Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Da się jakoś przyśpieszyć wyświetlanie ciężkich obiektów np. z ZBrush? Chodzi mi o takie jakieś oszczędniejsze wyświetlanie, niektóre softy to mają i różnie się to nazywa. Może ktoś będzie wiedział o co mi chodzi.

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

można włączyć modyfikator decimate w widoku, a w renderze zostawić wyłączony jeśli potrzebujesz kształtów zgrubnych w viewporcie na przykład do komponowania sceny, jeśli nie potrzebujesz, to możesz w panelu object właczyć, żeby się model wyświetlał jako bounding box - to dobre zwłaszcza dla jakichś systemów cząsteczek, gdzie dużo modeli i w sumie się robi ciężko, ale pytałeś chyba o obiekt z masywną geometrią, więc decimate.

Napisano
  • Autor

A da się zrobić tak jak np w XSI. Wyświetla się jako shaded a jak poruszę kamerą to zamienia się na bounding box?

Napisano

nie, nie spotkałem się z tym. jedno co mi podobne przychodzi do głowy, to w sculpt mode jest opcja fast navigate, która przy nawigacji wyłącza multires. czyli jak rzeźbisz to jest 8 poziom na przykład wyświetlany, a jak obracasz, to podstawowa siatka, czy tam pierwszy poziom. Mnie to prywatnie dezorientuje, już wolę [h] i ukryć kawał siatki.

Napisano

jest jeszcze coś takiego jak globalny poziom subdiv, który będzie wyświetlany w viewporcie bez względu na wartość subdiv ustawioną w modyfikatorze dla poszczególnego obiektu... ale to działa raczej dla obiektów od początku robionych w Blenderze, nie w zbrushu.

Pozostaje pytanie, po co Tobie obiekt z zbrusha w Blenderze... możesz go potraktować decimation masterem i nim operować w viewporcie, a ciężkiego klocka z zbrusha włączyć tylko dla renderu.

O ile mi wiadomo, po to wymyślili xnormal, żeby takich klocków z zbrusha nie ładować do Blendera :-)

Napisano

animag pozamiatałeś, on o blendera pyta

gryzon jest cos takiego ale obawiam się z tylko w trybie sculptu, to co podał ikkiz i chrupek to jedyne sposoby które do głowy mi przychodzą

Napisano

Czy Blender (v. 2.68) generalnie dobrze sobie radzi w operowaniu na scenie, gdzie mamy wiele takich obiektów high-poly?

Napisano
  • Autor
animag pozamiatałeś, on o blendera pyta

gryzon jest cos takiego ale obawiam się z tylko w trybie sculptu, to co podał ikkiz i chrupek to jedyne sposoby które do głowy mi przychodzą

 

A propo maxa. Przez ostatni rok musiałem go używać po raz pierwszy odkąd się zetknąłem z grafiką3d. I powiem wam szczerze że byłem bardzo zaskoczony jak toporny jest to soft, rozumiem że po prostu przestarzały. (musiałem się wygadać, przepraszam)

Napisano
Fajny trik z Remeshem usprawniający nawigację w Viewporcie, dzięki!

 

hehe służe pomocą jakmasz czas to polecam obczaić pozostałe filmiki

Napisano
animag pozamiatałeś, on o blendera pyta

 

za dużo maksa w maksie, macie mnie :p

 

co do Blendera to nie mam pojęcia

 

pzdr.

A

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.