Ania Napisano 25 Wrzesień 2013 Share Napisano 25 Wrzesień 2013 Czy da się ustawić, żeby max nie snapował do objektów wyświetlanych jako box? (albo żeby snapował tylko do kantów boxa, a nie do niewidocznych kantów obiektu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Juzwa Napisano 25 Wrzesień 2013 Share Napisano 25 Wrzesień 2013 Nie chodzi o bounding box?..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 26 Wrzesień 2013 Autor Share Napisano 26 Wrzesień 2013 Chodzi o panel Display (monitorek z kosteczką) > Display Properties > Display as Box (albo ppm > Object Properties > Display Properties > Display as Box Mam dość złożony obiekt A, który wyświetlam w ten sposób. Pod spodem mam prosty obiekt B, do którego chcę snapować (np. do jego endpointów). Jest denerwujące że mimo że obiekt A jest wyświetlany jako box (czy tam bounding box, w każdym razie widać tylko obrys), snapuje do wszystkich jego niewidocznych endpointów, i trzeba się naszukać aż się znajdzie jakiegoś endpointa obiektu B. No i jak to wyłączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 26 Wrzesień 2013 Share Napisano 26 Wrzesień 2013 Klikasz prawym na ikonie magnesiku na gornym pasku (opcje snap'u) i w zakladce "Snaps" zaznaczasz opcje bounding box Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 26 Wrzesień 2013 Share Napisano 26 Wrzesień 2013 Cześć. Najprościej by było ukryć sobie niepotrzebny obiekt (hide) albo go zamrozić(freeze). Edit: Pawelkos to nie to, wtedy oprócz snapowania do vertexów będzie się też snapować do wierzchołków boxa, a nie o to chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 26 Wrzesień 2013 Share Napisano 26 Wrzesień 2013 A sorry rzeczywiscie zle przeczytalem :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 27 Wrzesień 2013 Autor Share Napisano 27 Wrzesień 2013 Miłosz dzięki, tak się da, tylko szkoda że nie można sobie zostawić włączonego obiektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 27 Wrzesień 2013 Share Napisano 27 Wrzesień 2013 Dlatego dobra opcja jest z freezowaniem. Bardzo przyjemny patent to wyciągnąć sobie na toolbara "freeze by hit" i "unfreeze by hit", podobnie z "hide". Bardzo miło i sprawnie się z tym działa. Powodzenia, pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 2 Październik 2013 Share Napisano 2 Październik 2013 Jak chcesz mieć snap to bounding box , to jedynym wyjściem będzie chyba ukrycie wszystkich vertexów w obiekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się