Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Taki tam speedzik, pierwszy raz w nowym zbrushu... Chcialem dac oczy jako sfery w subtoolsach a na nie taki fajny bialy material, ale wtedy zmienial mi sie material dla calej glowy i wlosow, nie tylko dla oczu ;/ Wie ktos jak sobie z tym poradzic ?

twarzdt7.jpg

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zonk: jak ustawisz material i kolor to w gornym menu wlaczasz tryb mrgb i zakladce color klikasz w fill object -wtedy zaznaczony subobject wypełni sie wybranym kolorem i materialem

i tak dla kazdego subtoola

 

kolejny pan bez fryzury:

faces1dd5.jpg

sie pobawilem funkcja movie w zbruszu i zrobilem animacje obrotu tegoż modelu:

Napisano

dzieki dzieki :)

obrot to prosta sprawa

zakladka movie/modifiers

spinframes- ilosc klatek na pelen obrot (ja dalem 200)

spincycles- ilosc obrotow

size medium

klikasz w turntable i model sie obraca&nagrywa

pozniej mozesz sobie filmik odtworzyc w zb albo li eksportowac jako .mov i myk na jutuba

 

masz tez opcje do nagrywania tego co robisz (np timelapse nagrywa tylko wtedy gdy dokonujesz zmian w modelu - fajne to do tutoriali )

wiecej tu:

http://www.zbrush.info/docs/index.php/ZBrush_Home_Movies

Napisano

Funkcja movie to bardzo miły dodatek do zb. Łukasz, co do główki to wydaje mi sie że szyja jest jakoś dziwnie umiejscowiona w stosunku do głowy, za bardzo do tyłu przesunięta.

Napisano

wiem ze to miejsce dla wipów ale zrobiłem to dość szybko wiec

 

takiego sobie kwiatuszka zrobiłem :D

P.S nie krytykujcie tak bo styczność z 3d max'em mam dopiero od 4 dni

Napisano
[...]

P.S nie krytykujcie tak bo styczność z 3d max'em mam dopiero od 4 dni

 

Toż to tu sami życzliwi ludzie i łagodni jak baranki są =] ...

 

 

Każdy musi od czegoś zacząć i kwiatuszki fajniusie ;P

 

 

...

 

 

a teraz ja ... szybko sobie machnąłem taki scyzoryk

 

 

miecz.jpg

Napisano
Czy tylko ja nie widzę nic ?

 

To się tyczy mojej pracy czy ogólnie? :)

 

Huter bardzo fajny ten twoj scyzoryk :D

 

ja moze teraz pokaze co dzis zrobilem :D

 

Prościutkie ale jak na początkującego super ... to może dziwne ale mój pierwszy model na max3d też była ławeczka ... ale mnie wtedy Życzliwi użytkownicy opierniczyli za proporcje ... ale w moim przypadku opierniczanie mobilzuje i teraz robie scyzoryki ... to też jak ktoś Cie kiedyś w przyszłości opierniczy traktuj to jako kurs ;P ... modeluj dalej ... modeluj coraz większe i trudniejsze modele ... szalej ... a zostaniesz zbawiony :-) ...

Napisano

Tak widzę, że to mój problem :P Ja widzę hot link i tyle ;

 

Dobra a teraz moja wydziergana morda człowieka, który chyba przez większość życia przebywał w pobliżu reaktora atomowego :D los go nie oszczędził. :p

 

 

Ps Jak zrobić by zdjęcia, które tu wrzucam byłe "pełne" a nie zminimalizowane ;s sry za głupie pytanie ale nie wiem a parę razy coś kombinowałem, ale marnie się to kończyło :p

Napisano
Tak widzę, że to mój problem :P Ja widzę hot link i tyle ;

[...]

 

Zaś teraz?

 

 

 

[...]

 

Ps Jak zrobić by zdjęcia, które tu wrzucam byłe "pełne" a nie zminimalizowane ;s sry za głupie pytanie ale nie wiem a parę razy coś kombinowałem, ale marnie się to kończyło :p

 

 

TAG IMG do zastosowania ... [*img]adres do grafiki[/img]

 

Bez gwiazki oczywiście ... jak podasz adres do grafiki w tym miejscu się ona załaduje ...

Napisano
Huter: http://www.goods.pl/product/description/80/ ? Też go kiedyś wymodelowałem, ale chyba nie wrzucałem tutaj. I nawet te wywijaski na klindze odtworzyłem, splajnem :P

 

chyba sobie kupię ten miecz, mam słabość do takich rzeczy :)

 

 

Muszę Cię zmartwić ale nie wzorowałem się na tym ale ku dziwo BARDZO PODOBNYM ... tylko ten jest real, a tamtem to wyraźnie 3D model ... może to Twój miecz?

 

Hehehe... nie chciałem robić duplikatu a jedynie inspiować się ... do tego ten miecz pewnie pojawi się w grze przy, której pracuje ... :P

Napisano

Ja nie twierdzę, że się wzorowałeś akurat na tym, bo np. kształt tego miecza widziałem już gdzieś w paru miejscach, i to nie było http://www.goods.pl. swoją drogą to ja też nie wzorowałem się na mieczu z tej stronki, gdzieś na necie dorwałem rzut z góry i naszło mnie żeby wymodelować.

Napisano

A ja proponuje abyśmy komentowali prace użytkowników a nie kłócili się skąd wzięli inspiracje itp :D Miecz mi się podoba, choć jak dla mnie nie wydaje się ostry, za mocno wypukły w niektórych miejscach jest. Poza tym materiały by się inne przydały bo te troszkę słabe. Na modelowaniu się za bardzo nie znam więc o siatkę czy coś to prosić nie będę ;p Model na 7/10 wg mnie.

Napisano
A ja proponuje abyśmy komentowali prace użytkowników a nie kłócili się skąd wzięli inspiracje itp :D [...]

 

Kto się kłoci?! :-)

 

Miecz mi się podoba' date=' choć jak dla mnie nie wydaje się ostry, za mocno wypukły w niektórych miejscach jest. P[...']

 

Oryginał wygląda ostrzej ... ale ja to robiłem dla pewnej gry gdzie miecz ma być magiczny i świecić ... do tego ma służyć do leczenia i chronienia przed złem, a nie zabijania :-) ...

 

[...] Poza tym materiały by się inne przydały bo te troszkę słabe. [...]

 

Fakt... ale to speed modelling więc chodzi tu właściwie o model ... co do materiałów do gry będą super ;-)

 

[...] Model na 7/10 wg mnie.

 

;P ... poczekaj aż wymodeluje ostrze krwi ... klinga będzie czerwona x] ... mam troche tych przedmiotów do wymodelowania ... łuki, cepy bojowe, katany, kusze... ehhh xP

Napisano

No wiesz jak masz tego dużo no to trochę wyjaśnia, mam nadzieje, że prace pokażesz już z materiałami bo ciekawy jestem. Racja, że to speed ale materiały też wpływają na model.

 

@Up : nie wiem czemu, ale mi się nie podoba :s Choć model nie jest zły.

Napisano
[...]

Huter: ladny ten scyzoryk, to jest low poly?

 

tak

 

Huter jak zostało ci jeszcze troche broni do zrobienia to wrzuć renderki tutaj, zrobię wersję hi-poly :)

 

jak je zrobię ... czasu mam sporo więc się nie śpiesze ... :-) ... gra dopiero raczkuje ;]

Napisano

gordy no to teraz pojechales :D

czysta poezja, nie wiem jak inni ale czuc mase czuc naprezenia miesni kurde czuc jego sile :D

pewno ze mozna sie troche przyczepic ale nie ma po co :D

pomecz go jeszcze bedzie super model :)

mozesz pokazac baze ?

