se6a Napisano 25 Grudzień 2013 Share Napisano 25 Grudzień 2013 tak jak w temacie w płaskim bloku wyciąłem za pomocą boolean okna, wyglądało to nieźle więc zostawiłem później zrobiłem render i oto efekt: brak wnętrza 2 okien pomijam bo nie o to chodzi, chodzi o tą powyginaną ścianę. próbowałem zaznaczyć te "czarne" polyginy i dać "make planar" nic to nie dało, wręcz pogorszyło sprawę... poniżej siatka obiektu: i jej rzut z góry: dodam, że przed wycinaniem ściana była idealnie płaska, nigdzie nie pocięta. jest jakaś funkcja z pomocą której mógłbym wyrównać te kilka poligonów do pozostałych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 25 Grudzień 2013 Share Napisano 25 Grudzień 2013 Cześć. Boolean ma to do siebie, że niesamowicie paskudzi siatkę. Myślę, że nie ma co się babrać w tak błahych przypadkach wspomnianym narzędziem, zrób to po prostu ręcznie i już. Zrób plane z takimi podziałami jak chcesz mieć okna, wywal co drugie okno i masz gotową siatkę budynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
se6a Napisano 25 Grudzień 2013 Autor Share Napisano 25 Grudzień 2013 dzięki dzięki tyle, że do tej ściany mam już dopasowany komplet gzymsów okien i innych pierdołek myślałem, że można to jakoś szybko wyrównać Nic tak jak nikt nie podrzuci lepszego pomysłu to będę musiał to wszystko od nowa wycinać no albo po prostu wywalę tą powyginaną część ściany i skopiuję część z prawej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 25 Grudzień 2013 Share Napisano 25 Grudzień 2013 Możesz po prostu naprawić tutaj siatkę - jeśli tak wolisz. Zrób tak, żeby wszędzie - albo przynajmniej tam, gdzie wywalają się błędy - były quady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 25 Grudzień 2013 Share Napisano 25 Grudzień 2013 Usuń smooth groups ("clear") to przestaną się "wyginać" ściany. Myślę, że pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 26 Grudzień 2013 Share Napisano 26 Grudzień 2013 na przyszłość narysuj sobie taką ścianę splajnami jeden duży ractagle i dodajesz do niego mniejsze a potem extrude i nie masz nic napierniczone prze wycinanie booleanem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 26 Grudzień 2013 Share Napisano 26 Grudzień 2013 Równie dobrze (a może szybciej) było by stworzyć boxa i pociąć go loopami. Szybko, wygodnie, i bez bałaganu w siatce. Można też użyć obiektów Wall i Window :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
diabelt Napisano 28 Grudzień 2013 Share Napisano 28 Grudzień 2013 Użyj proboolean zamiast boolean. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się