Skocz do zawartości

Kuźnia Chaosu


SammaeL

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 231
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Tak można powiedzieć że to ćwiczenie które nie do końca wyszło jak chciałem , bo ani malarsko ani renderowo nie wyszło . Czasem trzeba trochę pobłądzić ;) Teraz próbuję się przestawić na inny tryb myślenia , ale zanim wszystko pomyślnie wyjdzie to muszę mocno przycisnąć master study.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie za dużo spiny to się zgadza , trzeba wyluzować przecież to nie siłownia xD

Ale tu jest taki problem : że jak jest za luźno to forma jest za mało dopowiedziana . A jak za dużo spiny to wychodzi gniot jak przed chwilą :O Muszę odnaleźć balans. Aha i zrezygnować z nudnych kadrów , pobawić się perspektywą , zawsze to jakoś ciekawiej wygląda. Tylko nie zawsze skrót siądzie jak trza :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki

 

Symetria czasem się przydaje , zwłaszcza jeśli chodzi o projekt postaci z frontu.

W sumie o nic więcej mi nie chodziło.

 

 

Natomiast jeśli miał bym do tego podchodzić ilustracyjnie to zapewniam cię , szukał bym fajnych kadrów ujęcia perspektywy i narracji. Nie bardzo rozumiem co masz na myśli pisząc normalnie wymalowane ?

 

Swoją drogą na nic więcej narazie pozwolić sobie nie mogę z powodu braku czasu.

W zaciszu powoli szykuję coś większego ;) ale to trochę potrwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Studia Mullinsa wymiatają!

W przypadku potworka, skoro on ma być duży i dość daleko powinieneś znacznie bardziej oddzielić plany i zadziałać perspektywą powietrzną i perspektywą ogólnie - pokazać go bardziej od dołu, bardziej za mgiełką, jego góra ginąca trochę w wyższych chmurach itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kalberos :

 

Dzięki :D Przyznam że świetnie się bawiłem ale i tak za cholerę nic nie rozumiem :D

 

Znaczy staram się odkrywać jego decyzje zwłaszcza w kwestii brushy ale jak bym miał coś zrobić samemu z głowy to masakra O_o

Musiał bym ze 100 kopi przerobić żeby coś zrozumieć. Heja banana i do przodu xD

 

 

COR :

 

Dzięki , faktycznie akwarelki to zupełnie inna sprawa ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :)

Przyznam że z początku nie chciałem tego robić ale ciekawość wygrała.

Czyli COR nie polecasz kopiować akwarel ?

 

DraxMustHurt:

 

Mój drogi Draxie :)

 

Koncepcja i kompozycja jest już bardzo dawno zatwierdzona i zgodna z opowieścią Howarda Philipsa Lovecrafta pt. Koszmar w Dunwich

Pragnąłem jedynie odświeżyć starą pracę która już jest nie atrakcyjna.

 

Linka do starej wersji podaje tutaj : http://i.imgur.com/8EYokSM.jpg

 

Ale rozumiem co miałeś na myśli i nie przeczę że sposobów na pokazanie takiej sceny może być multum :)

Nie koniecznie musiałem wybrać tą najlepszą.

 

Cały lek na to zło to robienie Thumbnail i wybrać na koniec najlepszy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lOHe8yy.jpg

 

Hmmm... niby Walor trzyma się kupy a więc i może masz racje :)

 

Koncepcja była taka że koszmar zbliża się do wioski miażdżąc okoliczne domki.

Chciałem żeby był w centrum uwagi. Ale widzę że faktycznie perspektywa powietrzna nie przeszkadza w jego czytaniu a wręcz nadaje dynamiki.

 

Dzięki za przemyślenia Draxie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można by jeszcze bardziej go podmalować.

Cień co prawda niby dałem ale za bardzo rozmyty.

Co masz na myśli pisząc o proporcjach i braku spójności ?

Jeśli możesz to coś więcej na ten temat proszę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co rozumiecie pisząc : Nie trzyma się kupy ? Do czego to się odnosi ?

Jaśniej proszę ?

 

Za mały nacisk na oświetlenie i dopracowanie całości jako spójność ?

Ogólnie to spędziłem sporo czasu aby go dopracować i myślę żeby go podratować , tylko pomóżcie zrozumieć o co chodzi z tą spójnością ?

Gdzie największy błąd , żeby go wyeliminować i nie powtarzać więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że jak by połączyć wszystkie warstwy i generalnie podmalować z naciskiem na oświetlenie bryły.

Do tej pory starałem się trzymać wszytko odizolowane , żeby pracować na poszczególnych elementach bez problemu wyjeżdżania po za krawędzie.

Może to jest powód. Brak spójności bo za mało patrzyłem na całość ilustracji a na poszczególne elementy. Nie daje się ukryć , najeżyłem go detalem jak cholera :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że chodzi też o różnice w technikach - budynek w tle jest zrobiony dość lekko i malarsko, dusze po prawej wyglądają jak wklejone tak samo jak latarnia, ptak i pas a kosa wygląda jak wycięty render. Są mega różnice jeśli chodzi o poziom wykończenia np. twarz (która też wygląda w sumie trochę jak fota?) a dłoń. No i oświetlenie też niespójne - nie wiadomo właściwie co się dzieje w pracy.

 

Myślę, że pomalowanie po całej postaci brushem i dodanie spójnego źródła światła mogło by pomóc. Popatrz sobie jak robi takie photobashe np. Feng Zhu albo Maciej Kuciara - zawsze podmalowują, zamalowują trochę detali, wyrównują ich poziom, bo po prostu wklejenie foty bardzo nienaturalnie wychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Drax właśnie to zauważyłem , chciałem trochę poeksperymentować z fotami.

Teraz to tylko całkowicie skleić w podmalować skupić się na oświetleniu i spójności bo faktycznie praca jest jeszcze nie skończona.Nie mogłem się powstrzymać i dodałem za szybko ale na dobre wyszło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te groby po lewej w dali są tak samo duże jak te na bliższym planie. Ten ptak w oddali musi też być gigantyczny, albo postać bardzo mała;). Poza tym mam wrażenie jakby miała jedną nogę na środku ciała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności