Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

W sieci pojawił sie krótki filmik z nowymi możliwościami MODO 701 - a dokładniej nowymi możliwościami symulacji cząsteczek.

 

Lista nowości:

 

  • Procedural particle engine with an easy to use preset workflow.
  • Audio playback and sound channel modifier.
  • Schematic improvements, reducing scene graph complexity.
  • Dedicated dynamics simulation layer, significantly improving performance.
  • Simplified complexity of materials and layered shaders.
  • Large scene performance improvements by as much as 175x.
  • Preview render synchronization improvements, over 50x faster in large scenes.
  • New Python interpreter making python execution many times faster.
  • Unlimited network rendering.
  • Soon to be released LINUX operating system support.
  • AND LOTS MORE...

Pozdr :)

 

P.S.

Jak było to usuńcie temat :)

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeszcze 2 lata i trzeba się będzie przesiadać mimo wszystko na modo o ile Maya się nie ruszy ostro do przodu

Napisano

Słuchać tego nijak nie idzie. CIekawe czy będą jakieś nowe narzędzia do modelowania. Jakieś ulepszone działanie na krzywych i większa mozliwosć edytowania tego, co juz się zrobiło. Jakieś ustrojstwo działające tak, jak Cut w maxie. W sumie możłiwości jest sporo.

Mortom, a coś wiadomo kiedy ma wyjść?

Napisano
wyjdzie 25.03.2013.

Wtedy to jest zapowiedziany ‘MODO 701 Feature Tour’ webcast a kiedy wyjdzie to niewiadomo.

Napisano
Wtedy to jest zapowiedziany ‘MODO 701 Feature Tour’ webcast a kiedy wyjdzie to niewiadomo.

 

Poprzednim razem można było kupić modo w trakcie trwania prezentacji :-) więc i tym razem pewnie tak będzie. :-). Jednak czas pokaże :-)

Napisano

Racja - zapomnialem o tym. A fajna maja oferte cenowa i troche darmowych updatow. To sie chwali. Ciekawe co tam do animacji dodadza (character animation).

Napisano

Co dodadzą do riggowania. Wybaczcie, ale moim zdaniem lepiej dla Modo byłoby gdyby na 2 lata odstawiło rozwijanie poly modelingu(albo ograniczyło) kosztem rozwoju riggowania i dynamiki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności