Napisano 15 Marzec 201311 l Czyli że co, karwaszy i hełmu nie mogę zrobić, rozumiem, bo to następny temat i dlatego jest na czerwono, tak? :D PS, gdzieś już widziałem ten młotek, wiedziałęm, że to krasnoludzki wyrób!
Napisano 15 Marzec 201311 l Autor No taki jest plan, tylko zbroja. Pozostale czesci byc moze pojawia sie w nastepnych edycjach tsm :D Zawsze chcialem zrobic cos w konwencji ekwipunku, mam nadzieje ze znajdzie sie kilku chetnych zeby te 2 godzinki podlubac. Mlotek Jayce z lola, peewnie go jakiemus krasnoludowi zakosil ;]
Napisano 17 Marzec 201311 l Autor No to zacznę, czas nie pozwolil dorobic wielu rzeczy w tym plecków :D Za dużo czasu zmarnowałem na te kółeczka, ale patent mam! ^^. Dokoncze sobie kiedy indziej.
Napisano 20 Marzec 201311 l Jak na 150 min. to super:) Jak znajdę chwilę to dorzucę coś od siebie, chociaż to spore wyzwanie w tak krótkim czasie. Rozumiem, że podstawienie pomocniczego modelu postaci ludzkiej jest dozwolone?
Napisano 20 Marzec 201311 l Jako blueprint chyba może być moim zdaniem, ale na prezentacji nie powinno się nic znaleźć poza samym modelem... Jutro może znajdę czas i posiedzę :)
Napisano 20 Marzec 201311 l Nie chodziło mi o to, żeby umieszczać model postaci na prezentacji, jedynie o to aby użyć go do pomocy przy modelowaniu tak samo jak robi się to w przypadku wspomnianych blueprintów.
Napisano 21 Marzec 201311 l Autor temat chyba troche za trudny sądząc po ilości prac, @Paveu69 licze na Ciebie bo inaczej bedzie easy win ;] @Adrian, jak najbardziej możesz, jeżeli to ma pomoc Ci w wyłapaniu proporcji/mas to jak najbardziej za, byle nie bylo to retopo jakiegos istniejacego modelu zbroji :D No i panowie i panie dawac dawac bo dead line sie zbliża!
Napisano 21 Marzec 201311 l To i ja coś od siebie dorzucę. W sumie pierwszy raz coś wystrugałem z gatunku fantasy... Brakło mi czasu na dopracowanie pasa i osłony szyi... ale co tam, jak na pierwszy TSM to może być ;) Soft - Maya
Napisano 21 Marzec 201311 l Rice, frekwencja jest taka, a nie inna, bo żeś poleciał ze swoim modelem, szacun :D Dzisiaj niestety miałem inne zajęcie i już nie mam siły, ale nie martw się - nie odpuszczę, chociaż może być ciężko! PS, muszę zapytać o kółeczka - array i wyginanie modyfikatorem, czy masz jakiś ciekawszy sposób? Chociaż tak sobie myślę, że Blenderowe czary mi się nie przydadzą... Z drugiej strony, może warto się przesiąść, bo o pracę ciężko, a licencja studencka na 3ds nie będzie trwać wiecznie :D
Napisano 22 Marzec 201311 l //Time: Icewind Dale II + Dragon Age: Origins OST spline based and Sub-D modelling with instancing and a aviz tools. Paveu69: as for those arrays and other things... thar ya go
Napisano 23 Marzec 201311 l No i wcale nie jest źle z frekwencją :) to było do przewidzenia :) ludzie musieli tylko przemyśleć żeby jakiś pomysł złapać
Napisano 23 Marzec 201311 l OK, nie chciało mi się poprawiać, myślałem że dzisiaj, ale jakoś nie chciało mi się :P
Napisano 24 Marzec 201311 l Autor Time's up! Sporo prac, moja mobilizacja pomogła :D Ankieta http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=88181
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto