Kramon Napisano 16 Listopad 2013 Napisano 16 Listopad 2013 Za 60 lat aktualne wizki też będą o dupe potłuc. Moze miałeś na myśli sztukę, Olaf - wtedy się zgodzę. przenośnia panieeee, dziadek byłby złyy
olaf Napisano 16 Listopad 2013 Napisano 16 Listopad 2013 zeby nie spamowac wróćmy do rozmowy za 60lat i odkryjmy ze ktos nadal mebluje wizki z aktualnych biblotek ;)
legomir Napisano 16 Listopad 2013 Napisano 16 Listopad 2013 Prosta sprawa, Jeżeli kodowanie to taka zaiste banalna sprawa, to dlaczego jakoś tam mało userów houdiniego? przeco kodowanie proste. Co ma Houdini do kodowania oO Możesz w nim nie dotknąć kodu przez kilka lat jak sie uprzesz nie licząc odwoływania się do att. Powiedz mi dlaczego w takim razie jest tyle userów Mayki, zwłaszcza w riggowaniu, które prędzej czy później sprowadza się do pisania skryptów w MEL/Pytho nie przecież to takie niepopularne. Większość grafików boi się kodu lub nie lubi programowania po prostu. Nie znam 2. userów Mayki mających taki sam workflow w programie jeden dorabia hotkeysy inny przerabia marking menu, inny odlepia sobie tabsy jeszcze inny napisze sobie skrypt a kolejny używa menu pod spacją a inny twórczo stworzy co innego to tylko siła nawyków jakie samy sobie wykształcamy(takie jak sterowanie kamera za pomocą alta z Mayki bez którego nie wyobrażam sobie funkcjonowania w programie ;) )
SYmek Napisano 16 Listopad 2013 Napisano 16 Listopad 2013 Przykładasz mega doświadczonego kolesia od sculptu do kolesia który zaczyna dopiero kodować -,- gdzie tu sens? W pierwszej kolejności pozbawione sensu jest porównywanie programowania z grafiką. Jedyne, co daje się sensownie powiedzieć, to że programowanie sprawia Tobie więcej kłopotów, niż grafika - z czego nawet nie będzie wynikać, że masz więcej talentu do grafiki... Może po prostu nie dałeś sobie czasu na naukę programowania i marnujesz swój umysł analityczny, albo jesteś tak żałosnym grafikiem, że nie widzisz nawet jak marne efekty przynosi Twoja pozorna łatwość w tym temacie. Prosta sprawa, Jeżeli kodowanie to taka zaiste banalna sprawa, to dlaczego jakoś tam mało userów houdiniego? przeco kodowanie proste. Biorąc pod uwagę, ze większość jego power userów uciekła od Mai, żeby uwolnić się od MEL'a, nie chodzi o kodowanie. Natomiast być może ma to jakiś związek z umiejętnością logicznego rozumowania.
Kramon Napisano 16 Listopad 2013 Napisano 16 Listopad 2013 Nie sprawia mi więcej kłopotów. Po prostu wymaga za każdym razem myślenia od zera. A nie jak w przypadku 3D gdzie mamy już zbudowane studio, i tylko je trochę korygujemy. (dobre studio a nie jakieś shit który działa tylko w jednym przypadku). W obu przypadkach są sytuacje myślenia od zera. ale zdecydowanie więcej jest ich w kodowaniu. Przynajmniej tak wynika z mego doświadczenia.
deshu Napisano 16 Listopad 2013 Napisano 16 Listopad 2013 Chciałbym posiąść umiejętność odpowiedzi na posta, z totalnym nie zwracaniem uwagi na jego treść. Ucz mnie panie K. Nie mogę się doczekać tej alphy, o ile się dostane:) (Tak, żeby poczuć jak za każdym razem muszę pisać w Lunie wszystko od nowa, łahahaha)
danilo2 Napisano 17 Listopad 2013 Napisano 17 Listopad 2013 Proponuję zamknąć offtopik i zweryfikować postawione w nim tezy za proponowane 60 lat :D Na uwagi i pytania dotyczące Flowboxa, o ile takie się pojawią, nadal z chęcią odpowiem :)
Kramon Napisano 17 Listopad 2013 Napisano 17 Listopad 2013 z tego co pamiętam chyba nie odpowiedziałeś w końcu czy. GPU to tylko nvidia czy reż radeony, czyli to leci na OpenCL czy Cuda?
olaf Napisano 17 Listopad 2013 Napisano 17 Listopad 2013 Na stronie w grafice jest, ze openCL i cuda. A powiedz jaki przedział czasu do wypuszczenia alfy został? Tygodnie, miesiące?
Obywatel Napisano 17 Listopad 2013 Napisano 17 Listopad 2013 Nie mogę się doczekać tego fukcyjnego języka. W ogóle jest dzisiaj na rynku aplikacja (3D albo do kompozycji), która używa języka funkcyjnego? Najlepszy program do modelowania jakim jest Wings3D został napisany w Erlangu :-)
piotrek Napisano 17 Listopad 2013 Napisano 17 Listopad 2013 Miałem na myśli nie język, w którym napisany został program, ale taki, którego można używać wewnątrz tego programu jako np. wewnętrznego języka skryptowego (albo kompilowanego).
danilo2 Napisano 17 Listopad 2013 Napisano 17 Listopad 2013 @Kramon: Tak, jak mówi olaf: mówimy o wsparciu CUDA i OpenCL. @Olaf: Wypuszczenie Alphy jest kwestią tygodni, finalnego produtu oczywiście trochę dłuższą. @Piotrek, @Obywatel: Obywatel Michał ma racje :) Napisałem to nawet kilka postów wcześniej :D Btw. skoro Wings jest napisany w Erlangu to pewnie da się używać erlanga do pisania skryptów wewnątrz? :)
Obywatel Napisano 17 Listopad 2013 Napisano 17 Listopad 2013 Da się pisać pluginy, są dostępne wtyczki do Wings3D :-) Języka również można używać wewnątrz programu. Nawet taki fajny tutorial znalazłem: http://home.comcast.net/~chronosphere/tut-wings-shell.htm :-) Cały czas trzymam kciuki za projekt!
alexx600 Napisano 18 Listopad 2013 Napisano 18 Listopad 2013 Projekt super! Pytanie zasadnicze. Testować mają wyłącznie ludzie pracujący na stałe, czy planujecie dać taką możliwość również studentom? Pytam bo formularz zgłoszeniowy nie daje takiej możliwości.
danilo2 Napisano 18 Listopad 2013 Napisano 18 Listopad 2013 (edytowane) @alexx600: Oczywiście studenci są mile widziani podczas alpha testów. Po prostu zaznacz odpowiedź "inne" i wpisz, że jesteś studentem :) @Obywatel: Dzięki Michale! :) Edytowane 19 Listopad 2013 przez danilo2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się