Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Co tu duzo mowic :

 

Polycount ok 300 000 face'ow

Rendering - ok 40 min

Render - Mental Ray

Soft - 3ds Max 6 & Photoshop CS

 

Umieszczam 2 wersje, obie roznia sie malymi detalami, prosilbym o wybor lepszej ;)

 

Mam nadzieje ze teraz kadr jest bardziej ciekawy i wiecej akcji jest ;)

 

nightmare.jpg

 

nightmare2.jpg

 

Prosze o komentarze :)

  • Odpowiedzi 74
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

kadr jakby przyciasny

i mam dziwne czucie ze to jest jaks siedzacy człowiek z taka grozna głowa psa miedzy nogami :)

ale niech fachowcy sie wypowiedza .....

pozdrawiam

Napisano

No jest zdecydowanie lepiej niż ostatnio... pierwszy kard lepszy moim zdaniem... trochę te zółte odbicie nie pasują...oczy mogły by bardziej błyszczeć, albo świecić trochę... ale spoko.. nie ma co męczyć.. rzuć się na kolejną prackę

Napisano

moze pokaz go troche wiecej. nie ucinaj kadru nad sama glowa jesli reszte postaci tez masz ciekawa.

wywal mgle a z oczkami powalcz tak jak mowil kris.

sprawdz, moze oslabiajac swiatlo z jednej strony uzyskasz ciekawszy efekt. bo teraz masz oswietlone chyba rownomiernie z dwoch stron?

no i moze jeszcze environment map dla materialu stali daj inne albo zrob szare i rozmyte w photoshopie.

Napisano

a i jeszcze. bron panie boze przed stawianiem postaci lapami na krawedzi obrazka. zapusc sobie wiekszy render z szerszym kadrem i sobie posprawdzaj pozniej w fotosklepie jak go ciekawie skadrowac.

Napisano

poprzednia scena >>>ta z aresztowania :) miałe lepsze kolory i stal była lepsza (oczywiscie scena miała swoje minusy jak sam zauwazyłes). moze jeszcze cien od psiny powinien sie pojawic na tym po czym biegnie? bo ta kładka to jakby z innego aresztowania :)

Napisano

bo mnie tak wqr*iala ta bajeczka ze szok .... aktorzy scenografia (jezeli to tak mozna bylo nazwac) i scenariusze .....

 

no twoj model jest zadziwiajaco podobny to tamtego stylu :P

 

no ale co tam .... jako model z technicznej strony jest spoko....

Napisano

nie ma co ukrywac:

b. słabe

kiczowate i brzydkie

nawet jak wywalisz mgłe i niebo to nic nie da

zrob moze nowa scene? jakbys zrobił zwykłego białego psa z czerwonymi oczkami na białym tle byłoby 100x lepsze.

po co tak códowac?

Napisano
nie ma co ukrywac:

b. słabe

kiczowate i brzydkie

nawet jak wywalisz mgłe i niebo to nic nie da

zrob moze nowa scene? jakbys zrobił zwykłego białego psa z czerwonymi oczkami na białym tle byłoby 100x lepsze.

po co tak códowac?

 

troche jestem zaskoczony bo nowa wersja sie wielu duzo bardziej podoba, ale coz twoje zdanie ;)

Napisano

Ja tez zaszokuje i podpisze sie pod postem peter_mulera :/ Zupełnie mi sie nie podoba:/ Poza w jakiej ustawiles tego robota tez nie pomaga - okropnie symetryczna.

Napisano

OK, chyba was poslucham i stworze cos nowego, bo 3 komenty osob znajacych sie na grafie to stanowczo duzo ;)

 

 

Do kozioo : Co do tej symetrycznosci, to musisz pamietac ze ten robocik spada i zazwyczaj jak jakies zwierzatka spadaja z wyprosotwanymi lapami, lapska sa symetrycznie ulozone....albo mi sie moze tylko wydaje ze tak jest gdy zwierzaki skacza, spadaja .....

Napisano

a mi sie o dziwo podoba. takie jest oldschoolowe :)

oczywiscie pomijajac podmalowki.

jak juz to wyrenderujesz finalnie ro moze powalcz z innym ustawieniem. moze w ruchu zeby nie byl taki sztywny.

Napisano

jest ale tylko mblur na to wskazuje. wiem ze leci ale moze ciekawsze byloby nie tak sym etryczne ustawienie konczyn. choc wiem ze nie ma zbyt wielu fotek wilkow w ruchu wiec ciezko o referencje.

Napisano

Żeby najlepiej oddać dynamikę tego wilczka spróbuj go ustawić nie w locie tylko na ułamek sekundy przed wybiciem się w powietrze, wydaje mi się że tak będzie najbardziej dynamicznie.

Napisano

Power Rangers nie jest złe :)

w Japanese Graphics Now (to książka) jest pare obrazków w estetyce Power Rangers.

nie ma sie co czepaiac tematu i samej koncepcji, problem chyba w tym ze to słaby obrazek. i wydaje mi sie ze uciekasz od tych rengersów jak mozesz a wcale nie musisz.

Napisano

Poprawka w pracki, mam nadzieje ze teraz sie wam chociaz troche spodoba ;) : xxxx.jpg

 

A tutaj jeszcze 2 wersja, taka troche bardziej zaznaczajaca i akcentujaca postac :

 

xxxxx.jpg

Napisano

mi sie wydaje ze otoczenie musisz dopiescic bo nie jest szczegółowe ano wogóle nie jest za specjalne no i moim zdaniem to ten twój bohater lepiej wygląda jak sie nie błyszczy tak ale tym błyszczeniem to sie nie sugeruj bo to ja tak bym to widzial jak juz. NO chyba ze stoi pod lampą he he

Napisano

no jak juz wyzej wspomnialem imho fajnie by wygladalo jakby byl oswietlony przez blyskawice... tylko jak to zrobic zeby ladnie wyszlo :)... a jak zdecydujesz sie na ciemniejsza wersje to obowiazkowo oczka swiecic

Napisano

:) Hmm... mam nadzieje ze Godzilla lepsza od Power Rangers

 

Co do samej pracki...to juz sam nie wiem co dodac lub zmienic :/

Niewiele juz czasu zostalo ( do niedzieli ) :/

Napisano

dodaj malych uciekajacych japonczykow ;) ... a powaznie to by sie troche przydalo szczegolow... jakas policja wojsko ludziki rozdeptane samochody i te klimaty... no bo teraz to idzie sobie metalowy pies wielkosci wiezowca i wlasciwie nikogo to nie rusza... spia w domach czy jak?

Napisano

Teraz owiele lepiej niż na początku SUPER (ale wciąż nie wiem co on je!! :-) )

Teraz tak sie przypatżałem i może lepiej by było gdyby na jego ciele były plamy od wody niewiem według mnie tak by było lepiej :-)

Napisano

hmm dopiero teraz skumalem sie, ze on taki jak te wiezowce... wczesniej myslalem ze na jakims dachu siedzi ;)... heh, stary juz jestem :P... moze rzuc cien na budynki ... tak tylko zeby cien stal sie wiekszy wtedy bedzie cos a la straszny cien jak w typowym horrorze :P.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności