Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć. Wiesz, szczerze mówiąc nie za dużo tutaj widać. Nie wiem w czym chcesz stworzyć tą teksturę, czy PS czy chodzi Ci o mapkę w Maxie. Jeśli max - na pewno możesz się pobawić noisem - zmienić wartość min i max, przez co uzyskasz "ostrzejsze" krawędzie wypukłości/zagłębień. No i typ noisa zmień na odpowiedni, w tym wypadku najlepiej będzie turbulence - ale działam z pamięci, sprawdź sam. :)

Napisano

Pamiętaj, że obiekt musi być zmapowany no i musisz mieć poprawną skalę - jeżeli nie masz to pobaw się parametrem "scale" żeby było cokolwiek widać. Możesz też pomixować różne mapki, porobić maski - cholernie dużo rzeczy da się zrobić wykorzystując tylko i wyłącznie dostępne w maxie mapki. :)

Napisano

Hej,

Wydaje mi się, że podobny efekt uzyskasz dodając do Map -> Bump(Ustaw wartość na -50) -> Cellular -> W Cell Characteristics zmieniasz Circular na Chips oraz Size na 1,5 i Spread 1,0. Jeżeli jest za mała lub za dużo wgłębień to zwiększasz bądź zmniejszasz spread.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności