Napisano 21 Listopad 201212 l Matt Chandler zamieścił w serwisie Vimeo krótką zajawkę wideo prezentującą narzędzie nad którym właśnie pracuje i to co udało mu się do tej pory zrobić. Chodzi o generator "chmurek". Całkiem możliwe, że sam skrypt zostanie za jakiś czas udostępniony za darmo. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2678
Napisano 21 Listopad 201212 l Jakoś te chmurki trochę glutowato wyglądają - całość oparta na metaballsach. Nie wiem czy nie lepszy jest Vray'owy enviromental fog.
Napisano 21 Listopad 201212 l Łał. Na początku byłem pewien, że to do Maya będzie. Bardzo mi się podoba. Czekam z niecierpliwością aż to udostępni.
Napisano 21 Listopad 201212 l Ogolnie to skrypt oparty o FumeFX... Jakis czas temu Allan McKay zrobil tutorial jak zrobic takie chmurki uzywajac Fume'a, a potem widzialem w sieci jeszcze kilka takich tutoriali ten na Fumie, wiec jesli komus nie chce czekac sie na skrypt to moze sobie tutka wygooglac
Napisano 22 Listopad 201212 l Kiedyś gdzieś można było zobaczyć tutek Nenova jak zrobić chmury? Może ktoś wie gdzie można ten tutek znaleźć?
Napisano 22 Listopad 201212 l n-pigeon: Zobacz tutaj: i tutaj, bardziej konkretnie, wyciąg z tego, co mówił Damian Nenow: + nie-wideo: http://www.klaasnienhuis.nl/WordPress/2011/08/clouds-by-platige-image/ Pozdrawiam! Edytowane 22 Listopad 201212 l przez Miłosz3ds
Napisano 22 Listopad 201212 l Jakoś te chmurki trochę glutowato wyglądają - całość oparta na metaballsach. Nie wiem czy nie lepszy jest Vray'owy enviromental fog. Serio? Dla mnie wyglądają bardzo spoko. Może za mało cummulusowe.
Napisano 24 Listopad 201212 l Hej nie wiem czy to was zainteresuje ale w Blenderze jest podobna zabawka,http://tibicen.cba.pl/index.php/2012/11/chmury/ Niedługo wyjdzie też nowy Smoke and Fire symulator, który znacząco poprawi wygląd wszelkich gazów. Akurat trafiłem na ten post kiedy skończyłem testować te dodatki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto