Skocz do zawartości

Knald - wypalanie tekstur z pomocą GPU


Jedaith

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sam jestem już po testach i muszę przyznać że przydatne narzędzie do szybkiego podglądu modeli.

Opcja wypiekania map z normalki daje szybkie efekty. Doskonale sprawdzi się dla osób które malują teksturki.

Tutek dla leniwych:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interface jest super. Szkoda że to nie ma wypalania normalek z hi-poly. Wtedy byłoby idealnie. Na szczęście ptaszki ćwierkają że zupełnie nowy xnormal pojawi się w ciągu najbliższych paru miechów.

 

xnormal daje mocno rade wiec nie wiem skad ten zawod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty mówisz o interface czy tym jakie robi bejki? W xnormalu interface i podgląd modeli jest przestarzały. Tak na prawdę żeby zobaczyć jak ci wyszedł bake musisz odpalać marmoseta albo silnik bo ten wbudowany to bieda. Bejki świetne ale ich podgląd na modelu to strata czasu. W tym cudzie z newsa masz super zrobiony podgląd i tak to powinno (i niedługo będzie) działać w xN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności