Jump to content

Knald - wypalanie tekstur z pomocą GPU


Jedaith
 Share

Recommended Posts

Sam jestem już po testach i muszę przyznać że przydatne narzędzie do szybkiego podglądu modeli.

Opcja wypiekania map z normalki daje szybkie efekty. Doskonale sprawdzi się dla osób które malują teksturki.

Tutek dla leniwych:

Link to comment
Share on other sites

Interface jest super. Szkoda że to nie ma wypalania normalek z hi-poly. Wtedy byłoby idealnie. Na szczęście ptaszki ćwierkają że zupełnie nowy xnormal pojawi się w ciągu najbliższych paru miechów.

 

xnormal daje mocno rade wiec nie wiem skad ten zawod

Link to comment
Share on other sites

Ty mówisz o interface czy tym jakie robi bejki? W xnormalu interface i podgląd modeli jest przestarzały. Tak na prawdę żeby zobaczyć jak ci wyszedł bake musisz odpalać marmoseta albo silnik bo ten wbudowany to bieda. Bejki świetne ale ich podgląd na modelu to strata czasu. W tym cudzie z newsa masz super zrobiony podgląd i tak to powinno (i niedługo będzie) działać w xN.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy