patryk1419 Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Witam, chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób mogę uzyskać taki efekt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Cześć. Wiesz, szczerze mówiąc nie za dużo tutaj widać. Nie wiem w czym chcesz stworzyć tą teksturę, czy PS czy chodzi Ci o mapkę w Maxie. Jeśli max - na pewno możesz się pobawić noisem - zmienić wartość min i max, przez co uzyskasz "ostrzejsze" krawędzie wypukłości/zagłębień. No i typ noisa zmień na odpowiedni, w tym wypadku najlepiej będzie turbulence - ale działam z pamięci, sprawdź sam. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
patryk1419 Posted April 22, 2013 Author Share Posted April 22, 2013 Robię oczywiście w maxie. Udało mi się znaleźć zdjęcie przedstawiające całość. Bawię się teraz tym noise, ale nie mogę osiągnąć tych wypukłości. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted April 22, 2013 Share Posted April 22, 2013 Pamiętaj, że obiekt musi być zmapowany no i musisz mieć poprawną skalę - jeżeli nie masz to pobaw się parametrem "scale" żeby było cokolwiek widać. Możesz też pomixować różne mapki, porobić maski - cholernie dużo rzeczy da się zrobić wykorzystując tylko i wyłącznie dostępne w maxie mapki. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damienza Posted April 24, 2013 Share Posted April 24, 2013 jeśli już ustawisz odpowiednie wartości noisa to potestuj też wartości bumpa od -1 do 1 albo i więcej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mulholland Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 Tak mi się widzi czy to nie jest czasem mapka "smoke". Link to comment Share on other sites More sharing options...
legomir Posted May 5, 2013 Share Posted May 5, 2013 A nie fractal? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GreenScreen Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Hej, Wydaje mi się, że podobny efekt uzyskasz dodając do Map -> Bump(Ustaw wartość na -50) -> Cellular -> W Cell Characteristics zmieniasz Circular na Chips oraz Size na 1,5 i Spread 1,0. Jeżeli jest za mała lub za dużo wgłębień to zwiększasz bądź zmniejszasz spread. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now