odbiciami pokaszanione, swiatlo strasznie dziwnie sie odbija ;\\

Share this post


Link to post
Share on other sites

moim zdaniem cos jest z odbiciami pokaszanione, swiatlo strasznie dziwnie sie odbija ;\\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na poczatek pokaz ten motor w normalnym ujeciu, to bedzie mozna cokolwiek wiecej powiedziec / ocenic! Chyba ze celowo tak powykrecales kamera zeby obserwator nie mogl normalnie odczytac sylwetki i ew. mankamentow?

 

pozdr

 

[Edited on 6-3-2003 by MareG]

Share this post


Link to post
Share on other sites

NIom mi jasniejszy sie podoba bardziej jest widoczniejszy i mozna dojzec wiecej spoko motorek nic nie mam co di niego fajniutki hehe jak to jest twój pierwszy to powodzenia przy kolejnym

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam

Co do swiatel to jest texturka...siatke dam pozniej bo teraz jestem tylko na chwilke...co do modelu to ja jestem z niego zadowolony wkoncu this is my first;)...dzieki za krytyke..co do ujecia kamery to tak sobie akurat zazyczylem..dolacze tutaj rendery z innych ujec tylko ze one sa z wczesniejszej fazy produkcji tzn. nie ma jescze blotnika z przodu:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

test 2- nie patrzcie na hamulce z przodu ze sa takie zle dziurki poniewaz niechcacy zapomnialem wylaczyc Meshsmoota i takie cos wyszlo..bo normalnie tego nie ma heh...i jeszcze jedno....sory za zle ustawienie podlogi..bo troche z tylu wisi...ale jak jush wczesniej mowilem to sa rendery TESTOWE

 

[Edited on 6-3-2003 by Pablo]

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa szczegoly ktore moglbys poprawic(np. logo na baku wyglada jak rysa, troche kanciasta szybka, troche dziwne proporcje niektorych elementow) ale jedno mnie zastanawia-jak mogles zrobic takie logo gdy robisz takie modele?!:D

pozdrowienia tomek

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe...hmmm moze inaczej powiem....logo=20 minut, honda=tydzien..chyba wszystko tlumaczy prawda? heh :D...i jescze zalaczam siatke...a i bak hmm...taka mialem niestety texturke :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie model ładnie wygląda, ale nie pasuje kilka materiałów.

 

Tarcze powinny być metaliczne, przecież ta powierzchnia cały czas jest \"polerowana\" przez okładziny

 

No i jeszcze lagi widelca (część amortyzatora, te rórki o mniejszej średnicy) najczęściej pokryte są warstwą teflonową żeby zmniejszyć tarcie, ona odbija światło i to nawet nie źle - no chyba że amor jest zatarty :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeszcze jedno (a dokładnie 2 sprawy)

- w ścigaczach od dłuższego czasu stosuje się opony różnej wielkości na przód (mniejsza szerokość) i na tył (dużo szersze żeby przyczeponość była większa)

 

- mógłbyś pokazać rzut z frontu bo wydaje mni się że widelec ma kształt przybliżony litery V, a to jest raczej niemożliwe (no chyba że sztywna ośka ma jakieś przeguby)

golenie zawsze są równoległe

Share this post


Link to post
Share on other sites

te piksele na renderq smierdza brazielm ;) daj min na 1 a max na 2 podczas rendera

Share this post


Link to post
Share on other sites

co do kola tylniego...to jak sie dobrze przyjrzysz na siatce to jest ono grubsze :)...render to VRay...i o co chodzi 1 i 2 bo nie czaje?:D..a co do widelca to jest niestety troche przekrzywiony a to z tego wzgledu ze nachodzi mi na kolo:(..co do materialu metalu to poprawie to i zrobie update\'a :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gwoli scislosci, motory maja tylnie kolo zawsze szersze od przedniego :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam,

maly update...tylko to jeszce nie jest koncowy render...zapomnialem o pewnych materialach i zjebalem oswietlenie heh....a nie moge tak sobie co 5 min renderowac inne bo to cos co teraz widzicie renderowalo mi 1,5 h :D:D mam PIII 733Mhz i 128 Mb RAM :(..prosze o komentarze

Share this post


Link to post
Share on other sites

napraw scenę -> światło i antyaliasing !!

 

znowu uczepię się amortyzatora :p

czy on jest teraz teleskopowy, wygląda jakby składały się na niego 3 części o różnej średnicy??

 

znajdź odrobinę czasu na przemodelowanie przedniego koła, tak by opona była wystarczająco wąska żeby golenie i lagi widelca były równoległe.

troszeczkę razi ośka w miejscu mocowania amora

 

to tyle, materiał owiewek jest teraz dużo ładniejszy, byle tak dalej

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dosyć fajnie ci wychodzi ale ten bok wygląda jakby ktoś go wystukał młotkiem, jest strasznie nierówny, może to sprawa smootha?

 

Pozdrawiam: Lucas

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam,

SKalski-jak napisalem wczesniej sa to rendery TESTOWE i nie wlaczalem antyalsingu i porawialem swiata bo mi to wogole by renderowalo 4 h :(((Co do kola to postaram sie cos zrobic...

Lucas-hmm no wiem to sa bledy w modelowaniu ( zaczynalem od lini ) i na to wszedl mesh smooth z 2 interations...i nie wiem jak wlasnie sie pozbyc tych wygiec :((

 

A teraz maly update...taki sobie maly render...jescze jedno Skalski nie wiesz jak zrobic ten material metalu do tych hamulcow? bo proboje i nic mi nie wychodzi :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy