Skocz do zawartości

Speed Modelling, modeling 3D, modele testowe.


Salvator

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Czesc Gniotek;) jak myslisz: czy 'rzezba' przypomina cialo ? przemysl to, porownaj do siebie/rodziny/sąsiadki;)

i znowu txt Klicka:*:" CZY CI SIE PODOBA?? jezeli nie to innym tym bardziej NIE"

 

zrob kolejne Cialo i jak Tobie sie spodoba! to zapodaj a ktos napewno oceni i skomentuje co i jak:)

przegladaj tez innych prace, porównuj, analizuj;)

chodzby swietnego http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=39135

 

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej adekwatne byłoby słowo "studio", bo to tylko do pokazania modelu. A mnie się i tak podoba. ;)

Ciemno? U mnie jest bardzo jasno, a czerń powinienem nawet przyciemnić. :)

Materiały oczywiście na szybko, tego chyba wyjaśniać nie trzeba, ale na wszelki wypadek...

I... tak, to jest materiał (a w sumie skóra) nałożona na rurki. Ładne krzesło imo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz to są takie speedy ( ja to nazywam= odwal sie i nie wracaj ), które nie wymagają wielu umiejętności a co za tym idzie nie są na wysokim poziomie. Proponuje ci zrobić coś porządnego a potem tu walnąć. Pozdrawiam.

Mogłbyś usciślić swoja wypowiedz? O jakie umiejetnosci Ci chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert mało konstruktywna krytyka;P;)

Ramsez-> to jest lov poly wiec kazdy vertex musi miec sens i przedstawiac coraz wierniej concept... zobacz ze wiele vexow niema w tym modelu duzego znaczenia a wiele brakuje ktore by duzo zmienily(np usta) to wyglada troche jak bys z z sfery powyciagał troche segmentow i zrobil postac ale dalej czuc ze to do polowy sfera:P

zmodeluj go jeszcze raz wg schematu: postawa(budowa czaszki)i jej kształt+konczyny(rogi itp) a na koncu detal... kazdy z vertexow modelu powienien byc przez Ciebie ustawiony, i jezeli model ma skonczyc w zbrushu/mudzie to podobe wielkosci faceow(odległosci miedzy krawedziami itp..)

 

powodzenia!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert mało konstruktywna krytyka;P;)

Ramsez-> to jest lov poly wiec kazdy vertex musi miec sens i przedstawiac coraz wierniej concept... zobacz ze wiele vexow niema w tym modelu duzego znaczenia a wiele brakuje ktore by duzo zmienily(np usta) to wyglada troche jak bys z z sfery powyciagał troche segmentow i zrobil postac ale dalej czuc ze to do polowy sfera:P

zmodeluj go jeszcze raz wg schematu: postawa(budowa czaszki)i jej kształt+konczyny(rogi itp) a na koncu detal... kazdy z vertexow modelu powienien byc przez Ciebie ustawiony, i jezeli model ma skonczyc w zbrushu/mudzie to podobe wielkosci faceow(odległosci miedzy krawedziami itp..)

 

powodzenia!:)

 

W skrócie: popracuj nad topologia siatki !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiałem się, czy by nie pokazać ten model w tym dziale i chyba jednak go tutaj pokażę. Model może będę rozwijał w przyszłości, może powstanie coś z tego. Czas modelowania gdzieś 2h, może troszkę dłużej. Nie wiem czy to jeszcze speed, ale ja nie umiem na razie szybko modelować. xD

 

http://img512.imageshack.us/img512/9985/alavampiro01xr8.jpg

 

http://img512.imageshack.us/img512/1798/alavampiro01winterveran8.jpg

 

http://img209.imageshack.us/img209/6163/alavampiro012hd6.jpg

 

http://img528.imageshack.us/img528/2849/alavampiro01wireiw0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności