Jump to content

OctaneRender™ Standalone 1.20 update


deshu
 Share

Recommended Posts

Ciekawe dlaczemu tak powoli im idzie implementacja OpecCL'a...

 

Bo raz rdzenie radeonów nie są za intelifetne, a druga sprawa Open CL ma kiepską bilbioteke w porównaniu do CUDY, i trzeba dużo bardziej kombinować. No i jeśli wierzyć Blenderowi i ich twórcą to poprawny kod zatwierdzony przez AMD nie przechodzi przez ich kompilator. hahaha

 

Szkoda że karty nvidi nie są dobre w OpenGL bo wtedy to by się je kupowało już bez zastanowienia.

Link to comment
Share on other sites

z tego co wiem, to oni nawet nie myslą o OpenCL, ale moze przegapiłem jakiś wątek.

 

Mam nadzieje, ze to nadal sie łąpie pod moją wersję beta kupioną. Nie moge sie doczekać az zaczne cos skrobać znów w 3D.

 

edit: panoramic camera czad, z dobrym skryptem moze być naprawdę ciekawym narzędziem.

Link to comment
Share on other sites

Szkoda że karty nvidi nie są dobre w OpenGL bo wtedy to by się je kupowało już bez zastanowienia.

 

Ani OGL ani OCL... Dodając obsługę OpenCL'a znacząco przyśpieszyliby rendering - konkurencja w postaci Indigo już od jakiegoś czasu wspiera otwarty standard i działa on znacznie szybciej niż antyczne cuda.

 

BTW. Znalazł już ktoś testy porównawcze cudów i OCL na Creative Cloud'zie?

Link to comment
Share on other sites

olaf: Łapiesz się łapiesz. Ale na standalone'a, bo plugin do maxa i tak kosztuje niezłą kasę. Wczoraj z ciekawości ściągnąłem najnowszą wersję i odpaliłem, i muszę przyznać że wydajność bardzo wzrosła od wersji 1.0 cośtam. Widać że sporo zoptymalizowali ten swój silnik, i program stał się używalny, nie tylko dla desperatów;) Do zabawy mistrzostwo świata. Do zarabiania nie wiem, bo nie używam;)

Link to comment
Share on other sites

To git. Mi sie w sumie raz przydał, jak proste bryły wnętrza odpaliłem klientowi przed kompem, włączyłem stereoskopię, dałem okulary i ogladalismy to z roznych stron. Niby drobiazg ale realtime dał radę naprawdę super.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy