Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam....pokazuje Wam moje tygodniowe wypociny przy stworzonym oto motorze superbike :))...powiedzcie mi ktory render jest lepszy ten jasniejszy czy ciemniejszy...i w ogole co mozecie powiedziec o tej prace..jakie bledy itd ...jescze jedno... to jest moj pierwszy motor !

  • Odpowiedzi 50
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Model hyba dobry (pokaz go samego i siatke itp) Jednak ogolnie wyglada jakos tak jak pokrzywiony tzn. textury ktore powiiny byc lepszejsze tzn, ogolnie materialy no i brak realizmu.

Jasniejszy jest lepszejszy :)

 

[Edited on 5-3-2003 by MaggeM]

Napisano

Na poczatek pokaz ten motor w normalnym ujeciu, to bedzie mozna cokolwiek wiecej powiedziec / ocenic! Chyba ze celowo tak powykrecales kamera zeby obserwator nie mogl normalnie odczytac sylwetki i ew. mankamentow?

 

pozdr

 

[Edited on 6-3-2003 by MareG]

Napisano

NIom mi jasniejszy sie podoba bardziej jest widoczniejszy i mozna dojzec wiecej spoko motorek nic nie mam co di niego fajniutki hehe jak to jest twój pierwszy to powodzenia przy kolejnym

Napisano

witam

Co do swiatel to jest texturka...siatke dam pozniej bo teraz jestem tylko na chwilke...co do modelu to ja jestem z niego zadowolony wkoncu this is my first;)...dzieki za krytyke..co do ujecia kamery to tak sobie akurat zazyczylem..dolacze tutaj rendery z innych ujec tylko ze one sa z wczesniejszej fazy produkcji tzn. nie ma jescze blotnika z przodu:D

Napisano

test 2- nie patrzcie na hamulce z przodu ze sa takie zle dziurki poniewaz niechcacy zapomnialem wylaczyc Meshsmoota i takie cos wyszlo..bo normalnie tego nie ma heh...i jeszcze jedno....sory za zle ustawienie podlogi..bo troche z tylu wisi...ale jak jush wczesniej mowilem to sa rendery TESTOWE

 

[Edited on 6-3-2003 by Pablo]

Napisano

sa szczegoly ktore moglbys poprawic(np. logo na baku wyglada jak rysa, troche kanciasta szybka, troche dziwne proporcje niektorych elementow) ale jedno mnie zastanawia-jak mogles zrobic takie logo gdy robisz takie modele?!:D

pozdrowienia tomek

Napisano

hehe...hmmm moze inaczej powiem....logo=20 minut, honda=tydzien..chyba wszystko tlumaczy prawda? heh :D...i jescze zalaczam siatke...a i bak hmm...taka mialem niestety texturke :(

Napisano

Ogólnie model ładnie wygląda, ale nie pasuje kilka materiałów.

 

Tarcze powinny być metaliczne, przecież ta powierzchnia cały czas jest \"polerowana\" przez okładziny

 

No i jeszcze lagi widelca (część amortyzatora, te rórki o mniejszej średnicy) najczęściej pokryte są warstwą teflonową żeby zmniejszyć tarcie, ona odbija światło i to nawet nie źle - no chyba że amor jest zatarty :p

Napisano

jeszcze jedno (a dokładnie 2 sprawy)

- w ścigaczach od dłuższego czasu stosuje się opony różnej wielkości na przód (mniejsza szerokość) i na tył (dużo szersze żeby przyczeponość była większa)

 

- mógłbyś pokazać rzut z frontu bo wydaje mni się że widelec ma kształt przybliżony litery V, a to jest raczej niemożliwe (no chyba że sztywna ośka ma jakieś przeguby)

golenie zawsze są równoległe

Napisano

co do kola tylniego...to jak sie dobrze przyjrzysz na siatce to jest ono grubsze :)...render to VRay...i o co chodzi 1 i 2 bo nie czaje?:D..a co do widelca to jest niestety troche przekrzywiony a to z tego wzgledu ze nachodzi mi na kolo:(..co do materialu metalu to poprawie to i zrobie update\'a :)

Napisano

witam,

maly update...tylko to jeszce nie jest koncowy render...zapomnialem o pewnych materialach i zjebalem oswietlenie heh....a nie moge tak sobie co 5 min renderowac inne bo to cos co teraz widzicie renderowalo mi 1,5 h :D:D mam PIII 733Mhz i 128 Mb RAM :(..prosze o komentarze

Napisano

napraw scenę -> światło i antyaliasing !!

 

znowu uczepię się amortyzatora :p

czy on jest teraz teleskopowy, wygląda jakby składały się na niego 3 części o różnej średnicy??

 

znajdź odrobinę czasu na przemodelowanie przedniego koła, tak by opona była wystarczająco wąska żeby golenie i lagi widelca były równoległe.

troszeczkę razi ośka w miejscu mocowania amora

 

to tyle, materiał owiewek jest teraz dużo ładniejszy, byle tak dalej

Napisano

No dosyć fajnie ci wychodzi ale ten bok wygląda jakby ktoś go wystukał młotkiem, jest strasznie nierówny, może to sprawa smootha?

 

Pozdrawiam: Lucas

Napisano

witam,

SKalski-jak napisalem wczesniej sa to rendery TESTOWE i nie wlaczalem antyalsingu i porawialem swiata bo mi to wogole by renderowalo 4 h :(((Co do kola to postaram sie cos zrobic...

Lucas-hmm no wiem to sa bledy w modelowaniu ( zaczynalem od lini ) i na to wszedl mesh smooth z 2 interations...i nie wiem jak wlasnie sie pozbyc tych wygiec :((

 

A teraz maly update...taki sobie maly render...jescze jedno Skalski nie wiesz jak zrobic ten material metalu do tych hamulcow? bo proboje i nic mi nie wychodzi :(

Napisano

przykro mi, nie umiem

 

zabawę z max\'em dopiero zaczynam, ak na prawdę nie wymodelowałem jeszcze nic godnego pokazania.

 

(w tym momencie mogą dziwić moje uwagi co do budowy widelca, ale znam to po prostu z praktyki, głównie rowerowe )

w superbike\'ach skok przedniego widelca jest rzędu 40-50 mm

 

czekam na kolejne odsłony cberki

Napisano

Cooool motor:cool:

tylko dla większej realistyli proponyje lakier nieco zmienić, troche plaskikowo wyląda. (może tak ma być)

A te opony mają miec takie wymiary? wyglądaja jak balonowe, a to chyba niekożystnie zwiększa tarcie podczas jazdy?

Napisano

postaram sie zmienic te oponki...teraz dodalem wiecej szczegolow.,..min innymi hamulce...migacze oraz zastanawiam sie czy zrobic lusterka...co Wy na to?render dam pozniej..bo qrde renderuje sie i renderuje :( ...ahhh ren brazil :D

Napisano

no i update....moge tylko powiedziec ze zmienie jescze material z tyl p[rzy metalowych czesciach oraz material rury...i chyba kolor siedzen bo troche sa za jasne...a co do amortyzaytora to moze byc? i jescze zrobie od nowa tarcze hamulcowe bo te sa za latwe...cezkam na komentarze.

Napisano

no widelec wygląda już dużo ładnie i to mocowanie ośki :) na duży plus

 

skąd biorą się te błędy przy wytłoczeniach w owiewce na boku -wygląda jakby to były osobne elementy

 

trochę dziwnie wygląda łańcuch, ale mam nadzieję że to wersja robocza :)

 

co do tarcz to masz racje, a otwory zrób w postaci kółek, albo jakiś bardzo wymyślnych elementów

Napisano

hmm..nie wiem skad sie biora te bledy...owiewke robilem ze splineow pozniej nadalem jej grubosc i potem obrysowalem te wgieca i zrobilem extrude...ale po mesh smootu wlasnie takie cos wychodzi w materiale :(......a co do lancucha to poprawie:)...

Napisano

probny rendering...tylko jescze zapomnialem o kilku rzeczach...przesunac tarcz hamulcowych oraz pokazac blotnik z przodu heh...i musze jescze popracowac nad materialem owiewki.,..

Napisano

no coraz ładnei to wygląda

tarcza w tej wersji jest dużo lepsza i jakaś taka bardziej wiarygodna

 

materiał owiewki owszem do wymiany.

i sugestia niech materiał którym pokryty jest amortyzator będzie trochę mniej metalowy, może wystarczy go lekko \"zmatować\"

 

nad błotnikami będziesz pracował prawda? bo ten przedni troszeczkę za mały chyba jest - w sensie powinien zakrywać większą powieszchnię koła, nieco dłuższy

Napisano

witam,

maly update...zmienilem kolr na czarny :)))..i tak chyba zostanie...musze jescze zrobic kilka poprawek...min. bieznik na kolach...i niedlugo koncowy render :)

Napisano

no dzieki :)))...co do szyby to hmm..wiem zjeb*** ale niestety sie jesce ucze...i jakos mi ta szyba nie wychodzi...kolejna moja pracke nad ktora pracuje jest Ferrari 360 Modena :))

Napisano

Bloodragon....to powiedz mi jakie mam dac ustawienia materialowi aby wyszedl zadawaljacy metal...bo ja niestety nie wiem :(

Skalski....jak skoncze Modene to wezme sie za Twoja fure:P :D

Napisano

ja sie przyczepię (tak żebyś wiedział na następny raz :D) do lampy. Powinieneś nadać jej \"głębi\" (tak jak w prawie wszystkoich samochodach na forum :D) poprzez skopiowanie polygonów lampy do innego elementu i extrudowanie ich. Dorobisz jakieś zarówecfzki i dopiero wtedy texturka ;)

Poza tym są jakieś dziwne cienie wokół otworów aby ich się pozbyć radziłbym zdetachować polygonu tej \"wnęki

\"

Napisano

ehhh....juz nie mam sily na tego modela....dla mnie on jest juz skonczony i jestem z niego dumny bo to jest moj pierwszy powazny model i w miare jakos wyszedl :):)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności