Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dddddddzieki ;]

 

Poki co zaczalem od podstaw, potem dodam path tracing i inne bajery.

Szczegolnie w Houdinim (lecz nie tylko) dobrze jest ROZUMIEC zasady w 3D. Latwiej jest debugowac sceny :)

Napisano

VOP w Houdinim to takie programowanie przy użyciu graficznych bloczków zamiast kodu, więc po polsku VOP Raytracer to będzie VOP Raytracer. Chyba, że słowo Raytracer przetłumaczymy ;)

Napisano

O ile pamiętam to VOP znaczy mniej więcej visual operators, sop surfce operators, pop particle operators, więc raczej nie ma sensu tego tłumaczyć to raczej: "ten typ(operator) tak ma".

Napisano

VOP to VEX operator, a VEX to taki język. Z dokumentacji:

VEX is a high-performance expression language used in many places in Houdini. VEX evaluation is typically very efficient giving performance close to compiled C/C++ code. VEX is not an alternative to scripting, but rather a smaller, more efficient general purpose language for writing shaders and custom nodes.

Napisano

Super materiały edukacyjne! Nie korzystam z Houdini ale raytracing wytłumaczony i zaprezentowany świetnie! Dużo lepiej do mnie trafiło niż książkowe opisy. Dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności