adek Posted July 19, 2013 Share Posted July 19, 2013 Fundacja Blender wydała właśnie nową wersją Blendera oznaczoną numerem 2.68. Więcej informacji w rozwinięciu. Pełna treść: Blender 2.68 Link to comment Share on other sites More sharing options...
50Groszy Posted July 19, 2013 Share Posted July 19, 2013 Fantastyczne usprawnienia modelowania dodali :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramon Posted July 20, 2013 Share Posted July 20, 2013 no właśnie a w sumie ten news tak trochę napisany na siłe, kiedyś te newsy był długie wszystko ładnie było opisane i pokazane i zawsze była dyskusja a tak to lipson. Jak wyszedł max 2014 to było chyba z 50 newsów. Mimo tego żę ten blender ma więcej nowości od maxa hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
mallow Posted July 20, 2013 Share Posted July 20, 2013 Kramon, to trzeba było napisać dłuższego newsa i zgłosić Adkowi. A co do Blendera, to bardzo fajne wydanie. Skoncentrowali się na usprawnieniu paru narzędzi, przyśpieszeniu Cyclesa, poprawie błędów, a poza tym i tak parę fajnych nowości doszło. Dobry release. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adek Posted July 20, 2013 Author Share Posted July 20, 2013 To fakt. Ale dłuższe newsy pisał n-pigeon. On na pewno mógłby szczegółowo powiedzieć to i owo. Ja napisałem informację z linkiem do źródla. Ciężko mnie osobiście się rozpisywać więcej o nowościach - link na wiki Blendera jest dosyć*klarowny, a nie wiem czy kopiowanie tego tutaj ułatwiłoby sprawę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
le_chu Posted July 20, 2013 Share Posted July 20, 2013 Od tej wersji działają włosy na GPU i Cycles jest chyba pierwszym silnikiem, który dźwignął tego typu ficzer :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
legomir Posted July 20, 2013 Share Posted July 20, 2013 http://render.otoy.com/newsblog/?p=156 Octane było jednak pierwsze, nie mniej i tak nieźle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
le_chu Posted July 20, 2013 Share Posted July 20, 2013 Niedawno wyszedł Octane 1.2 i nie zauważyłem opcji by renderować włosy inaczej niż przez instancing (który oczywiście jest już w Cyclesie od milionów lat ;) ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now