Skocz do zawartości

problem z boolean, polygony przestaly byc w jednej plaszczyznie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

tak jak w temacie

w płaskim bloku wyciąłem za pomocą boolean okna, wyglądało to nieźle więc zostawiłem

później zrobiłem render i oto efekt:

image.png

brak wnętrza 2 okien pomijam bo nie o to chodzi, chodzi o tą powyginaną ścianę.

próbowałem zaznaczyć te "czarne" polyginy i dać "make planar" nic to nie dało, wręcz pogorszyło sprawę...

 

poniżej siatka obiektu:

image.png

 

i jej rzut z góry:

image.png

 

dodam, że przed wycinaniem ściana była idealnie płaska, nigdzie nie pocięta.

jest jakaś funkcja z pomocą której mógłbym wyrównać te kilka poligonów do pozostałych?

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć.

 

Boolean ma to do siebie, że niesamowicie paskudzi siatkę. Myślę, że nie ma co się babrać w tak błahych przypadkach wspomnianym narzędziem, zrób to po prostu ręcznie i już. Zrób plane z takimi podziałami jak chcesz mieć okna, wywal co drugie okno i masz gotową siatkę budynku.

Napisano

dzięki dzięki

tyle, że do tej ściany mam już dopasowany komplet gzymsów okien i innych pierdołek myślałem, że można to jakoś szybko wyrównać

Nic tak jak nikt nie podrzuci lepszego pomysłu to będę musiał to wszystko od nowa wycinać

no albo po prostu wywalę tą powyginaną część ściany i skopiuję część z prawej

Napisano

Równie dobrze (a może szybciej) było by stworzyć boxa i pociąć go loopami. Szybko, wygodnie, i bez bałaganu w siatce. Można też użyć obiektów Wall i Window :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności