Napisano 25 Wrzesień 201311 l Czy da się ustawić, żeby max nie snapował do objektów wyświetlanych jako box? (albo żeby snapował tylko do kantów boxa, a nie do niewidocznych kantów obiektu)
Napisano 26 Wrzesień 201311 l Autor Chodzi o panel Display (monitorek z kosteczką) > Display Properties > Display as Box (albo ppm > Object Properties > Display Properties > Display as Box Mam dość złożony obiekt A, który wyświetlam w ten sposób. Pod spodem mam prosty obiekt B, do którego chcę snapować (np. do jego endpointów). Jest denerwujące że mimo że obiekt A jest wyświetlany jako box (czy tam bounding box, w każdym razie widać tylko obrys), snapuje do wszystkich jego niewidocznych endpointów, i trzeba się naszukać aż się znajdzie jakiegoś endpointa obiektu B. No i jak to wyłączyć.
Napisano 26 Wrzesień 201311 l Klikasz prawym na ikonie magnesiku na gornym pasku (opcje snap'u) i w zakladce "Snaps" zaznaczasz opcje bounding box
Napisano 26 Wrzesień 201311 l Cześć. Najprościej by było ukryć sobie niepotrzebny obiekt (hide) albo go zamrozić(freeze). Edit: Pawelkos to nie to, wtedy oprócz snapowania do vertexów będzie się też snapować do wierzchołków boxa, a nie o to chodzi.
Napisano 27 Wrzesień 201311 l Autor Miłosz dzięki, tak się da, tylko szkoda że nie można sobie zostawić włączonego obiektu.
Napisano 27 Wrzesień 201311 l Dlatego dobra opcja jest z freezowaniem. Bardzo przyjemny patent to wyciągnąć sobie na toolbara "freeze by hit" i "unfreeze by hit", podobnie z "hide". Bardzo miło i sprawnie się z tym działa. Powodzenia, pozdrawiam!
Napisano 2 Październik 201311 l Jak chcesz mieć snap to bounding box , to jedynym wyjściem będzie chyba ukrycie wszystkich vertexów w obiekcie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto