plasti Napisano 28 Luty 2013 Share Napisano 28 Luty 2013 (edytowane) witam dzieki uprzejmosci ikizz'a jestem rad przedstawic wam swietny model Pani Mechanik jego wykonania, w mojej wlasnej wersji, model nie byl przeze mnie w zaden sposob zmieniany, zajalem sie jedynie renderingiem i compositingiem model wyrenderowany w Vray'u, przygotowany w 3ds max, kompozycja byla wykonana w NukeX, koncowe szlify i logo w Photoshop'ie ikkiz caly czas pracuje nad modelem w dziale WIP>> http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=72156&page=15 zapraszam do przegladania watku! pozdrawiam Edytowane 2 Marzec 2013 przez plasti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thecrev Napisano 28 Luty 2013 Share Napisano 28 Luty 2013 wszystko pięknie ładnie oprócz twarzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KMiklas Napisano 28 Luty 2013 Share Napisano 28 Luty 2013 Świetne. Jest na czym oko zawiesić. Ekhm. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q'bot Napisano 28 Luty 2013 Share Napisano 28 Luty 2013 Hmm... ładne :P Można wiedzieć w czym modelowałeś trawę i podłoże? Mnie by chyba z tydzień zajął tak dokładny model... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 28 Luty 2013 Autor Share Napisano 28 Luty 2013 @thecrev, KMiklas dzieki!!! Q'bot: dzieki, wszystko procz pani mechanik to fotka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q'bot Napisano 1 Marzec 2013 Share Napisano 1 Marzec 2013 A już mnie zazdrość brała, że ktoś potrafi takie piękne otoczenie stworzyć w 3D :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikkiz Napisano 1 Marzec 2013 Share Napisano 1 Marzec 2013 (edytowane) trochę niekorzystnie siadło to światło na twarzy, chyba obnażając mój błąd w modelowaniu. Ta kość policzkowa nie jest specjalnie udana ale na moim renderze tego nie było widać (choć już na animacji "turntable" widać, że jest dziwnie). Co do reszty, to immersja w zdjęcie jest bardzo przekonywująca, fajnie to było zobaczyć, bo ja (prawie) celowo trzymałem się syntetycznej cukierkowości i na koniec jeszcze w copositorze podciągnąłem kolorki, a ty poszedłeś w grunge i w dopasowanie do zdjęcia. Jestem ciekaw innych opinii na temat tego renderu bo moje materiały były raczej krytykowane. Trzymam za słowo, że pokażesz jeszcze ze studyjnym setupem świateł Edytowane 1 Marzec 2013 przez ikkiz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 1 Marzec 2013 Autor Share Napisano 1 Marzec 2013 (edytowane) Trzymam za słowo, że pokarzesz jeszcze ze studyjnym setupem świateł pewnie! wypadlo mi wczoraj z glowy :P co do twarzy to ja tam nie wiem, dla mnie sexowna babeczka na calego!!, wyszlo ci ikkiz oj wyszlo :) Edytowane 1 Marzec 2013 przez plasti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blinq Napisano 1 Marzec 2013 Share Napisano 1 Marzec 2013 Model super a stylistyka renderu tez bardzo fajna i poasująca do konceptu. Średnio mi pasuje toto cuś na pierwszym planie. Ale ogólnie praca baaaardzo fajna :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 1 Marzec 2013 Share Napisano 1 Marzec 2013 Mmmmmmmmmmm.. mhm :) Jestem na tak :) Uwielbiam styl steampunkowy - nawet w swoim ubiorze go stosuje i jak dla mnie projekt trafiony. Jak dla mnie twarz jest ok - nie musi byc przeciez super realistycznie. Tlo fajne, choc poprobowalbym bardziej z tlem w formie wiktorianskiej. Uchwyciles niezle klimat. Plusik ode mnie + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chasdiel Napisano 1 Marzec 2013 Share Napisano 1 Marzec 2013 Jakbyś jeszcze ustawił obcasy na ziemi to by było świetnie:) Tak czy siak gratuluję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 1 Marzec 2013 Autor Share Napisano 1 Marzec 2013 @Chasdiel dzieki!!! wrzucam do pierwszego posta studyjna wersje z pierwsza lepsza hdri studia, lekkie podciagniecie krzywych w ps i tlo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikkiz Napisano 2 Marzec 2013 Share Napisano 2 Marzec 2013 Ał! Wybacz, ale na studyjnym wygląda jak ofiara przemocy domowej. Jak bym wiedział, że ją chcesz tłuc ... Co się stało z teksturą skóry twarzy i ramion i z zębami? Nos, dekolt ... poważnie wygląda jak sińce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 2 Marzec 2013 Autor Share Napisano 2 Marzec 2013 Ał! Wybacz, ale na studyjnym wygląda jak ofiara przemocy domowej. Jak bym wiedział, że ją chcesz tłuc ... Co się stało z teksturą skóry twarzy i ramion i z zębami? Nos, dekolt ... poważnie wygląda jak sińce. zęby widze ze jakies ciemniejsze wyszly, dziwne.... ale since?, nie rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natas Napisano 2 Marzec 2013 Share Napisano 2 Marzec 2013 Czy te spodnie to jeans? Bo o ile u ikkiz-a mi te szwy,prążki czy jak to nazwać przez środek nogi nie przeszkadzały o tyle tu kojarzy mi się to jak by się jej spodnie przekręciły nieco noi obcas nieco razi-lewituje poza tym fajny render fajnego modelu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikkiz Napisano 2 Marzec 2013 Share Napisano 2 Marzec 2013 (edytowane) usunąłem trochę w gimpie, ale ciężko jest usuwać sygnał o tej częstotliwości, a potem jeszcze gifowa paleta trochę zniszczyła, ale animacja w gif pokazuje, jak jest i jak powinno być imho, gdyby nie było plam, sińców. I alpha nie jest premultiplied, robi si obrys na brzegu noi obcas nieco razi-lewituje model stoi na lewej nodze, prawą tylko się podpiera palcami z uniesionym obcasem. Da się tak stać. nic nie lewituje. Z resztą plasti dostał model bez szkieletu. nie miał już wpływu na pozę. Edytowane 2 Marzec 2013 przez ikkiz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 2 Marzec 2013 Autor Share Napisano 2 Marzec 2013 @..:: WIKTOR ::.. sorka wiktor, pominalem cie wyzej, :P, wielkie dzieki!!! stary! wrzucilem poprawiona skore, prawdopodobnie wzialem piegowata refke i zle zeskalowalem a dopiero w studiu sie ujawnily piegi :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ikkiz Napisano 2 Marzec 2013 Share Napisano 2 Marzec 2013 już jest super, tylko jeszcze coś jest na nosie. Ale z gładką skórą i sss, na który moja cyclesowa wersja jeszcze musi poczekać, to jest już na prawdę pięknie. I jeszcze ząbki poprawione i sss na ustach. Całuśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 3 Marzec 2013 Autor Share Napisano 3 Marzec 2013 już jest super, tylko jeszcze coś jest na nosie. Ale z gładką skórą i sss, na który moja cyclesowa wersja jeszcze musi poczekać, to jest już na prawdę pięknie. I jeszcze ząbki poprawione i sss na ustach. Całuśnie. to git sie ciesze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi