Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Ostatnio "pracuję" nad wnętrzami hotelowymi. Na początek apartament zabytkowej części budynku. Pokazuję wizualizacje, które są najbardziej "zaawansowane". Jak na razie architekci prosili o nie umieszczanie nadmiernej ilości ozdób i detali. W "poczekalni" sypialnia, pokój hotelowy w części współczesnej, restauracja, kawiarnia, hall wejściowy, lobby ... Tak , że jest co robić.

Na pewno są błędy w mapowaniu fotelików, zauważyłem brak uchwytów w szafce. Co waszym zdaniem można jeszcze poprawić. Miło widziane wskazówki wraz z propozycjami rozwiązania zauważonych błędów.

.

apartament_1a.jpg

.

apartament_1b.jpg

.

apartament_1c.jpg

.

apartament_2a.jpg

.

apartament_2b.jpg

.

[ATTACH=CONFIG]88117[/ATTACH]

Edytowane przez Dynamico
  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Clipping kamery obciął kawałek kabelka i wtyczkę :-) I przy okazji pokazał gniazdko w przekroju. Już sobie robię "kółeczko" na wydruku z miejscem do poprawki.

Napisano

Na drugim renderze kabel od lampki troche nie naturalnie ulozony, jak kawalek sznurka, zwykle te kable sa dosc szytwne wiec watpie zeby sie tak ulozyl, na 3. renderze wieszaki po prawej stronie lataja. Uwazam ze powinienes robic te rendery bez DOF'a. Rozumiem ze rendery maja pokazywac pomieszczenie a nie fotel czy biurko (render 2) czy panele na scianach (render 3). Jak chcesz to pozniej mozesz sobie strzelic jakies artystyczne kadry z dofem ale te co pokazales teraz IMHO DOF tu jest niepotrzebny. A tak poza tym to ladnie daje rade

Gość Miksior
Napisano

Nie podoba mi się światło na drzwiach na drugim renderze ( wygląda jakoś nienaturalnie).

Ogólnie oświetlenie na ujęciu nr 2 jest za mocne. Ale reszta jest cacy :-)

Napisano

Drzwi na drugim rendzerze sa dokładnie naprzeciwko okna i to ono się odbija.

Cieszy mnie, że poza czysto technicznymi szczegółami jast pozytywny odbiór. Robię w takim razie następne :-)

Napisano (edytowane)

Krzesło ma do poprawianie mapowanie na siedzisku, skalał tv leży albo drzwi są po byku nie sadze żeby hotel nie oferował minimum 32" a to znaczy około 80cm szerokości. Co się nie ciekawego dziej z materiałem sufitu jak byś przegiął trochę z bumpem szczególnie w przedpokoju na 2 i 3 ujęciu wyłażą plamy na nim. I taka mała uwaga projektowa co za geniusz w takim wąskim wysokim przedpokoju robi tapetę w pasy nie ważne pionowe poziome to jest to totalne zaprzeczenie zasadą optyki w pomieszczeniach. Wiem ze ty nie odpowiadasz za wystrój ale ten styl siermiężnego socjalizmu przeraza ;) Ogólnie prace miłe i przyjemne dla oka ;)

Edytowane przez shadowsexpe
Napisano

shadowsexpe jakbys przeczytal co napisal Dynamico w pierwszym poscie to bys wiedzial ze autor zdaje sobie sprawe ze zlego mapowania foteli. Co do wielkosci tv no coz moze rzeczywiscie maly moze nie, ale miejsce w ktorym teraz jest to troche kijowo by sie go ogladalo

Napisano

Mi się nie podoba taki biały sufit aż wyjarany. Poza tym są białe klosze na białym tle sufitu, może zmienić trochę kolor, albo AO to załatwić. Tak ogólnie to bym troszkę podciągnął kontrast ( oprócz sufitu bo świeci :) ), ale nie mam profesjonalnie skalibrowanego minitora więc to tylko takie subiektywne zdanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności