greg_jg Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 oświetlenie jest ładne, ale te tekstury wyglądają jakby miały słabą rozdzielczość i daj trochę syfu ( :) ) na łączeniach podłogi ze ścianami.
ftorek Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 swiatlo jest lux - fajne - daje taka super atmosferka - prawie czuc w powietrzu stary kurz - ale texturki - troche slabo - raz ze mala rodzialka a dwa ze troche tu jednak za czysto a gdybys dorzucil cos na srodek - tak zeby bylo milo oswietlone i rzucalo jakis cien (moze jakas czesc maszyny) albo jakies stare krzeslo - bylaby calkiem fajna scenka
qcoe Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 Koniecznie cos dodaj do tej sceny! zwieksz rozdzielczosc jak mowil jeden z przedmowców, wiecej brudu :) swiatełko jest ok.
Gość User190 Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 To jest finished?? testowałeś oświetlenie?? :/ Nie żartuj - kompromitujesz się... jedyne co odbieram pozytywnie to wrażenie przestrzeni... światełko leży...
Vorek Napisano 1 Wrzesień 2004 Napisano 1 Wrzesień 2004 Podobnie jak przedmówcy, więcej zabrudzeń by się przydało :) W sumie jeżeli hala z założenia miała być pusta to może i być pusta tylko że właśnie przydało by się więcej śmieci, zacieków i takich tam cudowności :) Mogło by chyba być trochę ciemniej ale tak wogóle to światełko pierwsza klasa pozdrawiam
Pablo Napisano 2 Wrzesień 2004 Autor Napisano 2 Wrzesień 2004 No dobra...powalcze jeszcze z nia ;p niedlugo wrzuce kolejny render. pozdr
THE MANYSH TRAFO Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 no koledzy juz wszystko powiedzieli nic dodac nic ując
MC-Maxim Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 A mi sie to podoba. Rzeczywiscie jest troche pusto i napewno przydalo by sie to zmienic, ale bardzo podoba mi sie to padajace swiatło na ziemie. W czym renderujesz ?
Pablo Napisano 2 Wrzesień 2004 Autor Napisano 2 Wrzesień 2004 Nic poprawilem texturki, jak teraz? jesli git to jest finished, a jesli ktos bedzie mial dobry pomysl na scenke (tzn co dac aby nie blyo puste, to piszcze, a chetnie to zrobie) z zalozenia miala byc wlasnie taka pusta hala. Renderuje Vrayem pozdr
_michal Napisano 2 Wrzesień 2004 Napisano 2 Wrzesień 2004 Texturki z mayang.com o ile się nie mylę :) Dalej to nie jest to. Spróbuj trochę się pobawić, dac odrapany tynk, prześwitujące cegły etc., poprzerabiaj te textury, pokombinuj trochę. Popatrz na ten niebieski zaciek przy suficie, skąd on się wziął? Dopieść to trochę. EDIT: pooglądaj tutoriale z 3dtotal, tam można popodglądać: http://67.15.36.49/ffa/tutorials/tutorialsoverviews.asp na przykład: http://67.15.36.49/team/tutorials/lahacienda/img/15.jpg EDIT 2: w takich pustych starych halach zawsze są jakieś śmieci na podłodze, jakieś papiery, gruz który poodpadał od ścian/sufitu etc., takie rzeczy dodadzą realizmu i urozmaicą scenę.
ftorek Napisano 7 Wrzesień 2004 Napisano 7 Wrzesień 2004 hmm - generalnie moim zdaniem masz za male texturki i nakladasz je na zbyt duza geometria - poszukaj seamlesowych texturek (total textures) albo sam zrob sobie - i wtedy robisz sobie np. texturka na 2000x3000 pixels - na ktorej masz podklad stileowany np. dwa razy - i do tego nakladasz tu i owdzie inne texturki (maskujac tileowanie podkladu) nie proboj tileowac calych texturek w maksie za pomoca mniejszego mapowania - a raczej: tile'oj podklad w photoschopie (czy innym) i tam dokladaj detale a naprawde warto z tej scenki zrobic cos goodie ps. pierwsza wersja bardziej mi pasi - a to dlatego ze wszystko tam pasuje - cieple swiatlo, suchosc powietrza, - a w drugiej wersji - na scianach jakies 'wilgotne' plamy - a swiatlo cieple - jakos to nie pasuje
Pablo Napisano 7 Wrzesień 2004 Autor Napisano 7 Wrzesień 2004 Texturki maja rozdzialke 1600x1600, tile'owania w ogole nie ma, co do samej scenki nie wiem czy bede ja jeszcze ruszal, chyba ze pozniej cos wymysle co zrobic z ta pustoscia i bedzie jakas wiekszejsza scenka...to na razei tyle. pozdr
asfalton Napisano 7 Wrzesień 2004 Napisano 7 Wrzesień 2004 na pierwszy rzut oka fajne (to pierwsze) tylko faktura wydaje sie za duza ,sproboj bumpa zmniejszyc ze dwa gangi
pm_ceglowski Napisano 10 Wrzesień 2004 Napisano 10 Wrzesień 2004 Fajne kolory, ale rzeczywiscie pustawo :D
mCh Napisano 10 Wrzesień 2004 Napisano 10 Wrzesień 2004 te "rusztowania" czy "szczebelki" - nie wiem jak to nazwać w górnej częśći pracy strasznie psują kompozycję i ogólnie brzydko wyglądają. ja bym dał w centrum gębę, łączącą sie takimi ceglastymi linami ze ścianami...
ukyo Napisano 14 Wrzesień 2004 Napisano 14 Wrzesień 2004 Scena jest dobra, trzyma klimat, fajne swiatlo i kolorystyka. Nie ma co sluchac rad o tynkach nie wszystko na swiecie ma byc renderingiem fotorealistycznym. Zreszta rynek sie powoli przejada fotorealizmem i wlasnie takie nastrojowe rzecy czesto sa fajniejsze. Oczywiscie to ciagle pusta hala po prostu ale jako zabawa renderem naprawde fajna.
Rekomendowane odpowiedzi