Napisano

A taki tam mój speed ( w sumie 1.5h z przerwa na pierdniecie). Ma całe bataliony błędów, ale na dzis juz nie mam siły do niego :)

74e66494b43dda64.jpg

 

 

EDIT:

Dla Hutera

 

Tutaj niestety widok z boku, na którym to widać moje lenistwo co do malowania i troche modelowania ;) Jutro+ to poprawie

74af4ff324.jpg

 

 

Siata

872b8d8e2a.jpg

Napisano

Ucho faktycznie ŁOKROPNE :-) ... a nie dałoby się siatki bez wygładzenia? Bo takie siatki z reguły mi nic nie mówią jeśli chce się w model "wpatrzeć" ... chyba, że się nie da :-)

Napisano

No fakt faktem, ze ucho nie dorobione, bo praktycznie sie nim w ogóle nie zajmowałem, tak samo jak pare innych elementów jak np. źrenice. Przypominam, ze to było tak na szybko, a nadający sie do pokazania był tylko front głowy. Bok i siatka była na zyczenie. W takim razie postaram sie jutro zrobic duzy update (swoja drogą to dopiero sie ucze - moja pierwsza praca ;) )

 

Robert_krecik -> kształ czaszki mi jak najbardziej odpowiada, dlatego taka jest, chyba ze mowa o karku, bo tu moga byc watpliwości. Tak jak napisałem, jutro update.

 

 

EDIT UPDATE:

Zrobiłem małą poprawe ucha, juz nic wiecej przy nim nie bede robic. Robie nastepna prace juz uwazając na te karygodne błędy :)

115147e25338f02e.jpg

Napisano

Powiem Ci, że ucho jest i tak słabe, ale skoro to twoja 1 praca to nie będę się czepiał :] Jeśli chodzi o kształt to może i tobie się podoba, ale mi nie do końca stąd ta uwaga. Powodzenia w nauce.

Napisano

Jesli max to na razie Ci dobrze idzie (a na niego mi to wygląda), jesli Zbrush to cała masa błedów :)

UCHO!! (zemsta jest słodka :P) Grzbiet nosa bardzo waski, do reszty nie bede sie przyczepiał bo nie wiem co chciałes osiagnać

Napisano
Jesli max to na razie Ci dobrze idzie (a na niego mi to wygląda), jesli Zbrush to cała masa błedów :)

 

A co ma piernik do wiatraka, jaki by nie był to program to jest źle, nie anatomicznie itd.

Napisano
Jesli max to na razie Ci dobrze idzie (a na niego mi to wygląda), jesli Zbrush to cała masa błedów :)

UCHO!! (zemsta jest słodka :P) Grzbiet nosa bardzo waski, do reszty nie bede sie przyczepiał bo nie wiem co chciałes osiagnać

 

Wiedziałem, że się ucha przyczepisz :-) ...

 

 

Szczerze mówiąc to moja pierwsza głowa 3D x] ... mam już na swoim kompie drugą ładniejszą ... robie już przy niej 2h ... hehehe ... wzięło mnie ... nie wiem czemu ale po oglądnięciu filmu Artur i Minimki wzięło mnie na chęć nauki rigowanie i morphingu ... nie potrafię powiedzieć czemu ale cholernie mi się sposobała animacja minimków ... i chce coś w tym stylu osiągnąć ... a nie da się rigować i morphować jak się nie ma na czym to robić :-) ... moja wada polega na tym, że nigdy nie musiałem modelować obiektów głatkich z gęstą siatką (np. ciało człowieka) ... i cholera jest to wyzwanie ... zapaleńczo teraz modeluje głowy :-) ... parę dni temu zacząłem ale moje prace głów raczej nie przypominały, a to co zamieściłem chyba głowę przypomina? :-) ... trenuje dalej, a co :P ... sobie kiedyś minimka wymodeluje :P ... cholera ale mi się ten film spodobał :O

 

 

_kuba_ -> Nie mogę zaprzeczyć :P

Napisano

_kuba_ -> chciałem wyrazic przez to, ze wymodelowanie mordki w maxie jest duuuuuuuzo trudniejsze niz w zbrushu. Jesli to był by zbrush to smiech na sali - 10 min nad tym posiedział. Ale to jest max wiec ja mam respa do niego, bo modelowanie w wczesniej wymienionym programie nigdy mi nie szło i organika jest bardzo trudna (zrobiłem sobie raz base głowy, z ktorego korzystam w zbrushu, ale po ciezkiej walce). Ot co :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności