Pablo Napisano 5 Marzec 2003 Napisano 5 Marzec 2003 Witam....pokazuje Wam moje tygodniowe wypociny przy stworzonym oto motorze superbike :))...powiedzcie mi ktory render jest lepszy ten jasniejszy czy ciemniejszy...i w ogole co mozecie powiedziec o tej prace..jakie bledy itd ...jescze jedno... to jest moj pierwszy motor !
Bar_hunter Napisano 5 Marzec 2003 Napisano 5 Marzec 2003 jasniejszy lepszy - zmienil bym material na oponach Reflektory mi sie podobaja - to tekstura czy tak fajnie wymodelowales ?
MaggeM Napisano 5 Marzec 2003 Napisano 5 Marzec 2003 Model hyba dobry (pokaz go samego i siatke itp) Jednak ogolnie wyglada jakos tak jak pokrzywiony tzn. textury ktore powiiny byc lepszejsze tzn, ogolnie materialy no i brak realizmu. Jasniejszy jest lepszejszy :) [Edited on 5-3-2003 by MaggeM]
uncle Napisano 5 Marzec 2003 Napisano 5 Marzec 2003 moim zdaniem cos jest z odbiciami pokaszanione, swiatlo strasznie dziwnie sie odbija ;\\
uncle Napisano 5 Marzec 2003 Napisano 5 Marzec 2003 moim zdaniem cos jest z odbiciami pokaszanione, swiatlo strasznie dziwnie sie odbija ;\\
MareG Napisano 6 Marzec 2003 Napisano 6 Marzec 2003 Na poczatek pokaz ten motor w normalnym ujeciu, to bedzie mozna cokolwiek wiecej powiedziec / ocenic! Chyba ze celowo tak powykrecales kamera zeby obserwator nie mogl normalnie odczytac sylwetki i ew. mankamentow? pozdr [Edited on 6-3-2003 by MareG]
Tomek Kosiorek Napisano 6 Marzec 2003 Napisano 6 Marzec 2003 Jakies dziwne rysy na teksturach-i dolaczam sie do poprzednich wypowiedzi-jednoczesnie w por. z logo-wielki postep;)
SiD Napisano 6 Marzec 2003 Napisano 6 Marzec 2003 NIom mi jasniejszy sie podoba bardziej jest widoczniejszy i mozna dojzec wiecej spoko motorek nic nie mam co di niego fajniutki hehe jak to jest twój pierwszy to powodzenia przy kolejnym
Pablo Napisano 6 Marzec 2003 Autor Napisano 6 Marzec 2003 witam Co do swiatel to jest texturka...siatke dam pozniej bo teraz jestem tylko na chwilke...co do modelu to ja jestem z niego zadowolony wkoncu this is my first;)...dzieki za krytyke..co do ujecia kamery to tak sobie akurat zazyczylem..dolacze tutaj rendery z innych ujec tylko ze one sa z wczesniejszej fazy produkcji tzn. nie ma jescze blotnika z przodu:D
Pablo Napisano 6 Marzec 2003 Autor Napisano 6 Marzec 2003 test 2- nie patrzcie na hamulce z przodu ze sa takie zle dziurki poniewaz niechcacy zapomnialem wylaczyc Meshsmoota i takie cos wyszlo..bo normalnie tego nie ma heh...i jeszcze jedno....sory za zle ustawienie podlogi..bo troche z tylu wisi...ale jak jush wczesniej mowilem to sa rendery TESTOWE [Edited on 6-3-2003 by Pablo]
Tomek Kosiorek Napisano 6 Marzec 2003 Napisano 6 Marzec 2003 sa szczegoly ktore moglbys poprawic(np. logo na baku wyglada jak rysa, troche kanciasta szybka, troche dziwne proporcje niektorych elementow) ale jedno mnie zastanawia-jak mogles zrobic takie logo gdy robisz takie modele?!:D pozdrowienia tomek
Pablo Napisano 6 Marzec 2003 Autor Napisano 6 Marzec 2003 hehe...hmmm moze inaczej powiem....logo=20 minut, honda=tydzien..chyba wszystko tlumaczy prawda? heh :D...i jescze zalaczam siatke...a i bak hmm...taka mialem niestety texturke :(
skalski Napisano 6 Marzec 2003 Napisano 6 Marzec 2003 Ogólnie model ładnie wygląda, ale nie pasuje kilka materiałów. Tarcze powinny być metaliczne, przecież ta powierzchnia cały czas jest \"polerowana\" przez okładziny No i jeszcze lagi widelca (część amortyzatora, te rórki o mniejszej średnicy) najczęściej pokryte są warstwą teflonową żeby zmniejszyć tarcie, ona odbija światło i to nawet nie źle - no chyba że amor jest zatarty :p
skalski Napisano 6 Marzec 2003 Napisano 6 Marzec 2003 jeszcze jedno (a dokładnie 2 sprawy) - w ścigaczach od dłuższego czasu stosuje się opony różnej wielkości na przód (mniejsza szerokość) i na tył (dużo szersze żeby przyczeponość była większa) - mógłbyś pokazać rzut z frontu bo wydaje mni się że widelec ma kształt przybliżony litery V, a to jest raczej niemożliwe (no chyba że sztywna ośka ma jakieś przeguby) golenie zawsze są równoległe
uncle Napisano 6 Marzec 2003 Napisano 6 Marzec 2003 te piksele na renderq smierdza brazielm ;) daj min na 1 a max na 2 podczas rendera
Pablo Napisano 6 Marzec 2003 Autor Napisano 6 Marzec 2003 co do kola tylniego...to jak sie dobrze przyjrzysz na siatce to jest ono grubsze :)...render to VRay...i o co chodzi 1 i 2 bo nie czaje?:D..a co do widelca to jest niestety troche przekrzywiony a to z tego wzgledu ze nachodzi mi na kolo:(..co do materialu metalu to poprawie to i zrobie update\'a :)
uncle Napisano 6 Marzec 2003 Napisano 6 Marzec 2003 gwoli scislosci, motory maja tylnie kolo zawsze szersze od przedniego :)
Pablo Napisano 8 Marzec 2003 Autor Napisano 8 Marzec 2003 witam, maly update...tylko to jeszce nie jest koncowy render...zapomnialem o pewnych materialach i zjebalem oswietlenie heh....a nie moge tak sobie co 5 min renderowac inne bo to cos co teraz widzicie renderowalo mi 1,5 h :D:D mam PIII 733Mhz i 128 Mb RAM :(..prosze o komentarze
skalski Napisano 8 Marzec 2003 Napisano 8 Marzec 2003 napraw scenę -> światło i antyaliasing !! znowu uczepię się amortyzatora :p czy on jest teraz teleskopowy, wygląda jakby składały się na niego 3 części o różnej średnicy?? znajdź odrobinę czasu na przemodelowanie przedniego koła, tak by opona była wystarczająco wąska żeby golenie i lagi widelca były równoległe. troszeczkę razi ośka w miejscu mocowania amora to tyle, materiał owiewek jest teraz dużo ładniejszy, byle tak dalej
Lucas Napisano 8 Marzec 2003 Napisano 8 Marzec 2003 No dosyć fajnie ci wychodzi ale ten bok wygląda jakby ktoś go wystukał młotkiem, jest strasznie nierówny, może to sprawa smootha? Pozdrawiam: Lucas
skalski Napisano 8 Marzec 2003 Napisano 8 Marzec 2003 mocowanie ośki: http://www.gms.com.pl/galeria/honda_cbr600rr/m/MCB6R20038_W.jpg
Pablo Napisano 8 Marzec 2003 Autor Napisano 8 Marzec 2003 witam, SKalski-jak napisalem wczesniej sa to rendery TESTOWE i nie wlaczalem antyalsingu i porawialem swiata bo mi to wogole by renderowalo 4 h :(((Co do kola to postaram sie cos zrobic... Lucas-hmm no wiem to sa bledy w modelowaniu ( zaczynalem od lini ) i na to wszedl mesh smooth z 2 interations...i nie wiem jak wlasnie sie pozbyc tych wygiec :(( A teraz maly update...taki sobie maly render...jescze jedno Skalski nie wiesz jak zrobic ten material metalu do tych hamulcow? bo proboje i nic mi nie wychodzi :(
skalski Napisano 9 Marzec 2003 Napisano 9 Marzec 2003 przykro mi, nie umiem zabawę z max\'em dopiero zaczynam, ak na prawdę nie wymodelowałem jeszcze nic godnego pokazania. (w tym momencie mogą dziwić moje uwagi co do budowy widelca, ale znam to po prostu z praktyki, głównie rowerowe ) w superbike\'ach skok przedniego widelca jest rzędu 40-50 mm czekam na kolejne odsłony cberki
Blooddragon Napisano 9 Marzec 2003 Napisano 9 Marzec 2003 Cooool motor:cool: tylko dla większej realistyli proponyje lakier nieco zmienić, troche plaskikowo wyląda. (może tak ma być) A te opony mają miec takie wymiary? wyglądaja jak balonowe, a to chyba niekożystnie zwiększa tarcie podczas jazdy?
Pablo Napisano 9 Marzec 2003 Autor Napisano 9 Marzec 2003 postaram sie zmienic te oponki...teraz dodalem wiecej szczegolow.,..min innymi hamulce...migacze oraz zastanawiam sie czy zrobic lusterka...co Wy na to?render dam pozniej..bo qrde renderuje sie i renderuje :( ...ahhh ren brazil :D
Pablo Napisano 10 Marzec 2003 Autor Napisano 10 Marzec 2003 no i update....moge tylko powiedziec ze zmienie jescze material z tyl p[rzy metalowych czesciach oraz material rury...i chyba kolor siedzen bo troche sa za jasne...a co do amortyzaytora to moze byc? i jescze zrobie od nowa tarcze hamulcowe bo te sa za latwe...cezkam na komentarze.
skalski Napisano 10 Marzec 2003 Napisano 10 Marzec 2003 no widelec wygląda już dużo ładnie i to mocowanie ośki :) na duży plus skąd biorą się te błędy przy wytłoczeniach w owiewce na boku -wygląda jakby to były osobne elementy trochę dziwnie wygląda łańcuch, ale mam nadzieję że to wersja robocza :) co do tarcz to masz racje, a otwory zrób w postaci kółek, albo jakiś bardzo wymyślnych elementów
Pablo Napisano 10 Marzec 2003 Autor Napisano 10 Marzec 2003 hmm..nie wiem skad sie biora te bledy...owiewke robilem ze splineow pozniej nadalem jej grubosc i potem obrysowalem te wgieca i zrobilem extrude...ale po mesh smootu wlasnie takie cos wychodzi w materiale :(......a co do lancucha to poprawie:)...
Pablo Napisano 12 Marzec 2003 Autor Napisano 12 Marzec 2003 probny rendering...tylko jescze zapomnialem o kilku rzeczach...przesunac tarcz hamulcowych oraz pokazac blotnik z przodu heh...i musze jescze popracowac nad materialem owiewki.,..
skalski Napisano 12 Marzec 2003 Napisano 12 Marzec 2003 no coraz ładnei to wygląda tarcza w tej wersji jest dużo lepsza i jakaś taka bardziej wiarygodna materiał owiewki owszem do wymiany. i sugestia niech materiał którym pokryty jest amortyzator będzie trochę mniej metalowy, może wystarczy go lekko \"zmatować\" nad błotnikami będziesz pracował prawda? bo ten przedni troszeczkę za mały chyba jest - w sensie powinien zakrywać większą powieszchnię koła, nieco dłuższy
Pablo Napisano 13 Marzec 2003 Autor Napisano 13 Marzec 2003 witam, maly update...zmienilem kolr na czarny :)))..i tak chyba zostanie...musze jescze zrobic kilka poprawek...min. bieznik na kolach...i niedlugo koncowy render :)
Pablo Napisano 15 Marzec 2003 Autor Napisano 15 Marzec 2003 Witam, oto koncowy wynik mojej pracy....i jak sie podoba?:))
skalski Napisano 16 Marzec 2003 Napisano 16 Marzec 2003 no bardzo ladnie, na prawdę czekam na kolejne prawce twojego autorstwa... ps. trochę mógłbyś jeszcze popracować na materiałem szyby
Pablo Napisano 16 Marzec 2003 Autor Napisano 16 Marzec 2003 no dzieki :)))...co do szyby to hmm..wiem zjeb*** ale niestety sie jesce ucze...i jakos mi ta szyba nie wychodzi...kolejna moja pracke nad ktora pracuje jest Ferrari 360 Modena :))
Pablo Napisano 18 Marzec 2003 Autor Napisano 18 Marzec 2003 witam, oto wersja poprawiona...sory za bledy w karoseri ale ja jush nie mam sil i nie wiem jak to poprawic :(
SiD Napisano 19 Marzec 2003 Napisano 19 Marzec 2003 Nie obraził bys sie pewnie jak bym ci go podkradł i sobie zarobił sprzedając go na czarnym rynku hehe :)
skalski Napisano 19 Marzec 2003 Napisano 19 Marzec 2003 No na prawdę ładnie to wyszło ps. czy bierznik przedniej opony nie jest zbyt głęboki??
Pablo Napisano 20 Marzec 2003 Autor Napisano 20 Marzec 2003 hmmm moze i jest...ale chyba za bardzo to nie przeszkadza prawda?
skalski Napisano 20 Marzec 2003 Napisano 20 Marzec 2003 jest, że tak napiszę git :) czekam na 360 modenę (jesten z moich ulubionych wózków) ale chętniej zobaczyłbym czarnego spider\'a
Blooddragon Napisano 20 Marzec 2003 Napisano 20 Marzec 2003 Bardzo ładny motor:) tylko nie pasują mi jeszcze textury, szczególnie chromu, jest zbyt biały
Pablo Napisano 20 Marzec 2003 Autor Napisano 20 Marzec 2003 Bloodragon....to powiedz mi jakie mam dac ustawienia materialowi aby wyszedl zadawaljacy metal...bo ja niestety nie wiem :( Skalski....jak skoncze Modene to wezme sie za Twoja fure:P :D
Triple X Napisano 22 Marzec 2003 Napisano 22 Marzec 2003 ja sie przyczepię (tak żebyś wiedział na następny raz :D) do lampy. Powinieneś nadać jej \"głębi\" (tak jak w prawie wszystkoich samochodach na forum :D) poprzez skopiowanie polygonów lampy do innego elementu i extrudowanie ich. Dorobisz jakieś zarówecfzki i dopiero wtedy texturka ;) Poza tym są jakieś dziwne cienie wokół otworów aby ich się pozbyć radziłbym zdetachować polygonu tej \"wnęki \"
Pablo Napisano 22 Marzec 2003 Autor Napisano 22 Marzec 2003 oki postaram sie to poprawic :P....ehhh ile ja sie ponaprawiam w tym modelu :D:D
Eden-3d Napisano 25 Marzec 2003 Napisano 25 Marzec 2003 zmien texturke dla chamulca bo go niewidac i ten bierznik,,hmm te rowki sa za gleboko wyciete . zerknij na zdiecie
Pablo Napisano 26 Marzec 2003 Autor Napisano 26 Marzec 2003 ehhh....juz nie mam sily na tego modela....dla mnie on jest juz skonczony i jestem z niego dumny bo to jest moj pierwszy powazny model i w miare jakos wyszedl :):)
Rekomendowane odpowiedzi