Marcin Napisano 21 Wrzesień 2004 Napisano 21 Wrzesień 2004 ja glownie robilem 3 sredniej grubosci polprzeźroczyste czerwone linie ;) a jak sie spyta czemu nie moge dac czystego to ja ze pare razy juz mnie tak oszukali i na wszelki wypadek tak robie ... a jak nalega to mowie ze by sam sie postawil w sytuacji oszukanego ... i ze jesli jest to tylko do oceny to mu nie zaszkodzi ;)
RK Napisano 21 Wrzesień 2004 Napisano 21 Wrzesień 2004 Polecam Cult3d i temu podobne (zwłaszcza maxowcom)- model nie jest w żadnym momencie ściągany na komputer klienta a ma on możliwość obejrzenia go na wszystkie strony. Od niedawna stosuję i polecam.
Kulki Napisano 21 Wrzesień 2004 Napisano 21 Wrzesień 2004 RK swietny pomysl. a jak wyglada sprawa oryginalnosci Cultu3d? on jest za darmo?
RK Napisano 21 Wrzesień 2004 Napisano 21 Wrzesień 2004 Tak, jest darmowy. Do ściągnięcia z ich strony, tam też pełne detale licencji. Nie używam Cultu bo nie mają plugina do Mayi ale dla Maxowców- jak znalazł.
KLICEK Napisano 21 Wrzesień 2004 Napisano 21 Wrzesień 2004 "Od niedawna stosuję i polecam" "Nie używam Cultu" Rk to wreszcie uzywasz czy nie uzywasz ?
RK Napisano 21 Wrzesień 2004 Napisano 21 Wrzesień 2004 Klicek, " Polecam Cult3d i temu podobne ". To że nie używam cultu nie znaczy że nie używam temu podobnych. Jak się chcesz do czegoś przypieprzyć to najpierw sprawdź czy zrozumiałeś czego się czepiasz bo głupio wyjdzie.
KLICEK Napisano 21 Wrzesień 2004 Napisano 21 Wrzesień 2004 mistrzu joda nie czepiam sie tylko sie pytam bo w 2 postach sa nie zgodnosci dosc duze a ze nie znam tych innych programow wiec poprostu zapytalem a ty odrazu do mnie jak bym mial Cie zgwalcic ;)
Kulki Napisano 21 Wrzesień 2004 Napisano 21 Wrzesień 2004 ja nie jestem gejem z wroclawia, nie liczcie na to;)
KLICEK Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 Dzisiaj odezwal sie do mnie Jeffery :) koles jest boski , normalnie polewka nie wierze ze ktos w ogole mogl wciagnac to ze on jest z Atari tak jak powiedzial MRCN trzeba byc uposledzonym zeby dac sie w to wciagnac ;)
Marcin Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 no pan Atari odezwal sie i do mnie ;) 19:01:23 (*******) witam 19:01:30 marcin18pl (3522370) hey 19:03:06 (*******) atari poleciło mi zebranie teamu w polsce i zrobienie projektu gry jesli gra sie spoddoba atari to zasoaniecie jedną z gru atari działającą w polsce 19:03:41 marcin18pl (3522370) heh forum max3d.pl 19:03:46 marcin18pl (3522370) moglem sie domyslic 19:04:00 (*******) 19:04:03 (*******) sposzczegawczy jestes 19:04:06 marcin18pl (3522370) zlecilo ci ? 19:04:25 (*******) hmmm my sie znamy 19:04:53 marcin18pl (3522370) nie sadze 19:05:44 marcin18pl (3522370) wiec slucham ....... 19:06:05 (*******) atari poleciło mi zebranie teamu w polsce i zrobienie projektu gry jesli gra sie spoddoba atari to zasoaniecie jedną z gru atari działającą w polsce 19:06:19 marcin18pl (3522370) to napisales na wstepie 19:06:36 (*******) wiec rzeczytaj i pwoiedz czty jeste zainteresowany pozniej juz nic nie napisal ;)
RK Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 LOL Nie tylko ja jak widzę miałem przyjemność. Co za facet... mi proponował 20 tysięcy ale "chwilowo" pracę za darmo :) Chyba koniec końców zbiorę się i napiszę do Atari.
Marcin Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 wiesz ze chyba przydalo by sie ... z ta firma nie maja nic wspolnego ... i prubuja opatolic jeszcze ...
KLICEK Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 RK nietrac czasu na takie glupotki juz ktos tutaj z tego co wiem pisal do atari czy cos w tym stylu i chyba razultatu to zadnego nie przynioslo.
RK Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 Pewnie i racja. Psy szczekają... ... a my pijemy.
RK Napisano 27 Październik 2004 Napisano 27 Październik 2004 Coś nasmoliłem- nie jest to pewnie nic odkrywczego ale może na coś się przyda: Pracując przy grafice 3d mamy to nieszczęście że chcąc nie chcąc stykamy się z produktami służącymi zabawie. Samo w sobie nie jest to może takie złe, ale niesie ze sobą pewne konsekwencje. Odbiorcy tych produktów- prawdopodobnie najbardziej pryszczata część populacji- często przenoszą swoje wrażenia z obcowania z produktami na wyobrażenia o tworzeniu tychże- skoro same gry są- za przeproszeniem- cool, to praca nad nimi musi być jeszcze bardziej – cool. No bo własny świat można stworzyć i jeszcze kasę na tym zarobić i przyszpanować ... W gruncie rzeczy wszystkie filozofie i rozumowania początkujących twórców gier są dla nas mało istotne (chyba że ktoś ma skrzywienie socjologiczne lub cierpi z powodu niedostatecznej ilości bajek w dzieciństwie). Dużo ważniejsze jest: jak poruszać się po tak podminowanym terenie i przeżyć. Pierwsze i najważniejsze: praca przy grach to nie zabawa. Istnieją zawody przy wykonywaniu których można mieć mnóstwo zabawy ale dostarczanie grafiki do gier niestety do nich nie należy (chociaż zdaje się Kazik ma inne zdanie na ten temat artystów). Oczywiście, przez pierwszych pięć lat może to być strasznie zabawne ale po dłuższym lub krótszym okresie zauroczenia życie kopie w rzyć na tyle mocno że człowiek zaczyna traktować to jako pracę (w tłumaczeniu: niekoniecznie nieprzyjemną czynność wykonywaną w celu pozyskania środków materialnych). Jako że nie wszyscy zleceniodawcy podzielają ten pogląd- czy raczej: jego część dotyczącą środków materialnych, warto zwrócić uwagę na kilka charakterystycznych zwrotów i sytuacji. - tzw. „Royalty based projects”- zwykle brzmi to na zasadzie „jesteśmy grupą fascynatów, nie mamy pieniędzy ale jeśli wydamy grę to podzielimy się zyskami” poparte kilkoma zdaniami mającymi potwiedzić jak wielkie są szanse tej produkcji na stanie się hitem. Samo w sobie podejście ma jedną zaletę- jest uczciwym postawieniem sprawy- nie ma kasy, a jeśli będzie to potem. Błąd logiczny tkwi w uznaniu że można wydać dobrą grę i odnieść sukces nie mając rozeznania i obycia na rynku. Mówiąc wprost- to niemożliwe. Nie da się nakręcić Władcy Pierścieni z grupą kumpli domową kamerą wideo i pobić Jacksona. Zakładając że mimo wszelkie przeszkody udałoby się zakończyć projekt i zmieścić się w szczęśliwym 1% projektów amatorskich które zostają ukończone (moje gratulacje) pozostaje jeszcze kwestia czasu. Proces produkcji gry to minimum pół roku (proste arcade). Przygotowanie jej do publikacji to kolejne trzy miesiące. Zanim zacznie przynosić zyski minie miesiąc, dwa. Wniosek ? W zamian za pracę po minimum 10 miesiącach dostaniemy część niewielkiej sumy jaką można zarobić na produkcji tego typu, oczywiście pod warunkiem że zgodzimy się na uwarunkowanie zapłaty od dobrej woli innych ludzi- najpierw naszych współpracowników- pasjonatów (musi im się chcieć skończyć), potem publishera który zdecyduje się przyjąć grę i podać nam rzeczywisty bilans strat i zysków (przypominam, mieszkamy w Polsce), wreszcie- klientów którzy mają do wyboru Doom3, Unreal 15 i naszą grę. Moim zdaniem całe to zamieszanie jest o tyle warte zachodu że może pomóc w zbudowaniu portfolio na początku i obeznaniu się z różnymi (tak dobrymi jak i złymi) stronami produkcji gier komputerowych. - „Oczywiście jesteśmy zainteresowani ale najpierw musisz wykonać dla nas test”. Nie jest to nic nadzwyczajnego- różnego rodzaju sprawdziany to norma i raczej trzeba być na nie przygotowanym ale warto sobie zadać pytanie: komu i na czym najbardziej tutaj zależy. Jeśli nam na pracy w tym i tylko tym studio (Platimage ? ) - oczywiście nie ma sensu stawiać warunków. Podobnie jest kiedy desperacko szukamy czegokolwiek (chociaż i tu nie trzeba godzić się na wszystko) Jeśli natomiast to firma szuka pracownika i zgłasza się do nas a potem wyjeżdża z tego rodzaju ultimatum- no cóż... ja proponuję miłą odpowiedź w stylu : „Szanowni Państwo, dysponujecie moim portfolio, chętnie odpowiem na wasze pytania i równie chętnie wykonam test. Po przeczytaniu opisu zadania sądzę że stawką która będzie akceptowalna dla obu stron jest XXX PLN.” - „ Jeśli materiał będzie spełniał nasze wymagania zapłacimy...” Całujcie psa w nos- żeby przygotować jakikolwiek materiał trzeba poświęcić ileś tam czasu i włożyć trochę pracy. Praca jak wiadomo to czynność za którą oczekuje się zapłaty i to nie pod warunkiem „jeśli nasz art director nie będzie akurat miał much w nosie a jego dziewczyna założy stringi”. Można akceptować tego rodzaju warunek jeśli chodzi o sytuację rozbicia zapłaty na część stałą (faktyczną zapłatę) i uznaniową (bonus), chociaż i w tym przypadku wiara w męczącą zleceniodawców nieodpartą pokusę płacenia bonusów nie powinna być nadmiernie głęboka. - „Umieścimy Cię w creditsach i zareklamujemy na stronie naszej gry więc zejdź trochę z ceny...” Jeśli chodzi o creditsy to nie wiem ilu z was je czytuje- dla mnie ostatnim na co mam ochotę jest patrzenie na listę nazwisk obcych ludzi i wyszukiwanie któy z nich zrobił model kulawego zombie na 46 levelu. Oferta tego typu ma oczywiście swoją wartość ale jest to wartość zależna od prestiżu firmy oferującej to rozwiązanie i prestiżu samego projektu. W przypadku zleceń małego kalibru- czyli na dobrą sprawę większości tych z którymi ma do czynienia pojedyncza osoba nie ma sensu zawracać sobie głowy. Tak czy tak mamy grę dopisaną do portfolio, możemy się na nią powoływać i nikt nie może nam tego odebrać- prawa autorskie są niezbywalne a prawdopodobieństwo że ktoś z branży odnajdzie nas po obejrzeniu tego czy innego produktu będzie miał ochotę na poszukiwania pojedynczej osoby która przy nim pracowała jest żałośnie małe. - „ Nie mogę zapłacić ale może masz jakiś stary model którego moglibyśmy użyć...”. Matka Teresa niestety umarła i zapewne dlatego wiele osób próbuje znaleźć kogoś kto ją zastąpi. Osobiście nie mam nic przeciwko temu żeby inni się tym zajmowali... Kilka prostych reguł dotyczących form kontaktu. Nic, absolutnie i zupełnie NIC nie chroni nas przed osobami które będą nas chciały wykiwać. Tak czy owak mogą one doprowadzić do straty czasu, nerwów i pieniędzy. Ryzyko zawodowe. Mimo to jest parę czynności które mogą pomóc zorientować się w sytuacji przed rozpoczęciem pracy. W przypadku firmy jest to: - potwierdzenie realnego istnienia firmy i przejrzenie wszystkich dostępnych materiałów na jej temat- min. strony (daje nam jaki taki pogląd na to nad jakimi projektami firma pracowała, z kim współpracowała, jak długo jest na rynku itd.). W przypadku większych firm zawsze warto zadzwonić do centrali i potwierdzić czy to faktycznie oni są zaangażowani w przedsięwzięcie o którym rozmawiał z nami pan X, przedstawiciel Atari na Polskę. - rozesłanie wici wśród ludzi z branży i dopytanie się o ich opinię na temat zleceniodawcy - nie przesyłanie ukończonej pracy przed otrzymaniem przynajmniej części zapłaty- istnieje wiele metod prezentacji ukończonego produktu bez wysyłania go do odbiorcy. Kontrakt jako taki niestety wart jest niewiele- w przypadku kantu nawet jeśli go mamy i jesteśmy w stanie udowodnić że wina jest po stronie zleceniodawcy to zwykle sumy o których rozmawiamy są zbyt małe żeby warto było wchodzić na drogę sądową. Oczywiście nie oznacza to że jedyną alternatywą jest Wania ale chwyty których można i należy używać przeciwko nieuczciwym kontrahentom to już zupełnie inna bajeczka...
Hatred Napisano 14 Listopad 2004 Napisano 14 Listopad 2004 Czuje sie juz profesjonalnym grafikiem :) Jeffery tez sie do mnie odezwal dzisiaj :))) szkoda ze szybko sie zmyl jak mu tylko odpowiedzialem na pytanie ("masz moze jakies modele z DB?") : a nieby dlaczego mial bym miec :) no to chyba jestem pro :)
uncle Napisano 17 Listopad 2004 Autor Napisano 17 Listopad 2004 ciesze sie ze ten watek stal sie dosc czytalny;)
_michal Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 DBZ ciąg dalszy, post z dzisiaj: http://www.forum3d.kom-net.pl/f3dbb/index.php?md=topic&tid=79317#first_unread_post
Marcin Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 no teraz jeszce wspiera go ps2 (nie wiem co to za firma ale mysle ze jak by go wspierrala to by sie sony nazywala) i x-box (tak samo jak wczesniej) :P
pabulo Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 no ogólnie to wszystko jest proste ale tylko teoretycznie Dla kogoś kto ma juz stałych klientów podejrzliwość w stosunku do każdego nowego nie jest problemem ale dla kogoś kto zaczyna do tego nie ma kasy (a ma rachunki) to często pokusa podjęcia ryzyka jest duża Do tego (osobiście zajmuję się wizualizacjami nie znam klimatu z runku gier) klient chce robote już bo ma konkurs albo przetarg ale kasa będzie już nie od razu