Jedaith Napisano 11 Kwiecień 2013 Napisano 11 Kwiecień 2013 Wyszła beta programu do generowania tekstur na podstawie heigmapy albo normalmapy. Wygląda bardzo obiecująco, właśnie testuję wersję beta. https://www.knaldtech.com/
floo Napisano 11 Kwiecień 2013 Napisano 11 Kwiecień 2013 Sam jestem już po testach i muszę przyznać że przydatne narzędzie do szybkiego podglądu modeli. Opcja wypiekania map z normalki daje szybkie efekty. Doskonale sprawdzi się dla osób które malują teksturki. Tutek dla leniwych:
Monio Napisano 11 Kwiecień 2013 Napisano 11 Kwiecień 2013 Interface jest super. Szkoda że to nie ma wypalania normalek z hi-poly. Wtedy byłoby idealnie. Na szczęście ptaszki ćwierkają że zupełnie nowy xnormal pojawi się w ciągu najbliższych paru miechów.
jacenty Napisano 12 Kwiecień 2013 Napisano 12 Kwiecień 2013 Interface jest super. Szkoda że to nie ma wypalania normalek z hi-poly. Wtedy byłoby idealnie. Na szczęście ptaszki ćwierkają że zupełnie nowy xnormal pojawi się w ciągu najbliższych paru miechów. xnormal daje mocno rade wiec nie wiem skad ten zawod
Monio Napisano 12 Kwiecień 2013 Napisano 12 Kwiecień 2013 Ty mówisz o interface czy tym jakie robi bejki? W xnormalu interface i podgląd modeli jest przestarzały. Tak na prawdę żeby zobaczyć jak ci wyszedł bake musisz odpalać marmoseta albo silnik bo ten wbudowany to bieda. Bejki świetne ale ich podgląd na modelu to strata czasu. W tym cudzie z newsa masz super zrobiony podgląd i tak to powinno (i niedługo będzie) działać w xN.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się