Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Witam....pokazuje Wam moje tygodniowe wypociny przy stworzonym oto motorze superbike :))...powiedzcie mi ktory render jest lepszy ten jasniejszy czy ciemniejszy...i w ogole co mozecie powiedziec o tej prace..jakie bledy itd ...jescze jedno... to jest moj pierwszy motor !

  • Odpowiedzi 50
  • Wy艣wietle艅 7,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jasniejszy lepszy - zmienil bym material na oponach

Reflektory mi sie podobaja - to tekstura czy tak fajnie wymodelowales ?

Napisano

Model hyba dobry (pokaz go samego i siatke itp) Jednak ogolnie wyglada jakos tak jak pokrzywiony tzn. textury ktore powiiny byc lepszejsze tzn, ogolnie materialy no i brak realizmu.

Jasniejszy jest lepszejszy :)

[Edited on 5-3-2003 by MaggeM]

Napisano

moim zdaniem cos jest z odbiciami pokaszanione, swiatlo strasznie dziwnie sie odbija ;\\

Napisano

moim zdaniem cos jest z odbiciami pokaszanione, swiatlo strasznie dziwnie sie odbija ;\\

Napisano

Na poczatek pokaz ten motor w normalnym ujeciu, to bedzie mozna cokolwiek wiecej powiedziec / ocenic! Chyba ze celowo tak powykrecales kamera zeby obserwator nie mogl normalnie odczytac sylwetki i ew. mankamentow?

pozdr

[Edited on 6-3-2003 by MareG]

Napisano

NIom mi jasniejszy sie podoba bardziej jest widoczniejszy i mozna dojzec wiecej spoko motorek nic nie mam co di niego fajniutki hehe jak to jest tw贸j pierwszy to powodzenia przy kolejnym

Napisano
  • Autor

witam

Co do swiatel to jest texturka...siatke dam pozniej bo teraz jestem tylko na chwilke...co do modelu to ja jestem z niego zadowolony wkoncu this is my first;)...dzieki za krytyke..co do ujecia kamery to tak sobie akurat zazyczylem..dolacze tutaj rendery z innych ujec tylko ze one sa z wczesniejszej fazy produkcji tzn. nie ma jescze blotnika z przodu:D

Napisano
  • Autor

test 2- nie patrzcie na hamulce z przodu ze sa takie zle dziurki poniewaz niechcacy zapomnialem wylaczyc Meshsmoota i takie cos wyszlo..bo normalnie tego nie ma heh...i jeszcze jedno....sory za zle ustawienie podlogi..bo troche z tylu wisi...ale jak jush wczesniej mowilem to sa rendery TESTOWE

[Edited on 6-3-2003 by Pablo]

Napisano

sa szczegoly ktore moglbys poprawic(np. logo na baku wyglada jak rysa, troche kanciasta szybka, troche dziwne proporcje niektorych elementow) ale jedno mnie zastanawia-jak mogles zrobic takie logo gdy robisz takie modele?!:D

pozdrowienia tomek

Napisano
  • Autor

hehe...hmmm moze inaczej powiem....logo=20 minut, honda=tydzien..chyba wszystko tlumaczy prawda? heh :D...i jescze zalaczam siatke...a i bak hmm...taka mialem niestety texturke :(

Napisano

Og贸lnie model 艂adnie wygl膮da, ale nie pasuje kilka materia艂贸w.

Tarcze powinny by膰 metaliczne, przecie偶 ta powierzchnia ca艂y czas jest \"polerowana\" przez ok艂adziny

No i jeszcze lagi widelca (cz臋艣膰 amortyzatora, te r贸rki o mniejszej 艣rednicy) najcz臋艣ciej pokryte s膮 warstw膮 teflonow膮 偶eby zmniejszy膰 tarcie, ona odbija 艣wiat艂o i to nawet nie 藕le - no chyba 偶e amor jest zatarty :p

Napisano

jeszcze jedno (a dok艂adnie 2 sprawy)

- w 艣cigaczach od d艂u偶szego czasu stosuje si臋 opony r贸偶nej wielko艣ci na prz贸d (mniejsza szeroko艣膰) i na ty艂 (du偶o szersze 偶eby przyczepono艣膰 by艂a wi臋ksza)

- m贸g艂by艣 pokaza膰 rzut z frontu bo wydaje mni si臋 偶e widelec ma kszta艂t przybli偶ony litery V, a to jest raczej niemo偶liwe (no chyba 偶e sztywna o艣ka ma jakie艣 przeguby)

golenie zawsze s膮 r贸wnoleg艂e

Napisano

te piksele na renderq smierdza brazielm ;) daj min na 1 a max na 2 podczas rendera

Napisano
  • Autor

co do kola tylniego...to jak sie dobrze przyjrzysz na siatce to jest ono grubsze :)...render to VRay...i o co chodzi 1 i 2 bo nie czaje?:D..a co do widelca to jest niestety troche przekrzywiony a to z tego wzgledu ze nachodzi mi na kolo:(..co do materialu metalu to poprawie to i zrobie update\'a :)

Napisano

gwoli scislosci, motory maja tylnie kolo zawsze szersze od przedniego :)

Napisano
  • Autor

witam,

maly update...tylko to jeszce nie jest koncowy render...zapomnialem o pewnych materialach i zjebalem oswietlenie heh....a nie moge tak sobie co 5 min renderowac inne bo to cos co teraz widzicie renderowalo mi 1,5 h :D:D mam PIII 733Mhz i 128 Mb RAM :(..prosze o komentarze

Napisano

napraw scen臋 -> 艣wiat艂o i antyaliasing !!

znowu uczepi臋 si臋 amortyzatora :p

czy on jest teraz teleskopowy, wygl膮da jakby sk艂ada艂y si臋 na niego 3 cz臋艣ci o r贸偶nej 艣rednicy??

znajd藕 odrobin臋 czasu na przemodelowanie przedniego ko艂a, tak by opona by艂a wystarczaj膮co w膮ska 偶eby golenie i lagi widelca by艂y r贸wnoleg艂e.

troszeczk臋 razi o艣ka w miejscu mocowania amora

to tyle, materia艂 owiewek jest teraz du偶o 艂adniejszy, byle tak dalej

Napisano

No dosy膰 fajnie ci wychodzi ale ten bok wygl膮da jakby kto艣 go wystuka艂 m艂otkiem, jest strasznie nier贸wny, mo偶e to sprawa smootha?

Pozdrawiam: Lucas

Napisano
  • Autor

witam,

SKalski-jak napisalem wczesniej sa to rendery TESTOWE i nie wlaczalem antyalsingu i porawialem swiata bo mi to wogole by renderowalo 4 h :(((Co do kola to postaram sie cos zrobic...

Lucas-hmm no wiem to sa bledy w modelowaniu ( zaczynalem od lini ) i na to wszedl mesh smooth z 2 interations...i nie wiem jak wlasnie sie pozbyc tych wygiec :((

A teraz maly update...taki sobie maly render...jescze jedno Skalski nie wiesz jak zrobic ten material metalu do tych hamulcow? bo proboje i nic mi nie wychodzi :(

Napisano

przykro mi, nie umiem

zabaw臋 z max\'em dopiero zaczynam, ak na prawd臋 nie wymodelowa艂em jeszcze nic godnego pokazania.

(w tym momencie mog膮 dziwi膰 moje uwagi co do budowy widelca, ale znam to po prostu z praktyki, g艂贸wnie rowerowe )

w superbike\'ach skok przedniego widelca jest rz臋du 40-50 mm

czekam na kolejne ods艂ony cberki

Napisano

Cooool motor:cool:

tylko dla wi臋kszej realistyli proponyje lakier nieco zmieni膰, troche plaskikowo wyl膮da. (mo偶e tak ma by膰)

A te opony maj膮 miec takie wymiary? wygl膮daja jak balonowe, a to chyba nieko偶ystnie zwi臋ksza tarcie podczas jazdy?

Napisano
  • Autor

postaram sie zmienic te oponki...teraz dodalem wiecej szczegolow.,..min innymi hamulce...migacze oraz zastanawiam sie czy zrobic lusterka...co Wy na to?render dam pozniej..bo qrde renderuje sie i renderuje :( ...ahhh ren brazil :D

Napisano
  • Autor

no i update....moge tylko powiedziec ze zmienie jescze material z tyl p[rzy metalowych czesciach oraz material rury...i chyba kolor siedzen bo troche sa za jasne...a co do amortyzaytora to moze byc? i jescze zrobie od nowa tarcze hamulcowe bo te sa za latwe...cezkam na komentarze.

Napisano

no widelec wygl膮da ju偶 du偶o 艂adnie i to mocowanie o艣ki :) na du偶y plus

sk膮d bior膮 si臋 te b艂臋dy przy wyt艂oczeniach w owiewce na boku -wygl膮da jakby to by艂y osobne elementy

troch臋 dziwnie wygl膮da 艂a艅cuch, ale mam nadziej臋 偶e to wersja robocza :)

co do tarcz to masz racje, a otwory zr贸b w postaci k贸艂ek, albo jaki艣 bardzo wymy艣lnych element贸w

Napisano
  • Autor

hmm..nie wiem skad sie biora te bledy...owiewke robilem ze splineow pozniej nadalem jej grubosc i potem obrysowalem te wgieca i zrobilem extrude...ale po mesh smootu wlasnie takie cos wychodzi w materiale :(......a co do lancucha to poprawie:)...

Napisano
  • Autor

probny rendering...tylko jescze zapomnialem o kilku rzeczach...przesunac tarcz hamulcowych oraz pokazac blotnik z przodu heh...i musze jescze popracowac nad materialem owiewki.,..

Napisano

no coraz 艂adnei to wygl膮da

tarcza w tej wersji jest du偶o lepsza i jaka艣 taka bardziej wiarygodna

materia艂 owiewki owszem do wymiany.

i sugestia niech materia艂 kt贸rym pokryty jest amortyzator b臋dzie troch臋 mniej metalowy, mo偶e wystarczy go lekko \"zmatowa膰\"

nad b艂otnikami b臋dziesz pracowa艂 prawda? bo ten przedni troszeczk臋 za ma艂y chyba jest - w sensie powinien zakrywa膰 wi臋ksz膮 powieszchni臋 ko艂a, nieco d艂u偶szy

Napisano
  • Autor

witam,

maly update...zmienilem kolr na czarny :)))..i tak chyba zostanie...musze jescze zrobic kilka poprawek...min. bieznik na kolach...i niedlugo koncowy render :)

Napisano
  • Autor

Witam,

oto koncowy wynik mojej pracy....i jak sie podoba?:))

Napisano

no bardzo ladnie, na prawd臋

czekam na kolejne prawce twojego autorstwa...

ps.

troch臋 m贸g艂by艣 jeszcze popracowa膰 na materia艂em szyby

Napisano
  • Autor

no dzieki :)))...co do szyby to hmm..wiem zjeb*** ale niestety sie jesce ucze...i jakos mi ta szyba nie wychodzi...kolejna moja pracke nad ktora pracuje jest Ferrari 360 Modena :))

Napisano
  • Autor

witam,

oto wersja poprawiona...sory za bledy w karoseri ale ja jush nie mam sil i nie wiem jak to poprawic :(

Napisano

Nie obrazi艂 bys sie pewnie jak bym ci go podkrad艂 i sobie zarobi艂 sprzedaj膮c go na czarnym rynku hehe :)

Napisano

No na prawd臋 艂adnie to wysz艂o

ps.

czy bierznik przedniej opony nie jest zbyt g艂臋boki??

Napisano
  • Autor

hmmm moze i jest...ale chyba za bardzo to nie przeszkadza prawda?

Napisano

jest, 偶e tak napisz臋 git :)

czekam na 360 moden臋 (jesten z moich ulubionych w贸zk贸w)

ale ch臋tniej zobaczy艂bym czarnego spider\'a

Napisano
  • Autor

Bloodragon....to powiedz mi jakie mam dac ustawienia materialowi aby wyszedl zadawaljacy metal...bo ja niestety nie wiem :(

Skalski....jak skoncze Modene to wezme sie za Twoja fure:P :D

Napisano

ja sie przyczepi臋 (tak 偶eby艣 wiedzia艂 na nast臋pny raz :D) do lampy. Powiniene艣 nada膰 jej \"g艂臋bi\" (tak jak w prawie wszystkoich samochodach na forum :D) poprzez skopiowanie polygon贸w lampy do innego elementu i extrudowanie ich. Dorobisz jakie艣 zar贸wecfzki i dopiero wtedy texturka ;)

Poza tym s膮 jakie艣 dziwne cienie wok贸艂 otwor贸w aby ich si臋 pozby膰 radzi艂bym zdetachowa膰 polygonu tej \"wn臋ki

\"

Napisano
  • Autor

oki postaram sie to poprawic :P....ehhh ile ja sie ponaprawiam w tym modelu :D:D

Napisano

zmien texturke dla chamulca bo go niewidac i ten bierznik,,hmm te rowki sa za gleboko wyciete . zerknij na zdiecie

Napisano
  • Autor

ehhh....juz nie mam sily na tego modela....dla mnie on jest juz skonczony i jestem z niego dumny bo to jest moj pierwszy powazny model i w miare jakos wyszedl :):)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci