Skocz do zawartości

Grass


grass

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 168
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Musisz dodac "miecha" tym strukturom. Sa chude jak kartka papieru.

Poszukaj na necie struktury takich scian, zobacz czy faktycznie cale platy scian zrobione sa z jednej cieniutkiej warstwy listew?

Tak samo nie naturalnie wyglada dla mnie ta dziura na dzwonnicy.

 

Nie odbierz tego zle, ten fan art ma potencjal, ale wymaga jeszcze troche nakladu " dupogodzin" zajmij sie problemami o ktorych wspomnialem, a sam zobaczysz, ze poczujesz roznice :)

 

 

 

EDIT: Zrobilem szybki over, ale ruszylem sprawe tylko tak ogolnie, powalcz jeszcze z ta praca.

 

P.S Soft do 3D to fajne narzedzie, ale wrzucenie kilku modeli i tekstur to za malo, musisz to dosc dobrze

podmalowac, dodac "zycia". Proste Modele 3D maja to do siebie, ze czesto sa zbyt sterylne.

 

2hmla9l.jpg

Edytowane przez ICE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ICE dziękuję za obszerny komentarz i overa. Masz racje w całej rozciągłości więc nie ma co źle odbierać tylko być wdzięcznym za pomoc, ja niestety odpuściłem więc jeszcze raz dzięki. Do ścianek niestety jako referki użyłem tylko stare szopy i stodoły a w takim kościółku pewnie ściany są podwójne albo i lepiej. Model to taki suchar bez tekstur w zasadzie same kreski i reszta w photoshopie , ale fakt mam problem z ożywieniem sceny i odważnym wprowadzeniem różnorodności.

 

Trochę przysiadłem jeszcze.

 

nagn.jpg

Edytowane przez grass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że prostymi środkami możesz jeszcze poprawić to wnętrze. Dodaj jakiś grubszy słup, belkę. W narożniku pewnie będzie jakiś słup, który może wystawać wyżej itp. W sumie nie jest to jakoś strasznie dużo roboty, a poprawi realność budynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne jest to ostatnie! Moim skromnym zdaniem prace bez bazy w 3d wychodzą ciekawiej, luźniej i bardziej malarsko.

Bardzo mi się podoba użycie tekstur na pierwszym planie.

(No chyba, że strzeliłem sobie w kolano i ostatnia też jest podpierana 3d :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zadac sobie pytanie co staloby sie z jego skora, miedzy innymi na ramionach, gdyby zaczal sie w tej zbroi ruszac. Niech forma podaza za funkcja... Poza tym zadbaj o dlonie, wez w garsc jakis obiekt i zrob pare fotek i uzyj ich jako refki. Rekojesc miecza jest strasznie gruba, raczej szybko by go zgubil podczas walki. Ksztalt ostrza tez deczko dziwny. Skora ma tylko jedna barwe, powinna byc bardziej zroznicowana kolorystycznie bo teraz jest monochrom. Rozwiaz te problemy a powinno byc lepiej. Pozdro i powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kalberos - dzięki :)

 

EC- spróbowałem to jeszcze odratować mam nadzieje że coś z tego wyszło zupdejtowałem tamtego posta. Muszę poczytać Ospreye bo nawet jak na fantasy to było/jest zbyt heroic :). Dzięki za obszerny komentarz !

 

edit

 

dobra tutaj też daje bo nie każdemu chce się klikać na poprzednią stronę

0syf.jpg

Edytowane przez grass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Enviro wychodza Ci swietnie, przy tym koncepcie jest chyba cos nie teges z nogami, na moje oko prawa powinna byc jeszcze dalej odstawiona:) a i twarzy przydqloby sie wiecej charakteru, wygląda jak model raczej niż wojownik:) dobrze idzie Ci renderowanie materialow, czekam na wiecej:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne te statki, sam bym chciał się kiedyś za 3D zabrać, ale mi brakuje jakiejś większej obróbki graficznej, planeta i statek wyglądają jak wklejone, jakieś światło mocniejsze na tych przedmiotach by się przydało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności