plasti Napisano 28 Luty 2013 Napisano 28 Luty 2013 (edytowane) witam dzieki uprzejmosci ikizz'a jestem rad przedstawic wam swietny model Pani Mechanik jego wykonania, w mojej wlasnej wersji, model nie byl przeze mnie w zaden sposob zmieniany, zajalem sie jedynie renderingiem i compositingiem model wyrenderowany w Vray'u, przygotowany w 3ds max, kompozycja byla wykonana w NukeX, koncowe szlify i logo w Photoshop'ie ikkiz caly czas pracuje nad modelem w dziale WIP>> http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=72156&page=15 zapraszam do przegladania watku! pozdrawiam Edytowane 2 Marzec 2013 przez plasti
Q'bot Napisano 28 Luty 2013 Napisano 28 Luty 2013 Hmm... ładne :P Można wiedzieć w czym modelowałeś trawę i podłoże? Mnie by chyba z tydzień zajął tak dokładny model...
plasti Napisano 28 Luty 2013 Autor Napisano 28 Luty 2013 @thecrev, KMiklas dzieki!!! Q'bot: dzieki, wszystko procz pani mechanik to fotka :)
Q'bot Napisano 1 Marzec 2013 Napisano 1 Marzec 2013 A już mnie zazdrość brała, że ktoś potrafi takie piękne otoczenie stworzyć w 3D :P
ikkiz Napisano 1 Marzec 2013 Napisano 1 Marzec 2013 (edytowane) trochę niekorzystnie siadło to światło na twarzy, chyba obnażając mój błąd w modelowaniu. Ta kość policzkowa nie jest specjalnie udana ale na moim renderze tego nie było widać (choć już na animacji "turntable" widać, że jest dziwnie). Co do reszty, to immersja w zdjęcie jest bardzo przekonywująca, fajnie to było zobaczyć, bo ja (prawie) celowo trzymałem się syntetycznej cukierkowości i na koniec jeszcze w copositorze podciągnąłem kolorki, a ty poszedłeś w grunge i w dopasowanie do zdjęcia. Jestem ciekaw innych opinii na temat tego renderu bo moje materiały były raczej krytykowane. Trzymam za słowo, że pokażesz jeszcze ze studyjnym setupem świateł Edytowane 1 Marzec 2013 przez ikkiz
plasti Napisano 1 Marzec 2013 Autor Napisano 1 Marzec 2013 (edytowane) Trzymam za słowo, że pokarzesz jeszcze ze studyjnym setupem świateł pewnie! wypadlo mi wczoraj z glowy :P co do twarzy to ja tam nie wiem, dla mnie sexowna babeczka na calego!!, wyszlo ci ikkiz oj wyszlo :) Edytowane 1 Marzec 2013 przez plasti
blinq Napisano 1 Marzec 2013 Napisano 1 Marzec 2013 Model super a stylistyka renderu tez bardzo fajna i poasująca do konceptu. Średnio mi pasuje toto cuś na pierwszym planie. Ale ogólnie praca baaaardzo fajna :)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 1 Marzec 2013 Napisano 1 Marzec 2013 Mmmmmmmmmmm.. mhm :) Jestem na tak :) Uwielbiam styl steampunkowy - nawet w swoim ubiorze go stosuje i jak dla mnie projekt trafiony. Jak dla mnie twarz jest ok - nie musi byc przeciez super realistycznie. Tlo fajne, choc poprobowalbym bardziej z tlem w formie wiktorianskiej. Uchwyciles niezle klimat. Plusik ode mnie +
Chasdiel Napisano 1 Marzec 2013 Napisano 1 Marzec 2013 Jakbyś jeszcze ustawił obcasy na ziemi to by było świetnie:) Tak czy siak gratuluję.
plasti Napisano 1 Marzec 2013 Autor Napisano 1 Marzec 2013 @Chasdiel dzieki!!! wrzucam do pierwszego posta studyjna wersje z pierwsza lepsza hdri studia, lekkie podciagniecie krzywych w ps i tlo :)
ikkiz Napisano 2 Marzec 2013 Napisano 2 Marzec 2013 Ał! Wybacz, ale na studyjnym wygląda jak ofiara przemocy domowej. Jak bym wiedział, że ją chcesz tłuc ... Co się stało z teksturą skóry twarzy i ramion i z zębami? Nos, dekolt ... poważnie wygląda jak sińce.
plasti Napisano 2 Marzec 2013 Autor Napisano 2 Marzec 2013 Ał! Wybacz, ale na studyjnym wygląda jak ofiara przemocy domowej. Jak bym wiedział, że ją chcesz tłuc ... Co się stało z teksturą skóry twarzy i ramion i z zębami? Nos, dekolt ... poważnie wygląda jak sińce. zęby widze ze jakies ciemniejsze wyszly, dziwne.... ale since?, nie rozumiem
natas Napisano 2 Marzec 2013 Napisano 2 Marzec 2013 Czy te spodnie to jeans? Bo o ile u ikkiz-a mi te szwy,prążki czy jak to nazwać przez środek nogi nie przeszkadzały o tyle tu kojarzy mi się to jak by się jej spodnie przekręciły nieco noi obcas nieco razi-lewituje poza tym fajny render fajnego modelu ;)
ikkiz Napisano 2 Marzec 2013 Napisano 2 Marzec 2013 (edytowane) usunąłem trochę w gimpie, ale ciężko jest usuwać sygnał o tej częstotliwości, a potem jeszcze gifowa paleta trochę zniszczyła, ale animacja w gif pokazuje, jak jest i jak powinno być imho, gdyby nie było plam, sińców. I alpha nie jest premultiplied, robi si obrys na brzegu noi obcas nieco razi-lewituje model stoi na lewej nodze, prawą tylko się podpiera palcami z uniesionym obcasem. Da się tak stać. nic nie lewituje. Z resztą plasti dostał model bez szkieletu. nie miał już wpływu na pozę. Edytowane 2 Marzec 2013 przez ikkiz
plasti Napisano 2 Marzec 2013 Autor Napisano 2 Marzec 2013 @..:: WIKTOR ::.. sorka wiktor, pominalem cie wyzej, :P, wielkie dzieki!!! stary! wrzucilem poprawiona skore, prawdopodobnie wzialem piegowata refke i zle zeskalowalem a dopiero w studiu sie ujawnily piegi :P
ikkiz Napisano 2 Marzec 2013 Napisano 2 Marzec 2013 już jest super, tylko jeszcze coś jest na nosie. Ale z gładką skórą i sss, na który moja cyclesowa wersja jeszcze musi poczekać, to jest już na prawdę pięknie. I jeszcze ząbki poprawione i sss na ustach. Całuśnie.
plasti Napisano 3 Marzec 2013 Autor Napisano 3 Marzec 2013 już jest super, tylko jeszcze coś jest na nosie. Ale z gładką skórą i sss, na który moja cyclesowa wersja jeszcze musi poczekać, to jest już na prawdę pięknie. I jeszcze ząbki poprawione i sss na ustach. Całuśnie. to git sie ciesze :)
Rekomendowane odpowiedzi