Napisano 9 Kwiecień 201312 l Firma Thinkinetic wydała nową wersję Pulldownit oznaczoną numerem 2.5. Pull down it! to plugin dla programów 3ds Max oraz Maya pozwalający na przeprowadzanie symulacji zniszczeń takich jak pęknięcia, złamania. Zobacz wideo. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2853
Napisano 10 Kwiecień 201312 l Nie porywa... mógłby chociać automatycznie zasymulować punkty pęknięć, a nie manualnie je ustawiać przed uderzeniem. Z resztą, nawet cinemy nie obsługuje, więc nie ma się czym interesować.
Napisano 10 Kwiecień 201312 l No faktycznie, jezeli nie obsluguje Cinemy to juz nie warto o nim pisac....:) Adek dzieki za info.
Napisano 10 Kwiecień 201312 l Używam tego programu od początku jego powstania i jest naprawdę dobry.Ale kto ocenia program nie testując go wcześniej? A co to ta "Cinema"?
Napisano 10 Kwiecień 201312 l Ja tam słyszałem, że na tą Cineme nawet nie ma oficjalnego builda Vray'a chociaż 70% użytkowników C4D w nim renderuje PS tysieczny post ^^ Edytowane 16 Kwiecień 201312 l przez legomir
Napisano 10 Kwiecień 201312 l To ja moze tak bardziej w temacie:] Moglby ktos powiedziec jak to wypada w porownaniu do RayFire ?
Napisano 11 Kwiecień 201312 l Rayfire to gigantyczny kombajnokolos. Nie ma w zasadzie żadnego porównania między tymi dwoma softami. PDI to taki malutki sofcik do prostych tasków. Powyżej 3-4 tysięcy obiektów staje się nieużywalny.
Napisano 12 Kwiecień 201312 l Dzieki, czyli niejako potwierdziles to oczym pomyslalem kiedy obejrzalem ten filmik z prezentacji PDI. PDI jest jeszcze z tylu za RayFire ale dobrze ze jest jakas konkurencja, nam to powinno wyjsc na zdrowie
Napisano 12 Kwiecień 201312 l Polecam sprawdzić sobie też tą wtyczkę jeśli ktoś używa Mayę. http://www.fracture-fx.com/ Tak dla porównania ;) pozdro czaps
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto