BartekSkorupa Napisano 11 Grudzień 2012 Napisano 11 Grudzień 2012 (edytowane) Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą: Popełniłem taki malutki Add On do nodów w kompozitingu: http://cg.bartekskorupa.com/nodes-efficiency-tools/ Opublikowałem go w niedzielę, ale już wczoraj poprawiłem jednego buga, a dziś w wersji 1.2 dodałem opcję "Copy Attributes" active to selected. W tym wątku będę uaktualniał informacje. Edytowane 5 Luty 2013 przez BartekSkorupa 2
BartekSkorupa Napisano 13 Grudzień 2012 Autor Napisano 13 Grudzień 2012 Mamy wersję 1.3: Działa w materiałach. Mamy dla materiałów opcję miksowania, lub dodawania shaderów, mamy też dodawanie texture node z podłączonym mappingiem i texture co-ordinates. Taki mały automacik do dodania prostego setupu, który prawdopodobnie każdy z nas parę razy dziennie ręcznie dodaje :-) Zmieniłem (niestety) skrót na copy settings z Ctrl-C, na Ctrl-Shift-C. Skrót Ctrl-C był w konflikcie z tym samym skrótem, który defaultowo jest używany do kopiowania nodów.
BartekSkorupa Napisano 15 Grudzień 2012 Autor Napisano 15 Grudzień 2012 Wrzuciłem Add On do repozytorium skryptów blendera i zrobiłem Wiki Page: http://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.6/Py/Scripts/Nodes/Nodes_Efficiency_Tools Mamy tam krótką instrukcję oraz spis wszystkich skrótów klawiszowych. Stamtąd również ściągamy najnowszą wersję. Każdy update tam właśnie będzie się znajdował. Obecnie mamy wersję 1.4. Są małe zmiany w UI, mam nadzieję, że na lepsze oraz dodana jest nowa opcja: Zmiana "Factor" nodów typu "Mix" i "Mix Shader" przy pomocy klawiszy: alt L/R arrow - zmiana factor o 0.1 alt shift L/R arrow - zmiana factor o 0.01
BartekSkorupa Napisano 19 Grudzień 2012 Autor Napisano 19 Grudzień 2012 (edytowane) Mamy małe zmiany. Nowa wersja: 1.5 Drobne zmiany w interface, nowa malutka opcja i drobne zmiany w skrótach. Teraz przy mergowaniu nodów gdy używamy tylko Ctrl - mamy automatyczne wykrywanie jakie nody powinny być użyte. Jeżeli output jest szary to MATH, jeżeli żółty to MIX, a jeżeli zielony to mix, lub add shader. Jeżeli chcemy zmusić do użycia MIX, używamy kombinacji Ctrl-Alt. Jeżeli chcemy wymusić MATH, to Ctrl-Shift. Dodatkowa opcja to kopiowanie "label". W tej chwili wywołujemy menu "Copy Properties" przez Shift-C (stary skrót Ctrl-Shift-C też pozostał na wypadek, gdyby ktoś zdążył się już przyzwyczaić). Copy Properties Menu ma dwie opcje do wyboru: Copy Settings of active to selected, lub Copy Label active to selected. wiki: http://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.6/Py/Scripts/Nodes/Nodes_Efficiency_Tools changelog: http://wiki.blender.org/index.php?title=Extensions:2.6/Py/Scripts/Nodes/Nodes_Efficiency_Tools/Changelog Edytowane 19 Grudzień 2012 przez BartekSkorupa
BartekSkorupa Napisano 5 Luty 2013 Autor Napisano 5 Luty 2013 Aktualna wersja to 2.0.06. Udało się wprowadzić do contrib. To jeszcze nie oznacza, że będzie w oficjalnych wydaniach, ale jak budujemy blendera sami, lub ściągamy buildy z graphicall możemy w addonach zaznaczyć "testing" i mamy dostęp do najnowszej wersji. Pożyjemy, zobaczymy, może przed 2.67 uda się wprowadzić do trunka.
BartekSkorupa Napisano 14 Marzec 2013 Autor Napisano 14 Marzec 2013 Nowa wersja 2.0.07. Changelog: - "Add Switches to outputs" changed to "Add Reroutes to Outputs" (new shortcut - SLASH) - "Add Reroutes to Outputs" added options to add to all or only to loose outputs. - Added - "Swap Reroutes and Switches" (Shift-S) - change reroutes to switches and vice-verca. - Changed "Copy Label" - new options: "from active", "from node", "from socket" (Shift-C) - Added "Clear Label" (Alt-L) - Merge Nodes change - now new merging node added even of only one node selected Code Clean Up: - Made use of new available attributes - 'node.width', 'output.links', 'input.links' (classes affected: NodesCopySettings)
BartekSkorupa Napisano 27 Marzec 2013 Autor Napisano 27 Marzec 2013 Najnowsza wersja to 2.20. Od ostatniego wpisu parę rzeczy się zmieniło: http://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.6/Py/Scripts/Nodes/Nodes_Efficiency_Tools A teraz najważniejsze. Wiadomość z ostatniej chwili: Nodes Efficiency Tools został przeniesiony do trunk'a. Od tej chwili jest oficjalnie integralną częścią Blendera. :-)
Creator Napisano 27 Marzec 2013 Napisano 27 Marzec 2013 A teraz najważniejsze. Wiadomość z ostatniej chwili: Nodes Efficiency Tools został przeniesiony do trunk'a. Od tej chwili jest oficjalnie integralną częścią Blendera. :-) No to gratulacje man :)
mallow Napisano 28 Marzec 2013 Napisano 28 Marzec 2013 A teraz najważniejsze. Wiadomość z ostatniej chwili: Nodes Efficiency Tools został przeniesiony do trunk'a. Od tej chwili jest oficjalnie integralną częścią Blendera. :-) Świetna wiadomość. Gratulacje. Na pewno się to przyda wielu osobom.
Monio Napisano 30 Marzec 2013 Napisano 30 Marzec 2013 Gratulacje i dzięki. Stawiam ci duże dobre piwo przy okazji następnego spotkania. Wybierasz się na konferencje w czerwcu? :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się