Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Taki tam speedzik, pierwszy raz w nowym zbrushu... Chcialem dac oczy jako sfery w subtoolsach a na nie taki fajny bialy material, ale wtedy zmienial mi sie material dla calej glowy i wlosow, nie tylko dla oczu ;/ Wie ktos jak sobie z tym poradzic ?

twarzdt7.jpg

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Wyświetleń 548,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zonk: jak ustawisz material i kolor to w gornym menu wlaczasz tryb mrgb i zakladce color klikasz w fill object -wtedy zaznaczony subobject wypełni sie wybranym kolorem i materialem

i tak dla kazdego subtoola

 

kolejny pan bez fryzury:

faces1dd5.jpg

sie pobawilem funkcja movie w zbruszu i zrobilem animacje obrotu tegoż modelu:

Napisano

dzieki dzieki :)

obrot to prosta sprawa

zakladka movie/modifiers

spinframes- ilosc klatek na pelen obrot (ja dalem 200)

spincycles- ilosc obrotow

size medium

klikasz w turntable i model sie obraca&nagrywa

pozniej mozesz sobie filmik odtworzyc w zb albo li eksportowac jako .mov i myk na jutuba

 

masz tez opcje do nagrywania tego co robisz (np timelapse nagrywa tylko wtedy gdy dokonujesz zmian w modelu - fajne to do tutoriali )

wiecej tu:

http://www.zbrush.info/docs/index.php/ZBrush_Home_Movies

Napisano

Funkcja movie to bardzo miły dodatek do zb. Łukasz, co do główki to wydaje mi sie że szyja jest jakoś dziwnie umiejscowiona w stosunku do głowy, za bardzo do tyłu przesunięta.

Napisano

Łukasz Jaskólski : wypas modele ;) chyba najlepsze z tego watku ;)

hmmm Ty to tak wszystko tabletem czy myszką dziergasz? :]

pozdro

Napisano

wiem ze to miejsce dla wipów ale zrobiłem to dość szybko wiec

 

takiego sobie kwiatuszka zrobiłem :D

P.S nie krytykujcie tak bo styczność z 3d max'em mam dopiero od 4 dni

Napisano
  Blue-Berry napisał:
[...]

P.S nie krytykujcie tak bo styczność z 3d max'em mam dopiero od 4 dni

 

Toż to tu sami życzliwi ludzie i łagodni jak baranki są =] ...

 

 

Każdy musi od czegoś zacząć i kwiatuszki fajniusie ;P

 

 

...

 

 

a teraz ja ... szybko sobie machnąłem taki scyzoryk

 

 

miecz.jpg

Napisano
  Robert_krecik napisał:
Czy tylko ja nie widzę nic ?

 

To się tyczy mojej pracy czy ogólnie? :)

 

  Blue-Berry napisał:
Huter bardzo fajny ten twoj scyzoryk :D

 

ja moze teraz pokaze co dzis zrobilem :D

 

Prościutkie ale jak na początkującego super ... to może dziwne ale mój pierwszy model na max3d też była ławeczka ... ale mnie wtedy Życzliwi użytkownicy opierniczyli za proporcje ... ale w moim przypadku opierniczanie mobilzuje i teraz robie scyzoryki ... to też jak ktoś Cie kiedyś w przyszłości opierniczy traktuj to jako kurs ;P ... modeluj dalej ... modeluj coraz większe i trudniejsze modele ... szalej ... a zostaniesz zbawiony :-) ...

Napisano

Tak widzę, że to mój problem :P Ja widzę hot link i tyle ;

 

Dobra a teraz moja wydziergana morda człowieka, który chyba przez większość życia przebywał w pobliżu reaktora atomowego :D los go nie oszczędził. :p

 

 

Ps Jak zrobić by zdjęcia, które tu wrzucam byłe "pełne" a nie zminimalizowane ;s sry za głupie pytanie ale nie wiem a parę razy coś kombinowałem, ale marnie się to kończyło :p

Napisano
  Robert_krecik napisał:
Tak widzę, że to mój problem :P Ja widzę hot link i tyle ;

[...]

 

Zaś teraz?

 

 

 

  Robert_krecik napisał:
[...]

 

Ps Jak zrobić by zdjęcia, które tu wrzucam byłe "pełne" a nie zminimalizowane ;s sry za głupie pytanie ale nie wiem a parę razy coś kombinowałem, ale marnie się to kończyło :p

 

 

TAG IMG do zastosowania ... [*img]adres do grafiki[/img]

 

Bez gwiazki oczywiście ... jak podasz adres do grafiki w tym miejscu się ona załaduje ...

Napisano
  maczuga napisał:
Huter: http://www.goods.pl/product/description/80/ ? Też go kiedyś wymodelowałem, ale chyba nie wrzucałem tutaj. I nawet te wywijaski na klindze odtworzyłem, splajnem :P

 

chyba sobie kupię ten miecz, mam słabość do takich rzeczy :)

 

 

Muszę Cię zmartwić ale nie wzorowałem się na tym ale ku dziwo BARDZO PODOBNYM ... tylko ten jest real, a tamtem to wyraźnie 3D model ... może to Twój miecz?

 

Hehehe... nie chciałem robić duplikatu a jedynie inspiować się ... do tego ten miecz pewnie pojawi się w grze przy, której pracuje ... :P

Napisano

Ja nie twierdzę, że się wzorowałeś akurat na tym, bo np. kształt tego miecza widziałem już gdzieś w paru miejscach, i to nie było http://www.goods.pl. swoją drogą to ja też nie wzorowałem się na mieczu z tej stronki, gdzieś na necie dorwałem rzut z góry i naszło mnie żeby wymodelować.

Napisano

A ja proponuje abyśmy komentowali prace użytkowników a nie kłócili się skąd wzięli inspiracje itp :D Miecz mi się podoba, choć jak dla mnie nie wydaje się ostry, za mocno wypukły w niektórych miejscach jest. Poza tym materiały by się inne przydały bo te troszkę słabe. Na modelowaniu się za bardzo nie znam więc o siatkę czy coś to prosić nie będę ;p Model na 7/10 wg mnie.

Napisano
  Robert_krecik napisał:
A ja proponuje abyśmy komentowali prace użytkowników a nie kłócili się skąd wzięli inspiracje itp :D [...]

 

Kto się kłoci?! :-)

 

  Cytat
Miecz mi się podoba' date=' choć jak dla mnie nie wydaje się ostry, za mocno wypukły w niektórych miejscach jest. P[...']

 

Oryginał wygląda ostrzej ... ale ja to robiłem dla pewnej gry gdzie miecz ma być magiczny i świecić ... do tego ma służyć do leczenia i chronienia przed złem, a nie zabijania :-) ...

 

  Robert_krecik napisał:
[...] Poza tym materiały by się inne przydały bo te troszkę słabe. [...]

 

Fakt... ale to speed modelling więc chodzi tu właściwie o model ... co do materiałów do gry będą super ;-)

 

  Robert_krecik napisał:
[...] Model na 7/10 wg mnie.

 

;P ... poczekaj aż wymodeluje ostrze krwi ... klinga będzie czerwona x] ... mam troche tych przedmiotów do wymodelowania ... łuki, cepy bojowe, katany, kusze... ehhh xP

Napisano

Blue-Berry: fajne lawki, drzewko tez sam zrobiles ? :>

Huter: ladny ten scyzoryk, to jest low poly?

 

Wrzucam cos od siebie, tym razem nie sculpt ; ]

scr2pd2.jpg

Napisano

No wiesz jak masz tego dużo no to trochę wyjaśnia, mam nadzieje, że prace pokażesz już z materiałami bo ciekawy jestem. Racja, że to speed ale materiały też wpływają na model.

 

@Up : nie wiem czemu, ale mi się nie podoba :s Choć model nie jest zły.

Napisano

Huter jak zostało ci jeszcze troche broni do zrobienia to wrzuć renderki tutaj, zrobię wersję hi-poly :)

Napisano
  zonk napisał:
[...]

Huter: ladny ten scyzoryk, to jest low poly?

 

tak

 

  maczuga napisał:
Huter jak zostało ci jeszcze troche broni do zrobienia to wrzuć renderki tutaj, zrobię wersję hi-poly :)

 

jak je zrobię ... czasu mam sporo więc się nie śpiesze ... :-) ... gra dopiero raczkuje ;]

Napisano

gordy no to teraz pojechales :D

czysta poezja, nie wiem jak inni ale czuc mase czuc naprezenia miesni kurde czuc jego sile :D

pewno ze mozna sie troche przyczepic ale nie ma po co :D

pomecz go jeszcze bedzie super model :)

mozesz pokazac baze ?

Napisano

A taki tam mój speed ( w sumie 1.5h z przerwa na pierdniecie). Ma całe bataliony błędów, ale na dzis juz nie mam siły do niego :)

74e66494b43dda64.jpg

 

 

EDIT:

Dla Hutera

 

Tutaj niestety widok z boku, na którym to widać moje lenistwo co do malowania i troche modelowania ;) Jutro+ to poprawie

74af4ff324.jpg

 

 

Siata

872b8d8e2a.jpg

Napisano

Ucho faktycznie ŁOKROPNE :-) ... a nie dałoby się siatki bez wygładzenia? Bo takie siatki z reguły mi nic nie mówią jeśli chce się w model "wpatrzeć" ... chyba, że się nie da :-)

Napisano

No fakt faktem, ze ucho nie dorobione, bo praktycznie sie nim w ogóle nie zajmowałem, tak samo jak pare innych elementów jak np. źrenice. Przypominam, ze to było tak na szybko, a nadający sie do pokazania był tylko front głowy. Bok i siatka była na zyczenie. W takim razie postaram sie jutro zrobic duzy update (swoja drogą to dopiero sie ucze - moja pierwsza praca ;) )

 

Robert_krecik -> kształ czaszki mi jak najbardziej odpowiada, dlatego taka jest, chyba ze mowa o karku, bo tu moga byc watpliwości. Tak jak napisałem, jutro update.

 

 

EDIT UPDATE:

Zrobiłem małą poprawe ucha, juz nic wiecej przy nim nie bede robic. Robie nastepna prace juz uwazając na te karygodne błędy :)

115147e25338f02e.jpg

Napisano

Powiem Ci, że ucho jest i tak słabe, ale skoro to twoja 1 praca to nie będę się czepiał :] Jeśli chodzi o kształt to może i tobie się podoba, ale mi nie do końca stąd ta uwaga. Powodzenia w nauce.

Napisano

Jesli max to na razie Ci dobrze idzie (a na niego mi to wygląda), jesli Zbrush to cała masa błedów :)

UCHO!! (zemsta jest słodka :P) Grzbiet nosa bardzo waski, do reszty nie bede sie przyczepiał bo nie wiem co chciałes osiagnać

Napisano
  DEkoy napisał:
Jesli max to na razie Ci dobrze idzie (a na niego mi to wygląda), jesli Zbrush to cała masa błedów :)

 

A co ma piernik do wiatraka, jaki by nie był to program to jest źle, nie anatomicznie itd.

Napisano
  DEkoy napisał:
Jesli max to na razie Ci dobrze idzie (a na niego mi to wygląda), jesli Zbrush to cała masa błedów :)

UCHO!! (zemsta jest słodka :P) Grzbiet nosa bardzo waski, do reszty nie bede sie przyczepiał bo nie wiem co chciałes osiagnać

 

Wiedziałem, że się ucha przyczepisz :-) ...

 

 

Szczerze mówiąc to moja pierwsza głowa 3D x] ... mam już na swoim kompie drugą ładniejszą ... robie już przy niej 2h ... hehehe ... wzięło mnie ... nie wiem czemu ale po oglądnięciu filmu Artur i Minimki wzięło mnie na chęć nauki rigowanie i morphingu ... nie potrafię powiedzieć czemu ale cholernie mi się sposobała animacja minimków ... i chce coś w tym stylu osiągnąć ... a nie da się rigować i morphować jak się nie ma na czym to robić :-) ... moja wada polega na tym, że nigdy nie musiałem modelować obiektów głatkich z gęstą siatką (np. ciało człowieka) ... i cholera jest to wyzwanie ... zapaleńczo teraz modeluje głowy :-) ... parę dni temu zacząłem ale moje prace głów raczej nie przypominały, a to co zamieściłem chyba głowę przypomina? :-) ... trenuje dalej, a co :P ... sobie kiedyś minimka wymodeluje :P ... cholera ale mi się ten film spodobał :O

 

 

_kuba_ -> Nie mogę zaprzeczyć :P

Napisano

Dawaj dawaj Huter [ przepraszam :D ] bo stać Cię na dużo więcej. Ja za niedługo wrzucę robota ... robionego w wingsie ;D tylko dokończę. Pozdro

Napisano
  Robert_krecik napisał:
Dawaj dawaj Hunter bo stać Cię na dużo więcej[...]

 

Gdyby nick się zgadzał to bym podziękował za dobre słowa :] ...

Napisano

_kuba_ -> chciałem wyrazic przez to, ze wymodelowanie mordki w maxie jest duuuuuuuzo trudniejsze niz w zbrushu. Jesli to był by zbrush to smiech na sali - 10 min nad tym posiedział. Ale to jest max wiec ja mam respa do niego, bo modelowanie w wczesniej wymienionym programie nigdy mi nie szło i organika jest bardzo trudna (zrobiłem sobie raz base głowy, z ktorego korzystam w zbrushu, ale po ciezkiej walce). Ot co :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności