rice Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paveu69 Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Czyli że co, karwaszy i hełmu nie mogę zrobić, rozumiem, bo to następny temat i dlatego jest na czerwono, tak? :D PS, gdzieś już widziałem ten młotek, wiedziałęm, że to krasnoludzki wyrób! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rice Posted March 15, 2013 Author Share Posted March 15, 2013 No taki jest plan, tylko zbroja. Pozostale czesci byc moze pojawia sie w nastepnych edycjach tsm :D Zawsze chcialem zrobic cos w konwencji ekwipunku, mam nadzieje ze znajdzie sie kilku chetnych zeby te 2 godzinki podlubac. Mlotek Jayce z lola, peewnie go jakiemus krasnoludowi zakosil ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
rice Posted March 17, 2013 Author Share Posted March 17, 2013 No to zacznę, czas nie pozwolil dorobic wielu rzeczy w tym plecków :D Za dużo czasu zmarnowałem na te kółeczka, ale patent mam! ^^. Dokoncze sobie kiedy indziej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdrianS Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Jak na 150 min. to super:) Jak znajdę chwilę to dorzucę coś od siebie, chociaż to spore wyzwanie w tak krótkim czasie. Rozumiem, że podstawienie pomocniczego modelu postaci ludzkiej jest dozwolone? Link to comment Share on other sites More sharing options...
legomir Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Nie bardzo. Żadnych przygotowanych wcześniej modeli w regulaminie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paveu69 Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Jako blueprint chyba może być moim zdaniem, ale na prezentacji nie powinno się nic znaleźć poza samym modelem... Jutro może znajdę czas i posiedzę :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdrianS Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Nie chodziło mi o to, żeby umieszczać model postaci na prezentacji, jedynie o to aby użyć go do pomocy przy modelowaniu tak samo jak robi się to w przypadku wspomnianych blueprintów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rice Posted March 21, 2013 Author Share Posted March 21, 2013 temat chyba troche za trudny sądząc po ilości prac, @Paveu69 licze na Ciebie bo inaczej bedzie easy win ;] @Adrian, jak najbardziej możesz, jeżeli to ma pomoc Ci w wyłapaniu proporcji/mas to jak najbardziej za, byle nie bylo to retopo jakiegos istniejacego modelu zbroji :D No i panowie i panie dawac dawac bo dead line sie zbliża! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartoszPiasecki Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 To i ja coś od siebie dorzucę. W sumie pierwszy raz coś wystrugałem z gatunku fantasy... Brakło mi czasu na dopracowanie pasa i osłony szyi... ale co tam, jak na pierwszy TSM to może być ;) Soft - Maya Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paveu69 Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Rice, frekwencja jest taka, a nie inna, bo żeś poleciał ze swoim modelem, szacun :D Dzisiaj niestety miałem inne zajęcie i już nie mam siły, ale nie martw się - nie odpuszczę, chociaż może być ciężko! PS, muszę zapytać o kółeczka - array i wyginanie modyfikatorem, czy masz jakiś ciekawszy sposób? Chociaż tak sobie myślę, że Blenderowe czary mi się nie przydadzą... Z drugiej strony, może warto się przesiąść, bo o pracę ciężko, a licencja studencka na 3ds nie będzie trwać wiecznie :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szwadron Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Taka sytuacja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
YetoKnight Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Na więcej detalu trochę brakło czasu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DreamLoveKit Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 //Time: Icewind Dale II + Dragon Age: Origins OST spline based and Sub-D modelling with instancing and a aviz tools. Paveu69: as for those arrays and other things... thar ya go Link to comment Share on other sites More sharing options...
spolsh Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartoszPiasecki Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
YetoKnight Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 No i wcale nie jest źle z frekwencją :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blesik Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 No i wcale nie jest źle z frekwencją :) to było do przewidzenia :) ludzie musieli tylko przemyśleć żeby jakiś pomysł złapać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blesik Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdrianS Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 Płatnerz to ze mnie nie będzie... przynajmniej narazie:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paveu69 Posted March 23, 2013 Share Posted March 23, 2013 OK, nie chciało mi się poprawiać, myślałem że dzisiaj, ale jakoś nie chciało mi się :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
rice Posted March 24, 2013 Author Share Posted March 24, 2013 Time's up! Sporo prac, moja mobilizacja pomogła :D Ankieta http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=88181 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now