tylko jak on bedzie miał kase (płynność finansowa nie jest niestety mocna stroną polskich firm). Więc jest wybór => robisz i czekasz ufnie na kase albo mówisz fakju i wbijasz zęby w ściane. Czekanie na kasę miesiąc to zupełna norma bardzi często czeka się i dużo dłużej. A zdaża się ze nie doczekasz sie wogóle. Do tego dziwaczna (nie wiem czy tylko w Polsce) praktyka podpisywania umów po oddaniu roboty a najlepiej wogóle przy odbiorze kasy. Ja wiem że umowa niczego nie gwarantuje ale jest na niej podpis pieczątka i zawsze jest to jakas podstawa do dochodzenia swoich praw a przynajmniej do wysyłania listu od znajomego prawnika (z tego co wiem czasem skutkuje) Dodam że pocieszające jest to że mimo wszystko uczciwych klientów jest więcej niż naciąghaczy a poza tym każdy zrobiony model/obrazek pozostaje w twoim portfolio więc nie jest to mimo wszystko czas stracony Tak więc ważam że trzeba mieć do ludzi zaufanie ale ograniczone. Osobieśie jestem raczej ufny i raz czy dwa sie przejechałem na tym ale generalnie raczej dramatów uniknąłem. Więc jak ktoś ma czas to niech robi i wysyła screeny/siatki/małe rozdziałki dla początkujących zawodników lepsze to niż granie w CSa cały dzień
Drakula Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 ja jak cos planuje sprzedac, to zawsze stawiam warunek "kasa z gory". Troche zaweza to grono "kupcow", ale przynajmniej nikt mnie jeszcze nie naciagnal :)
Pionier Napisano 20 Listopad 2004 Napisano 20 Listopad 2004 dzięki wielkie za ten topic:) osobiscie mialem jeden nieprzyjemny przypadek - pieniadze sie wysylaly na konto z 2 tygodnie i jakos nie mogly sie tam znalesc....To byl jakis koles co chcial nadruki na koszulki. Ale mialem tez 2 powazne i raczej bardzo serio propozycje. W odroznieniu od tego przypadku wspomnianego wyzej pracodawca odezwal sie na gg podajac pelnde imie i nazwisko, firme w ktorej pracuje oraz link do ogloszenia na portalu 3D zebym mogl sobie poczytac wiecej szczegolow (Od razu bylo zreszta widac ze ogloszenie jest napisane poprawnie -szyk zdan i ortografia + konkrety). Sprawdzilem owy link i faktycznie sie wszystko zgadzalo. Email takze byl "firmowy", byl link do strony internetowej - widzialem juz napewno ze takie firmy istnieja - wystarczylo spr ich portfolio. Mial tez te szczescie ze osoba z jednej z tych firm wypowiada sie na forum3D wiec mialem pewnosc 100% ze nie idzie tu jakis wal. Na koniec powiem (choc to moze nie jest wazne) ze troche sie zdziwilem ze takie duze firmy od postprodukcji (ORKA film*) i projektowania www itp (topcreative*) odezwaly sie na gg, a ja sam sie wczesniej nigdzie nie "reklamowalem". Ale to bylo 2/3 dni po tym jak dalem Leoparda do Galerii :) :) Wtedy mnie to troszke zdziwilo ale teraz juz wydaje mi sie to normalne. Tyle moge dodac od siebie. Pozdrawiam. * chyba nic zlego sie nie stalo ze podalem nazwy firm, przynajmniej bedziecie wiedziec na przyszlosc ze to porzadne firmy.
RK Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 Kasa z góry.... tylko pogratulować. Ja biorę co najwyżej zaliczkę- inna rzecz że rezygnuję z niej dość rzadko.
Mulczas Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 hehe mnie tez dopadlo :) : 5303986 (18:56) witam Ja (18:58) witam 5303986 (18:58) mam pare pytan nzaywam sie Mateusz Ja (18:58) ja Szymon Ja (18:59) w czym moge pomoc? 5303986 (18:59) 1. Zbieram team stały wspołpraca ze sobą i zlecenia gier robienie itp Ja (19:00) a skad masz moj numer? 5303986 (19:01) forum 3dmax Ja (19:01) hmm Ja (19:02) co to za gra? 5303986 (19:02) narazie zadna 5303986 (19:02) szukam team który zrobi nie tylko jedną gre tylko stały team 5303986 (19:02) chyba wiesz o co mi chodzi Ja (19:02) takie codemasters 2? Ja (19:02) :] 5303986 (19:03) :P 5303986 (19:03) cos podobnego Ja (19:03) tylko ze lepsze? Ja (19:03) :] 5303986 (19:03) nie wnikajmy w to Ja (19:04) wynagrodzenie? 5303986 (19:04) wynagrodzenia za skonczoną prace 5303986 (19:04) ale tak jak mowie szukam teamy stałego Ja (19:04) na serio? 5303986 (19:05) Ja (19:05) a przegladasz czasem max3d.pl forum? 5303986 (19:05) czasem Ja (19:06) a czytales temat pt. "jak rozpoznac wkret na zlecenie" 5303986 (19:06) przepraszam ale to nie wkret 5303986 (19:06) jesli cie uraziłem sorki 5303986 (19:06) nie chciałem Ja (19:07) nie ma sprawy 5303986 (19:07) jesli nie to nic dziekuje za rozmowe 5303986 (19:07) dowidzenia i powodzenia Ja (19:07) dziekuje rowniez Ja (19:07) do widzenia
sanki Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 ahh, tylko czekam zeby sie odezwal do mnie :D
Marcin Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 publicznie chcialbym przeprosic Jefreja wszechobecnego najlepszego na swiecie grafika za upokozenie jakie spotkalo go przez nasze skromne osoby ... Jednak chcialbym rowniez podziekowac za mozliwosc pracy z tym wspanialym czlowiekiem jakim Jefry sie okazał chcialbym milo przywitac naszego przyjaciela oraz publicznie przyznac ze jest to zaszczyt dla nas dzielic forum z najlepszym na swiecie grafikiem P.s. ile punktów CG masz Jefry ? ja mam 50 :/ a ty ? ;)
Marcin Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 to taki dżołk .. ale jak spytasz jefrego to ci powie ;)
uncle Napisano 21 Listopad 2004 Autor Napisano 21 Listopad 2004 aha;p ja juz z nim 2 razy gadalem i jakos niebardzo mi sie 3 raz;)
KLICEK Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 co wy chcecie od Jeffeya ? Ja bym wam radzil udezyc sie w glowe pojechac do uk i zamiast dla atari pracowac w nocnym klubie na rurce ;) Yefferey another free kok saker ;>
Shahow Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 [16:41] witam [16:41] nazywam sie mateusz [16:41] siema [16:42] wiec. zberiam team [16:42] do czego [16:43] do firmy czy nie poprostu stały team wspołpracujacy ze sobą [16:43] aha [16:43] a jaka działalnosc [16:44] tak jak by firma [16:44] który wykonuje zlecenia [16:44] od innych firm itp [16:45] zlecenia typu? [16:45] gry, filmy, programy [16:46] nie dzieki [16:46] czemu? [16:46] ogolnie to juz zajety jestem
Marcin Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 ostatnio mnie coraz czesciej nawiedzaja takie osoby .. oczywiscie bez mateusza sie nie obylo ... od poczatku traktuje taka umowe sceptycznie ale rozmawiam z zacheta w celu uzyskania wiekszej ilosci info oczywiscie powiedzialem dla mateusha ze moge pracowac (fakt ze i tak jstem zajety ale zabawic sie mozna w holmsa) mateusz mial sie dzis do mnie odezwac po tym jak ostatnia moja wiadomosc do niego brzmiala "biorę zaliczke za pracę" i sluch o nim zaginął ;)
Marcin Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 hehe to juz problem społeczny ;) ja nie wiem ... ktos chyba cos wyslal do tego atari i nic w tej sprawie nie robią ? ;)
RK Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 Może warto zrobić na stronie listę tego rodzaju kolesi ? Dziwić się że potem jak się szuka podwykonawcy to wszyscy myślą że to przekręt.
Salvator Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 to pandemia :] ostatnio kilku kolesi chciało mnie namówić do TEAMU typu the greatest cg dudes from whole world , w którym zarabia się miliony za robienie codziennie shrecków i ajsejdżów, ale jakoś nie miałem ochoty ;] swoją drogą tego dżefreja trzeba jakoś wyeliminować ze społeczeństwa, do osób mieszkających w Krakowie - może rozpuścić wieść, że jest zagorzałym fanem wisły ;] ps. ciekawe jak długa jest lista osób zablokowanych przez dżefreja :D
Nimrod Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 Nie rozumiem go, to jego powinni blokować a nie on kogoś.
Marcin Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 on zawsze jest szybszy ;) ale jak inaczej mozna sie zozerwac .. jego sztuki przekonywania sa lepsze od dowcipów ;)
boba Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 hehe a mi sie dzisiaj trafilo podobne, wczesniej nie czytalem tego wątku, ale... powiem tylko ze mateusz zmienil firme i juz nie potrzebuje modeli 3d tylko rysownikow hehe 17:27:15 GG# 5303986 witam 17:27:18 miki ? 17:27:43 GG# 5303986 nazywam sie Mateusz 17:27:46 GG# 5303986 mam propozycje 17:28:00 miki nie byles wczoraj czesem ? 17:28:15 GG# 5303986 raczej nie 17:28:25 miki to dawaj 17:28:37 GG# 5303986 potrzebuje grafika 2s 17:28:41 GG# 5303986 2ds 17:29:13 GG# 5303986 chce zebys u mnie pracował jako rysownik 17:29:44 GG# 5303986 !! 17:29:50 miki ? 17:30:00 miki a skad wiedz jak ja rysukje ?? 17:30:07 miki widziales moje pracki ? 17:30:10 GG# 5303986 hehe bo wim 17:30:15 GG# 5303986 mam pewne zrudła 17:30:24 GG# 5303986 baze danych 2d i zccrs. 17:30:57 GG# 5303986 wiec? 17:31:40 miki zccrs?? 17:32:07 GG# 5303986 baza polska 17:32:30 GG# 5303986 grafików. 17:32:35 miki a moglbys jaksniej ? kim jestes i co robisz? 17:33:12 GG# 5303986 Hmm z tego co wiem jestem grafikie 3d/programistą pracuje w CDPROJEKT. 17:33:48 GG# 5303986 cos jeszcze? 17:34:24 miki hmm wystarczy 17:35:04 GG# 5303986 wiec mam pomysł na jeden projekt mam pełne poparcie mojej firmy ps2, xboxa. 17:36:11 GG# 5303986 i chce zebys ty i twoi koledzy dołaczyli 17:36:49 miki "mam pomysł na jeden projekt mam pełne poparcie mojej firmy ps2, xboxa" wiesz... tak na słowo to nie chce mi sie jakos uwiarzyć 17:36:56 miki uwierzyc 17:37:10 GG# 5303986 rozumniem 17:37:21 GG# 5303986 wiec jak przemyslisz na spokojnie 17:37:27 GG# 5303986 to daj mi odp i to jak najszubciej ... hehe tylko dodam ze nie sluszalem wczesnie o tej bazie grafikow o ktorej on mowil, a na prewo juz sie nie zapisywalbym tam jako grafik 2d hehe (widzieliscie moje prace chyba haha)
Marcin Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 buhahahaha to juz sie staje bardziej zalosne niz scenariusz brazilijskiej telenoweli .... do czego on dązy ? i jak niby chce na tym zarobic ... ? bo chyba w tym ma cel ...
Mateusz Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 zeby bylo jasne, moje "Mateusz" pisze sie przez duże "M" jego- małe ;)
Salvator Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 17:30:10 GG# 5303986 hehe bo wim 17:30:15 GG# 5303986 mam pewne zrudła LOL Boże, widzisz i nie grzmisz!! :)
Marcin Y Napisano 22 Listopad 2004 Napisano 22 Listopad 2004 salvator ;) właśnie mam w buforze to samo "zrudło" lollll
FRODO Napisano 26 Listopad 2004 Napisano 26 Listopad 2004 ale jaja myślałem że ten pajac gadał tylko ze mną he he; Mniałem być programistą w jego projekcie, a gra mniała być wydana przez Atari , już nawet jedną Atari wydało ale gdy poprosiłem o link to dowiedziałem sie że to jest tajny projekt Atari i jeszcze nigdzie nie jest pokazywany, zapewne FBI I NASA z tego korzysta ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się