Napisano 11 Grudzień 201212 l Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą: Popełniłem taki malutki Add On do nodów w kompozitingu: http://cg.bartekskorupa.com/nodes-efficiency-tools/ Opublikowałem go w niedzielę, ale już wczoraj poprawiłem jednego buga, a dziś w wersji 1.2 dodałem opcję "Copy Attributes" active to selected. W tym wątku będę uaktualniał informacje. Edytowane 5 Luty 201312 l przez BartekSkorupa
Napisano 13 Grudzień 201212 l Autor Mamy wersję 1.3: Działa w materiałach. Mamy dla materiałów opcję miksowania, lub dodawania shaderów, mamy też dodawanie texture node z podłączonym mappingiem i texture co-ordinates. Taki mały automacik do dodania prostego setupu, który prawdopodobnie każdy z nas parę razy dziennie ręcznie dodaje :-) Zmieniłem (niestety) skrót na copy settings z Ctrl-C, na Ctrl-Shift-C. Skrót Ctrl-C był w konflikcie z tym samym skrótem, który defaultowo jest używany do kopiowania nodów.
Napisano 15 Grudzień 201212 l Autor Wrzuciłem Add On do repozytorium skryptów blendera i zrobiłem Wiki Page: http://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.6/Py/Scripts/Nodes/Nodes_Efficiency_Tools Mamy tam krótką instrukcję oraz spis wszystkich skrótów klawiszowych. Stamtąd również ściągamy najnowszą wersję. Każdy update tam właśnie będzie się znajdował. Obecnie mamy wersję 1.4. Są małe zmiany w UI, mam nadzieję, że na lepsze oraz dodana jest nowa opcja: Zmiana "Factor" nodów typu "Mix" i "Mix Shader" przy pomocy klawiszy: alt L/R arrow - zmiana factor o 0.1 alt shift L/R arrow - zmiana factor o 0.01
Napisano 19 Grudzień 201212 l Autor Mamy małe zmiany. Nowa wersja: 1.5 Drobne zmiany w interface, nowa malutka opcja i drobne zmiany w skrótach. Teraz przy mergowaniu nodów gdy używamy tylko Ctrl - mamy automatyczne wykrywanie jakie nody powinny być użyte. Jeżeli output jest szary to MATH, jeżeli żółty to MIX, a jeżeli zielony to mix, lub add shader. Jeżeli chcemy zmusić do użycia MIX, używamy kombinacji Ctrl-Alt. Jeżeli chcemy wymusić MATH, to Ctrl-Shift. Dodatkowa opcja to kopiowanie "label". W tej chwili wywołujemy menu "Copy Properties" przez Shift-C (stary skrót Ctrl-Shift-C też pozostał na wypadek, gdyby ktoś zdążył się już przyzwyczaić). Copy Properties Menu ma dwie opcje do wyboru: Copy Settings of active to selected, lub Copy Label active to selected. wiki: http://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.6/Py/Scripts/Nodes/Nodes_Efficiency_Tools changelog: http://wiki.blender.org/index.php?title=Extensions:2.6/Py/Scripts/Nodes/Nodes_Efficiency_Tools/Changelog Edytowane 19 Grudzień 201212 l przez BartekSkorupa
Napisano 5 Luty 201312 l Autor Aktualna wersja to 2.0.06. Udało się wprowadzić do contrib. To jeszcze nie oznacza, że będzie w oficjalnych wydaniach, ale jak budujemy blendera sami, lub ściągamy buildy z graphicall możemy w addonach zaznaczyć "testing" i mamy dostęp do najnowszej wersji. Pożyjemy, zobaczymy, może przed 2.67 uda się wprowadzić do trunka.
Napisano 14 Marzec 201312 l Autor Nowa wersja 2.0.07. Changelog: - "Add Switches to outputs" changed to "Add Reroutes to Outputs" (new shortcut - SLASH) - "Add Reroutes to Outputs" added options to add to all or only to loose outputs. - Added - "Swap Reroutes and Switches" (Shift-S) - change reroutes to switches and vice-verca. - Changed "Copy Label" - new options: "from active", "from node", "from socket" (Shift-C) - Added "Clear Label" (Alt-L) - Merge Nodes change - now new merging node added even of only one node selected Code Clean Up: - Made use of new available attributes - 'node.width', 'output.links', 'input.links' (classes affected: NodesCopySettings)
Napisano 27 Marzec 201312 l Autor Najnowsza wersja to 2.20. Od ostatniego wpisu parę rzeczy się zmieniło: http://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.6/Py/Scripts/Nodes/Nodes_Efficiency_Tools A teraz najważniejsze. Wiadomość z ostatniej chwili: Nodes Efficiency Tools został przeniesiony do trunk'a. Od tej chwili jest oficjalnie integralną częścią Blendera. :-)
Napisano 27 Marzec 201312 l A teraz najważniejsze. Wiadomość z ostatniej chwili: Nodes Efficiency Tools został przeniesiony do trunk'a. Od tej chwili jest oficjalnie integralną częścią Blendera. :-) No to gratulacje man :)
Napisano 28 Marzec 201312 l A teraz najważniejsze. Wiadomość z ostatniej chwili: Nodes Efficiency Tools został przeniesiony do trunk'a. Od tej chwili jest oficjalnie integralną częścią Blendera. :-) Świetna wiadomość. Gratulacje. Na pewno się to przyda wielu osobom.
Napisano 30 Marzec 201311 l Gratulacje i dzięki. Stawiam ci duże dobre piwo przy okazji następnego spotkania. Wybierasz się na konferencje w czerwcu? :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto