wiecho Napisano 1 Maj 2013 Napisano 1 Maj 2013 (edytowane) Witam wszystkich! Widzę ze zaczynają się dziwactwa w tankach to i ja swojego pokaże Mark A (Whippet) – brytyjski czołg z okresu I wojny światowej. Zaznacze ze powoli praca idzie bo nie bardzo czas jest. Edytowane 17 Maj 2013 przez wiecho
Pixel-Factory Napisano 1 Maj 2013 Napisano 1 Maj 2013 Mega ciekawy projekt !! zresztą wszystko z tego okresu jest ciekawe :) Trzymam kciuki , i bedę śledził postępy ,a jak potrzebujesz dokumentacji to pisz .
wiecho Napisano 1 Maj 2013 Autor Napisano 1 Maj 2013 Dzięki Pixel twoje modele tez są MEGA. Pozdro dla Klimka bo mnie podpuscił z tym modelem :)
kliment woroszyłow Napisano 1 Maj 2013 Napisano 1 Maj 2013 bez gąsek wygląda dziwnie:) Ładnie...będę zaglądał ;)
wiecho Napisano 1 Maj 2013 Autor Napisano 1 Maj 2013 Klimek mówisz ze wygląda dziwnie bez gąsek a ogólnie tank nie wygląda dziwnie w realu? taki dziwak trochę :)
wiecho Napisano 2 Maj 2013 Autor Napisano 2 Maj 2013 Zamieszczam kolejny up. Zostaje do wymodelowania jeszcze układ jezdny.
Lukasz2244 Napisano 3 Maj 2013 Napisano 3 Maj 2013 Fajnie, czekam na więcej. Ps. ładny to on nie jest :)
Reanimator Napisano 4 Maj 2013 Napisano 4 Maj 2013 Do czego Ci te dwa zageszczenia po prawej, ktore widac na ostatnim screenie, skoro w shaded jest tam plasko?
wiecho Napisano 4 Maj 2013 Autor Napisano 4 Maj 2013 Reanimator tam nie schodzi do konca tak zaokrąglone tylko sa dwa ostre sciecia. To nie chodzi ze płasko tylko chciałem zaostrzyc krawędzie od gory i dołu. zobacz na referki w necie.
Reanimator Napisano 4 Maj 2013 Napisano 4 Maj 2013 Yhm:) Ale nie musisz ciagnac tej krawedzi przez caly obiekt:) Tworzysz sobie niepotrzebna ilosc poligonow, ktora wydluza Ci render, wyswietlanie w viewporcie, itp.
wiecho Napisano 4 Maj 2013 Autor Napisano 4 Maj 2013 (edytowane) Troche udało mi sie wyskubac detalu to zamieszczam sa jeszcze poprawki tu i tam ale narazie starczy :) Edytowane 4 Maj 2013 przez wiecho
wiecho Napisano 4 Maj 2013 Autor Napisano 4 Maj 2013 (edytowane) Dzieki Reanimator wiesz wszystko na tym etapie da się poprawić. Narazie starcza ramu to robię czasami aby szybciej nie patrząc na wagę poly. Postaram się zrzucić trochę poly :) Edytowane 4 Maj 2013 przez wiecho
wiecho Napisano 5 Maj 2013 Autor Napisano 5 Maj 2013 Ludziska dajcie trochę krytyki negatywnej lub pozytywnej co jest dobrze a co źle bo jeżeli się robi model zdaje się ze wszystko w miarę gra ale czasami się błędów nie widzi przez modelowanie skupianie się na tym co się robi a potem byki wychodzą. Myślę ze forum WIP jest od tego żeby napisać wytknąć błędy lub pochwalić ze ze ok a tu odzewu prawie wcale! Dzięki KLIMENT ,PIXEL-FACTORY, REANIMATOR, LUKASZ2244!!
Lucek Napisano 5 Maj 2013 Napisano 5 Maj 2013 Stary cóż ci można napisać. Świetne modele, dawaj do przodu i pokazuj całość. Na czołgach to chyba tylko Kliment się na tyle zna żeby wytykać ci błędy. Zakładam że masz dobrze zdokumentowane, skoro zaszedłeś już tak daleko;) Jak zaczniesz tekstuki to się zacznie komentowanie;)
wiecho Napisano 5 Maj 2013 Autor Napisano 5 Maj 2013 Dzieki Lucek! Ale tekstury to juz inna bajka ja w texturach to jestem nie za dobry jak narazie to tylko modeling teksturowanie to bedzie (nauka) mozna powiedziec na tym modelu. Jak narazie chce modeling skonczyc w calosci
wiecho Napisano 5 Maj 2013 Autor Napisano 5 Maj 2013 (edytowane) Załączam renderki jak to mniej więcej wygląda na całości. Edytowane 5 Maj 2013 przez wiecho
kliment woroszyłow Napisano 5 Maj 2013 Napisano 5 Maj 2013 Przednia robota! Gdzieś ty się tego nauczył bo nie na Tirach przecie...niech no pomyślę... ;D
wiecho Napisano 5 Maj 2013 Autor Napisano 5 Maj 2013 Dzieki Wojtek! Niech pomysle...w ciezarowce nic nie robie bo trzeba troche sie przespac. Ale chyba wiem kto mnie nauczyl! DZIĘKI mistrzu :)
Lukasz2244 Napisano 8 Maj 2013 Napisano 8 Maj 2013 Witaj wiecho :) Zacznę na wstępnie tak - od krytykowania są koledzy, którzy mają w na tej stronie mega wypasione prace. Oni mają prawo wytykać Ci błędy. Ja zawsze kieruję się taką zasadą. Wytykać błędy może każdy, ale nie każdy krytykujący ma umiejętności by skrytykowaną prace samemu wykonać :). Troszkę pokrętnie, ale mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi :). Nic się nie zmieniło świetnie Ci idzie. Podziwiam i zazdroszczę umiejętności!. Pozdrawiam Łukasz
Lukasz2244 Napisano 8 Maj 2013 Napisano 8 Maj 2013 (edytowane) ja się w 100% podpisuje to słowami Łukasza :) Hmm, akurat to Ty jesteś w tym GRONIE, którzy mogą krytykować :)!. A tak na poważnie wiecho sam widzisz, że model jest wypas. Mam nadzieję, że teksturowanie go będzie równie dobre jak sam model. Tego Ci życzę i czekam na więcej. Pozdrawiam Łukasz Edytowane 8 Maj 2013 przez Lukasz2244
wiecho Napisano 10 Maj 2013 Autor Napisano 10 Maj 2013 Dzieki Pixel-Factory i Lukasz2244 za wpis ktory bedzie motywowal do dalszej pracy nad modelem!
wiecho Napisano 12 Maj 2013 Autor Napisano 12 Maj 2013 Mały update z gąskami nie są jeszcze skończone w całości i dopasowane jak trzeba ale wyjeżdżam to pokarze co jest :)
wiecho Napisano 16 Maj 2013 Autor Napisano 16 Maj 2013 Witam zamieszczam skończony model. Teraz zostanie dodanie teksturek. Milego ogladania :) - - - Połączono posty - - - A tu trochę PS-a chyba z nudów :D
wiecho Napisano 17 Maj 2013 Autor Napisano 17 Maj 2013 Dzieki Logos :) Bedzie meka teraz z texturami :(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się