legomir Napisano 10 Wrzesień 2013 Share Napisano 10 Wrzesień 2013 Tutorial Alberta, znalezłem przeglądając vimeo w szkole ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 10 Wrzesień 2013 Share Napisano 10 Wrzesień 2013 Widziałem to kilka dni temu -- moim zdaniem jeden z najlepszych tutoriali. Może warto dać linka, jeśli już napisałeś: http://tmdag.com/vopraytracer-pt1/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tmdag Napisano 11 Wrzesień 2013 Share Napisano 11 Wrzesień 2013 dddddddzieki ;] Poki co zaczalem od podstaw, potem dodam path tracing i inne bajery. Szczegolnie w Houdinim (lecz nie tylko) dobrze jest ROZUMIEC zasady w 3D. Latwiej jest debugowac sceny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 11 Wrzesień 2013 Share Napisano 11 Wrzesień 2013 Czy da się to jakoś przetłumaczyć na polski (tak się zastanawiam jak to wrzucić w newsy) :) Muszę zgooglać Houdini VOP... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 11 Wrzesień 2013 Share Napisano 11 Wrzesień 2013 VOP w Houdinim to takie programowanie przy użyciu graficznych bloczków zamiast kodu, więc po polsku VOP Raytracer to będzie VOP Raytracer. Chyba, że słowo Raytracer przetłumaczymy ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 11 Wrzesień 2013 Share Napisano 11 Wrzesień 2013 Nie nie. O to mi chodziło. Dla siebie i na przyszłość tez chciałem wiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 11 Wrzesień 2013 Autor Share Napisano 11 Wrzesień 2013 O ile pamiętam to VOP znaczy mniej więcej visual operators, sop surfce operators, pop particle operators, więc raczej nie ma sensu tego tłumaczyć to raczej: "ten typ(operator) tak ma". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 11 Wrzesień 2013 Share Napisano 11 Wrzesień 2013 VOP to VEX operator, a VEX to taki język. Z dokumentacji: VEX is a high-performance expression language used in many places in Houdini. VEX evaluation is typically very efficient giving performance close to compiled C/C++ code. VEX is not an alternative to scripting, but rather a smaller, more efficient general purpose language for writing shaders and custom nodes. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 11 Wrzesień 2013 Autor Share Napisano 11 Wrzesień 2013 Oj zapomniało mi się ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xaia Napisano 13 Wrzesień 2013 Share Napisano 13 Wrzesień 2013 what kind of sorcery is this? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam_Guzowski Napisano 14 Wrzesień 2013 Share Napisano 14 Wrzesień 2013 Świetny artykuł. Nigdy za dużo wiedzy o VOPach ;) poziękować chciałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dr0cK Napisano 15 Wrzesień 2013 Share Napisano 15 Wrzesień 2013 Naprawde swietna sprawawa. Wielkie dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michax56 Napisano 15 Wrzesień 2013 Share Napisano 15 Wrzesień 2013 Super materiały edukacyjne! Nie korzystam z Houdini ale raytracing wytłumaczony i zaprezentowany świetnie! Dużo lepiej do mnie trafiło niż książkowe opisy. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norden Napisano 16 Wrzesień 2013 Share Napisano 16 Wrzesień 2013 oj tam oj tam ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się