Skocz do zawartości

Scena 3d: Stara pusta hala


Pablo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

swiatlo jest lux - fajne - daje taka super atmosferka - prawie czuc w powietrzu stary kurz - ale texturki - troche slabo - raz ze mala rodzialka a dwa ze troche tu jednak za czysto

 

a gdybys dorzucil cos na srodek - tak zeby bylo milo oswietlone i rzucalo jakis cien (moze jakas czesc maszyny) albo jakies stare krzeslo - bylaby calkiem fajna scenka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

To jest finished?? testowałeś oświetlenie?? :/ Nie żartuj - kompromitujesz się... jedyne co odbieram pozytywnie to wrażenie przestrzeni... światełko leży...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobnie jak przedmówcy, więcej zabrudzeń by się przydało :) W sumie jeżeli hala z założenia miała być pusta to może i być pusta tylko że właśnie przydało by się więcej śmieci, zacieków i takich tam cudowności :)

 

Mogło by chyba być trochę ciemniej ale tak wogóle to światełko pierwsza klasa

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic poprawilem texturki, jak teraz? jesli git to jest finished, a jesli ktos bedzie mial dobry pomysl na scenke (tzn co dac aby nie blyo puste, to piszcze, a chetnie to zrobie) z zalozenia miala byc wlasnie taka pusta hala.

 

Renderuje Vrayem

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Texturki z mayang.com o ile się nie mylę :)

 

Dalej to nie jest to. Spróbuj trochę się pobawić, dac odrapany tynk, prześwitujące cegły etc., poprzerabiaj te textury, pokombinuj trochę.

 

Popatrz na ten niebieski zaciek przy suficie, skąd on się wziął? Dopieść to trochę.

 

EDIT:

 

pooglądaj tutoriale z 3dtotal, tam można popodglądać:

 

http://67.15.36.49/ffa/tutorials/tutorialsoverviews.asp

 

na przykład:

 

http://67.15.36.49/team/tutorials/lahacienda/img/15.jpg

 

EDIT 2:

 

w takich pustych starych halach zawsze są jakieś śmieci na podłodze, jakieś papiery, gruz który poodpadał od ścian/sufitu etc., takie rzeczy dodadzą realizmu i urozmaicą scenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm - generalnie moim zdaniem masz za male texturki i nakladasz je na zbyt duza geometria - poszukaj seamlesowych texturek (total textures) albo sam zrob sobie - i wtedy robisz sobie np. texturka na 2000x3000 pixels - na ktorej masz podklad stileowany np. dwa razy - i do tego nakladasz tu i owdzie inne texturki (maskujac tileowanie podkladu)

 

nie proboj tileowac calych texturek w maksie za pomoca mniejszego mapowania - a raczej: tile'oj podklad w photoschopie (czy innym) i tam dokladaj detale

 

a naprawde warto z tej scenki zrobic cos goodie

 

ps. pierwsza wersja bardziej mi pasi - a to dlatego ze wszystko tam pasuje - cieple swiatlo, suchosc powietrza, - a w drugiej wersji - na scianach jakies 'wilgotne' plamy - a swiatlo cieple - jakos to nie pasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Texturki maja rozdzialke 1600x1600, tile'owania w ogole nie ma, co do samej scenki nie wiem czy bede ja jeszcze ruszal, chyba ze pozniej cos wymysle co zrobic z ta pustoscia i bedzie jakas wiekszejsza scenka...to na razei tyle.

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te "rusztowania" czy "szczebelki" - nie wiem jak to nazwać w górnej częśći pracy strasznie psują kompozycję i ogólnie brzydko wyglądają. ja bym dał w centrum gębę, łączącą sie takimi ceglastymi linami ze ścianami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scena jest dobra, trzyma klimat, fajne swiatlo i kolorystyka. Nie ma co sluchac rad o tynkach nie wszystko na swiecie ma byc renderingiem fotorealistycznym. Zreszta rynek sie powoli przejada fotorealizmem i wlasnie takie nastrojowe rzecy czesto sa fajniejsze. Oczywiscie to ciagle pusta hala po prostu ale jako zabawa renderem naprawde fajna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności