Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 8,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dddddddzieki ;]

 

Poki co zaczalem od podstaw, potem dodam path tracing i inne bajery.

Szczegolnie w Houdinim (lecz nie tylko) dobrze jest ROZUMIEC zasady w 3D. Latwiej jest debugowac sceny :)

Napisano

VOP w Houdinim to takie programowanie przy użyciu graficznych bloczków zamiast kodu, więc po polsku VOP Raytracer to będzie VOP Raytracer. Chyba, że słowo Raytracer przetłumaczymy ;)

Napisano
  • Autor

O ile pamiętam to VOP znaczy mniej więcej visual operators, sop surfce operators, pop particle operators, więc raczej nie ma sensu tego tłumaczyć to raczej: "ten typ(operator) tak ma".

Napisano

VOP to VEX operator, a VEX to taki język. Z dokumentacji:

  Cytat

VEX is a high-performance expression language used in many places in Houdini. VEX evaluation is typically very efficient giving performance close to compiled C/C++ code. VEX is not an alternative to scripting, but rather a smaller, more efficient general purpose language for writing shaders and custom nodes.

Napisano

Super materiały edukacyjne! Nie korzystam z Houdini ale raytracing wytłumaczony i zaprezentowany świetnie! Dużo lepiej do mnie trafiło niż książkowe opisy. Dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności