Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

oświetlenie jest ładne, ale te tekstury wyglądają jakby miały słabą rozdzielczość i daj trochę syfu ( :) ) na łączeniach podłogi ze ścianami.

Napisano

swiatlo jest lux - fajne - daje taka super atmosferka - prawie czuc w powietrzu stary kurz - ale texturki - troche slabo - raz ze mala rodzialka a dwa ze troche tu jednak za czysto

 

a gdybys dorzucil cos na srodek - tak zeby bylo milo oswietlone i rzucalo jakis cien (moze jakas czesc maszyny) albo jakies stare krzeslo - bylaby calkiem fajna scenka

Gość User190
Napisano

To jest finished?? testowałeś oświetlenie?? :/ Nie żartuj - kompromitujesz się... jedyne co odbieram pozytywnie to wrażenie przestrzeni... światełko leży...

Napisano

Podobnie jak przedmówcy, więcej zabrudzeń by się przydało :) W sumie jeżeli hala z założenia miała być pusta to może i być pusta tylko że właśnie przydało by się więcej śmieci, zacieków i takich tam cudowności :)

 

Mogło by chyba być trochę ciemniej ale tak wogóle to światełko pierwsza klasa

 

pozdrawiam

Napisano

A mi sie to podoba. Rzeczywiscie jest troche pusto i napewno przydalo by sie to zmienic, ale bardzo podoba mi sie to padajace swiatło na ziemie. W czym renderujesz ?

Napisano

Nic poprawilem texturki, jak teraz? jesli git to jest finished, a jesli ktos bedzie mial dobry pomysl na scenke (tzn co dac aby nie blyo puste, to piszcze, a chetnie to zrobie) z zalozenia miala byc wlasnie taka pusta hala.

 

Renderuje Vrayem

 

pozdr

Napisano

Texturki z mayang.com o ile się nie mylę :)

 

Dalej to nie jest to. Spróbuj trochę się pobawić, dac odrapany tynk, prześwitujące cegły etc., poprzerabiaj te textury, pokombinuj trochę.

 

Popatrz na ten niebieski zaciek przy suficie, skąd on się wziął? Dopieść to trochę.

 

EDIT:

 

pooglądaj tutoriale z 3dtotal, tam można popodglądać:

 

http://67.15.36.49/ffa/tutorials/tutorialsoverviews.asp

 

na przykład:

 

http://67.15.36.49/team/tutorials/lahacienda/img/15.jpg

 

EDIT 2:

 

w takich pustych starych halach zawsze są jakieś śmieci na podłodze, jakieś papiery, gruz który poodpadał od ścian/sufitu etc., takie rzeczy dodadzą realizmu i urozmaicą scenę.

Napisano

hmm - generalnie moim zdaniem masz za male texturki i nakladasz je na zbyt duza geometria - poszukaj seamlesowych texturek (total textures) albo sam zrob sobie - i wtedy robisz sobie np. texturka na 2000x3000 pixels - na ktorej masz podklad stileowany np. dwa razy - i do tego nakladasz tu i owdzie inne texturki (maskujac tileowanie podkladu)

 

nie proboj tileowac calych texturek w maksie za pomoca mniejszego mapowania - a raczej: tile'oj podklad w photoschopie (czy innym) i tam dokladaj detale

 

a naprawde warto z tej scenki zrobic cos goodie

 

ps. pierwsza wersja bardziej mi pasi - a to dlatego ze wszystko tam pasuje - cieple swiatlo, suchosc powietrza, - a w drugiej wersji - na scianach jakies 'wilgotne' plamy - a swiatlo cieple - jakos to nie pasuje

Napisano

Texturki maja rozdzialke 1600x1600, tile'owania w ogole nie ma, co do samej scenki nie wiem czy bede ja jeszcze ruszal, chyba ze pozniej cos wymysle co zrobic z ta pustoscia i bedzie jakas wiekszejsza scenka...to na razei tyle.

 

pozdr

Napisano

te "rusztowania" czy "szczebelki" - nie wiem jak to nazwać w górnej częśći pracy strasznie psują kompozycję i ogólnie brzydko wyglądają. ja bym dał w centrum gębę, łączącą sie takimi ceglastymi linami ze ścianami...

Napisano

Scena jest dobra, trzyma klimat, fajne swiatlo i kolorystyka. Nie ma co sluchac rad o tynkach nie wszystko na swiecie ma byc renderingiem fotorealistycznym. Zreszta rynek sie powoli przejada fotorealizmem i wlasnie takie nastrojowe rzecy czesto sa fajniejsze. Oczywiscie to ciagle pusta hala po prostu ale jako zabawa renderem naprawde fajna.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności