adek Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Firma Thinkinetic wydała nową wersję Pulldownit oznaczoną numerem 2.5. Pull down it! to plugin dla programów 3ds Max oraz Maya pozwalający na przeprowadzanie symulacji zniszczeń takich jak pęknięcia, złamania. Zobacz wideo. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2853 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Q'bot Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Nie porywa... mógłby chociać automatycznie zasymulować punkty pęknięć, a nie manualnie je ustawiać przed uderzeniem. Z resztą, nawet cinemy nie obsługuje, więc nie ma się czym interesować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Traitor Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 No faktycznie, jezeli nie obsluguje Cinemy to juz nie warto o nim pisac....:) Adek dzieki za info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 polaki . Link to comment Share on other sites More sharing options...
uncle Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 ciekawe jak ze stabilnoscia;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam_Guzowski Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Używam tego programu od początku jego powstania i jest naprawdę dobry.Ale kto ocenia program nie testując go wcześniej? A co to ta "Cinema"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
praetorian Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 A co to ta "Cinema"? Taki program do 3d na amige Link to comment Share on other sites More sharing options...
legomir Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 (edited) Ja tam słyszałem, że na tą Cineme nawet nie ma oficjalnego builda Vray'a chociaż 70% użytkowników C4D w nim renderuje PS tysieczny post ^^ Edited April 16, 2013 by legomir Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelkos Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 To ja moze tak bardziej w temacie:] Moglby ktos powiedziec jak to wypada w porownaniu do RayFire ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaRCuSZ Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Rayfire to gigantyczny kombajnokolos. Nie ma w zasadzie żadnego porównania między tymi dwoma softami. PDI to taki malutki sofcik do prostych tasków. Powyżej 3-4 tysięcy obiektów staje się nieużywalny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelkos Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Dzieki, czyli niejako potwierdziles to oczym pomyslalem kiedy obejrzalem ten filmik z prezentacji PDI. PDI jest jeszcze z tylu za RayFire ale dobrze ze jest jakas konkurencja, nam to powinno wyjsc na zdrowie Link to comment Share on other sites More sharing options...
czaps Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Polecam sprawdzić sobie też tą wtyczkę jeśli ktoś używa Mayę. http://www.fracture-fx.com/ Tak dla porównania ;) pozdro czaps Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now