Napisano 10 Wrzesień 201311 l Widziałem to kilka dni temu -- moim zdaniem jeden z najlepszych tutoriali. Może warto dać linka, jeśli już napisałeś: http://tmdag.com/vopraytracer-pt1/.
Napisano 11 Wrzesień 201311 l dddddddzieki ;] Poki co zaczalem od podstaw, potem dodam path tracing i inne bajery. Szczegolnie w Houdinim (lecz nie tylko) dobrze jest ROZUMIEC zasady w 3D. Latwiej jest debugowac sceny :)
Napisano 11 Wrzesień 201311 l Czy da się to jakoś przetłumaczyć na polski (tak się zastanawiam jak to wrzucić w newsy) :) Muszę zgooglać Houdini VOP...
Napisano 11 Wrzesień 201311 l VOP w Houdinim to takie programowanie przy użyciu graficznych bloczków zamiast kodu, więc po polsku VOP Raytracer to będzie VOP Raytracer. Chyba, że słowo Raytracer przetłumaczymy ;)
Napisano 11 Wrzesień 201311 l Nie nie. O to mi chodziło. Dla siebie i na przyszłość tez chciałem wiedzieć.
Napisano 11 Wrzesień 201311 l Autor O ile pamiętam to VOP znaczy mniej więcej visual operators, sop surfce operators, pop particle operators, więc raczej nie ma sensu tego tłumaczyć to raczej: "ten typ(operator) tak ma".
Napisano 11 Wrzesień 201311 l VOP to VEX operator, a VEX to taki język. Z dokumentacji: Cytat VEX is a high-performance expression language used in many places in Houdini. VEX evaluation is typically very efficient giving performance close to compiled C/C++ code. VEX is not an alternative to scripting, but rather a smaller, more efficient general purpose language for writing shaders and custom nodes.
Napisano 15 Wrzesień 201311 l Super materiały edukacyjne! Nie korzystam z Houdini ale raytracing wytłumaczony i zaprezentowany świetnie! Dużo lepiej do mnie trafiło niż książkowe opisy. Dzięki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto