deshu Napisano 26 Czerwiec 2013 Napisano 26 Czerwiec 2013 Hejo. Wczoraj ogłoszono że OctaneRender™ Standalone 1.20 available. Changelog i filmik na: http://render.otoy.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=33491
Q'bot Napisano 28 Czerwiec 2013 Napisano 28 Czerwiec 2013 Ciekawe dlaczemu tak powoli im idzie implementacja OpecCL'a...
Kramon Napisano 28 Czerwiec 2013 Napisano 28 Czerwiec 2013 Ciekawe dlaczemu tak powoli im idzie implementacja OpecCL'a... Bo raz rdzenie radeonów nie są za intelifetne, a druga sprawa Open CL ma kiepską bilbioteke w porównaniu do CUDY, i trzeba dużo bardziej kombinować. No i jeśli wierzyć Blenderowi i ich twórcą to poprawny kod zatwierdzony przez AMD nie przechodzi przez ich kompilator. hahaha Szkoda że karty nvidi nie są dobre w OpenGL bo wtedy to by się je kupowało już bez zastanowienia.
olaf Napisano 28 Czerwiec 2013 Napisano 28 Czerwiec 2013 z tego co wiem, to oni nawet nie myslą o OpenCL, ale moze przegapiłem jakiś wątek. Mam nadzieje, ze to nadal sie łąpie pod moją wersję beta kupioną. Nie moge sie doczekać az zaczne cos skrobać znów w 3D. edit: panoramic camera czad, z dobrym skryptem moze być naprawdę ciekawym narzędziem.
Kramon Napisano 28 Czerwiec 2013 Napisano 28 Czerwiec 2013 No tym panoramiciem to normalnie można swoje studio do HDR'a strzelić czy też HDR environmentu. A co więcej można zrobić animowanego HDR'a z enviro...
Q'bot Napisano 28 Czerwiec 2013 Napisano 28 Czerwiec 2013 Szkoda że karty nvidi nie są dobre w OpenGL bo wtedy to by się je kupowało już bez zastanowienia. Ani OGL ani OCL... Dodając obsługę OpenCL'a znacząco przyśpieszyliby rendering - konkurencja w postaci Indigo już od jakiegoś czasu wspiera otwarty standard i działa on znacznie szybciej niż antyczne cuda. BTW. Znalazł już ktoś testy porównawcze cudów i OCL na Creative Cloud'zie?
Kramon Napisano 28 Czerwiec 2013 Napisano 28 Czerwiec 2013 Dokładnie to jest durny paradoks z tym CUDA, rozjechali się strasznie i w sumie Cuda nadaje się tylko do renderingu :X
legomir Napisano 28 Czerwiec 2013 Napisano 28 Czerwiec 2013 Twórcy Octane skupiają sie teraz głównie na stworzeniu GPU renderfarmy opcją ineraktywną i nieinteraktywną oraz na wykorzystaniu tego do gier można było przeczytać o tym jakiś czas temu w artykule na FxGuide.
Lucek Napisano 28 Czerwiec 2013 Napisano 28 Czerwiec 2013 olaf: Łapiesz się łapiesz. Ale na standalone'a, bo plugin do maxa i tak kosztuje niezłą kasę. Wczoraj z ciekawości ściągnąłem najnowszą wersję i odpaliłem, i muszę przyznać że wydajność bardzo wzrosła od wersji 1.0 cośtam. Widać że sporo zoptymalizowali ten swój silnik, i program stał się używalny, nie tylko dla desperatów;) Do zabawy mistrzostwo świata. Do zarabiania nie wiem, bo nie używam;)
olaf Napisano 28 Czerwiec 2013 Napisano 28 Czerwiec 2013 To git. Mi sie w sumie raz przydał, jak proste bryły wnętrza odpaliłem klientowi przed kompem, włączyłem stereoskopię, dałem okulary i ogladalismy to z roznych stron. Niby drobiazg ale realtime dał radę naprawdę super.
Lucek Napisano 28 Czerwiec 2013 Napisano 28 Czerwiec 2013 No dla laika to jest kosmos;) To tak jak oglądanie papieru foto w ciemni;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się